boseron Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 moim zdaniem moze byc problem taśmy ,jak masz mozliwość to znajdz kogos kto ma kierownice mufu i przełóz samą kierownice do niego i sprawdz to nie trwa długo.
mireq Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 co dziwne...już działa normalnie, ale i tak wole ją wymienić bo chyba nie bez powodu jest nazywana taśmą ESP (a esp się przydaje:) a jak ma mi się wysypać w najmniej odpowiednim momencie to odżałuję$) co do VAG'a - w którym miejscu powinny pojawić się błędy gdy multifunkcja przestanie działać? (czujnik skrętu?) kontrolka ESP mi się wtedy nie zapalała - ale nie wiem czy to ma związek ------------------ update: nadal działa tylko gdy przekręcę kierownicę w prawo:) (i raz na dzień w jakiejkolwiek pozycji kierownicy przez 2 minuty) ale zauważyłem, że nie działa mi też wtedy klakson....po podpięciu vaga zaden blad sie nie pojawia macie jakieś pomysły?
jendker Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 podejrzewam tasme/ring mialem problem z klaksonem i kierunkowskazem w prawo i problem ustal po wymianie tasmy...co prawda nie mialem wowczas mufu, ale to moze byc to.. jak masz kogos znajomego w poblizu to podmien tasme i sie okaze btw jestem po montazu mufu od B7 w B6 (wymiana calego zestawu modul, instalacja, kiera + poducha z jednej fury wyjete) i mam problem ze sterowaniem lewego klawisza (radio chorus II) podswietlanie jest, ale dziala tylko (prawa rolka) podglaszanie... ktos sie spotkal z podobnym problemem? jest jakies rozwiazanie?
mystic.pl Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 Mam w swojej B7 kierownicę multifunkcyjną zamontowaną fabrycznie. Z racji tego, że mam tiptronika z możliwością sekwencyjnej zmiany biegów, chciałbym zamontować kierownicę z manetkami. I teraz pytanie, czy pod wiązkę od kierownicy multi w B7 podejdzie kierownica multi z manetkami z A4 B8 lub kierownica od TT/RS z manetkami ? I czy w związku z tym trzeba rezać dodatkową wiązkę pod manetki, czy wystarczy przekodować ?[br]Dopisany: 07 Lipiec 2010, 14:30_________________________________________________Aha, i czy poduszka od kierownicy 3-ramiennej z B7 podejdzie P&P do kierownicy 3-ramiennej z B8 ?
Placek Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 Jendker ja mam to samo, pisałem już o tym na forum jednak nikt nie był w stanie powiedzieć co może być przyczyną. Diagnoza działania samej lewej rolki wyszła pomyślnie, wszystko podpinane dwukrotnie i programowane. najpierw myślałem że to brak współpracy kiery z B7 wraz z Concert II ale są na forum użytkownicy którzy mają takie połączenie i wszystko śmiga (w tym lewa rolka). sam chętnie bym znalazł rozwiązanie
Miszel Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Ok zatem jeżeli chce zostac przy Concert to nie mam żadnaj opji miec multi?? nawet gdybym zakupil kiere 4-ramienną z b6 tej przycskami mutifunkcyjnymi ?? musisz miec moduł z literkami L N M do tego taśma 12 pinowa z B6 ciężko dostać do tego musisz kupic odpowiednia kierownice w której jest mały moduł sterujący w kształcie trapezu i z róznymi wpieciami bez tego zapomnij o działaniu multi w B6 nie posiada on żadnego numeru ani nic potem dokupujesz okablowanie chyba ze jest kompletne z kierownicą pozdrawiam ja mam tasme 12 PIN z B6 pod multi, jakby ktos potrzebowal to zapraszam na PW powiedzcie mi proszę, ile kabli wychodzi z tego modułu "trapezu" ? bo zauważyłem, że są tam 4 gniazda.....
slimaqPL Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 przeczytałem cały temat w miarę możliwości uważnie i powiedzcie mi czy dałby rade ktoś zamontować kierownice z b8 do b6 z poduszką z A6 2005 roku ??? taka składanka tylko z tego powodu bo kiere i poduche mam praktycznie za free i co o tym sądzicie? [br]Dopisany: 13 Lipiec 2010, 00:01_________________________________________________Aha zapomniałem dodać w tej chwili mam sportowa kierownice, najprawdopodobniej moduł Midline a chce wrzucić multifunkcę generalnie chodzi mi o pogłaśnianie, przyciszanie oraz podświetlenie radio concert
KENOiX Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Mam w swojej B7 kierownicę multifunkcyjną zamontowaną fabrycznie. Z racji tego, że mam tiptronika z możliwością sekwencyjnej zmiany biegów, chciałbym zamontować kierownicę z manetkami. I teraz pytanie, czy pod wiązkę od kierownicy multi w B7 podejdzie kierownica multi z manetkami z A4 B8 lub kierownica od TT/RS z manetkami ? I czy w związku z tym trzeba rezać dodatkową wiązkę pod manetki, czy wystarczy przekodować ?[br]Dopisany: 07 Lipiec 2010, 14:30_________________________________________________Aha, i czy poduszka od kierownicy 3-ramiennej z B7 podejdzie P&P do kierownicy 3-ramiennej z B8 ? przeczytałem cały temat w miarę możliwości uważnie i powiedzcie mi czy dałby rade ktoś zamontować kierownice z b8 do b6 z poduszką z A6 2005 roku ??? taka składanka tylko z tego powodu bo kiere i poduche mam praktycznie za free i co o tym sądzicie? [br]Dopisany: 13 Lipiec 2010, 00:01_________________________________________________Aha zapomniałem dodać w tej chwili mam sportowa kierownice, najprawdopodobniej moduł Midline a chce wrzucić multifunkcę generalnie chodzi mi o pogłaśnianie, przyciszanie oraz podświetlenie radio concert nie wiem jak sprawa będzie wyglądała w przypadku wiązki czy nie będzie potrzebny inny moduł przy kierownicy (zależy jaki masz) ale czytałem że nie powinno się robić mixów w stylu inna poduszka/kiera. przynajmniej na pewno jeśli chodzi o mix w stylu kiera z tt poducha z a8
Placek Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 powiedzcie mi proszę, ile kabli wychodzi z tego modułu "trapezu" ? bo zauważyłem, że są tam 4 gniazda..... Miszel ja już jestem po instalacji kiery B7 w B6. Wszystko zamontowałem zgodnie z instrukcją ale i tak lewa rolka nie "przewija" szukam teraz pomocnej duszy która za odpowiednią opłatą sprawdzi mi raz jeszcze kodowanie i ewentualnie wychwyci błąd.
Cineksik Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 powiedzcie mi proszę, ile kabli wychodzi z tego modułu "trapezu" ? bo zauważyłem, że są tam 4 gniazda..... Miszel ja już jestem po instalacji kiery B7 w B6. Wszystko zamontowałem zgodnie z instrukcją ale i tak lewa rolka nie "przewija" szukam teraz pomocnej duszy która za odpowiednią opłatą sprawdzi mi raz jeszcze kodowanie i ewentualnie wychwyci błąd. z jakim radiem :?:
Cineksik Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 był już kiedyś opisywany właśnie taki problem z concertem II i z tego co pamiętam to nie pójdzie ale mogę się mylić , poszukaj na forum powinno być
Placek Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 na forum przekonywano mnie że powinno pójść bo podobno są osoby którym to hula
antonio Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Panowie, mając w tej chwili moduł kierownicy N gdybym chciał dołożyć multifunkcujną kierownicę to nie będzie działać, tak? musi być koniecznie Q lub R czy może być jeszcze np: M lub P
Cineksik Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 * Midline o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control) o numer VAG: 8E0 953 549 L (8E0953549L), 8E0 953 549 N (8E0953549N) * Highline o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control), kierownica podgrzewana o numer VAG: 8E0 953 549 M (8E0953549M), 8E0 953 549 P (8E0953549P) zgodnie z tą rozpiską powinno pójść z N
antonio Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Cineksik właśnie brałem to pod uwagę może jest ktoś na forum kto ma kierownicę multi i tempomat zgrany z modułem N
Madbar Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Ale ta rozpiska dotyczy kierownicy multi funkcyjnej od B6, która ma moduł sterowania w kierownicy. Natomiast do kierownicy multi od B7 i innych z rolkami musi być Q albo R, bo one odbierają i prztewarzają sygnał z rolek i przycisków.
steve69 Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 może jest ktoś na forum kto ma kierownicę multi i tempomat zgrany z modułem N Ja mam. kierownica multifunkcyjna 8E0419091 BH moduł 8E0953549 N manetka 4E0953521 Tempomat dokładałem parę dni temu. Wszystko "gra i buczy" -- Pozdrawiam. Sławek
antonio Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Ale ta rozpiska dotyczy kierownicy multi funkcyjnej od B6, która ma moduł sterowania w kierownicy. Natomiast do kierownicy multi od B7 i innych z rolkami musi być Q albo R, bo one odbierają i prztewarzają sygnał z rolek i przycisków. czyli wg. ciebie pod moduł N mogę dorzucić kierę multi ale tylko od B6, tak?? a tego akurat bym nie chciał może jest ktoś na forum kto ma kierownicę multi i tempomat zgrany z modułem N Ja mam. kierownica multifunkcyjna 8E0419091 BH moduł 8E0953549 N manetka 4E0953521 Tempomat dokładałem parę dni temu. Wszystko "gra i buczy" -- Pozdrawiam. Sławek ok, dzięki za cenne info, kierownicę masz multi od B6, tak?
steve69 Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 ... kierownicę masz multi od B6, tak? Tak. -- Pozdrawiam. Sławek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się