tomx Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 panowie podepne sie bo jakis miesiac temu wymienialem tlok uszczelniacz oslone przeciw pylowa zlozylem na paste ate ostatnio odkrecilem zacisk zeby sprawdzic stan patrze a tu mokre:facepalm: zestaw kupilem w ic co moze byc powodem slaba jakosc tych gumek??
tomx Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 fakt faktem robilem to przy -20 stopniach ale fuszerki nie odwalilem slonce przyswieci to rozbiore to mimo tego zabiegu nadal borykam sie z grzaniem kola po prostu klocki nie obijaja od tarczy wlasnie wystepuje to tylko w jednym kole po niedzieli kupie przewod gietki i wtedy zobacze co sie bedzie dziac
dziadekM Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Witam. Mam zamiar wymienić tłoczki i uszczelki tylko nie wiem jakiej firmy kupić. Czy wystarczy podstawowy zestaw naprawczy w motoryzacyjnym?
marewel Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Na autofrena sobie odpusc poszukaj zestawu ATE.
dziadekM Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Witam. Mam takie pytanie. Czy długość tłoczka ma duże znaczenie? Bo szukałem po sklepach i w w jednym sklepie mają 55,3mm a w drugim jest ze 2mm krótszy. Średnice i wszystkie gumki takie same. Czy można założyć 2 różne?
janusz_stg Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Decydujące znaczenie ma chyba odległość od krawędzi styku z klockiem do oringu uszczelniającego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się