Bay1 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Witam Mam problem z samochodzikiem,samochod dymil odkad go kupilem W styczniu zrobilem : kompletny rozrzad z pompa wody wraz z walkiem rozrzadu,szklankami,zdjeta glowica,nowa uszczelka,uszczelniacze zaworow. Po montazu takze dymil,wtryski pojechaly na stol probierczy ( 4ry zuzyte ) auto dostalo wtryski z przebiegiem 45tys km ( i tyle jest w rzeczywistosci ) sa jak nowe, dostaly nowe oringi podkladki itp.(nowe nie poszly na stol probierczy) Kultura auta poprawila sie niesamowicie, kąt wtrysku wzgledem glowicy ustawiony wedlug parametrow programu audi elsa. Co do 2giego ustawienia,niestety nie mialem kanalu i nie mialem mozliwosci obrocic walem..wiedzialem ze tak bedzie wiec zdemontowalem waleczki nie ruszajac regulacji ( regulacja ze starych wywalonych wtryskow) Auto do momentu 90stopni dymi przy dodawaniu gazu,po zlapaniu temperatury zachowuje sie dobrze,puszcza lekkie czrne bąki (program i wyciety dpf ) NIe bierze oleju nie ubywa plynu albo narazie nie widac glowica szczelna. Co polecacie zrobic ? Jakies rady ? Niestety brak vaga.. czy po logach da rade przeczytac czy wtryski sa poprawnie ustawione ?(co do logow, vaga i ustawien..czarna magia) Ewentualnie prosba czy znacie kogos z maz. (warszawa najlepiej) kto moglby to na 1000% ustawic dobrze i sprawdzic ? Ewentualnie czy na spotach a4 ktos wozi ze soba vaga ) ? Prosze o rade. Dziekuje Moge dodac ze dzisiaj auto rano odpalalem..nie mial problemu z odpaleniem ale odpalil sie jakby delikatnie sie przy tym meczyl..
czarny Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 bo tak jest bez dpf ze bedzie dymił a jak silnik będzie ciepły to już nie dymi, u każdego tak jest min. u mnie!
Musashi Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 nie powinno dymic. regulacja śruby dzwigienki PD jest niezbedna. jezeli nei masz mozliwosci krecenia walem, zaciagasz reczny, wrzucasz 4 bieg, podnosisz przednie kolo i krecisz. dymic nie powinien, sprawdz EGR.
Bay1 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 turbo nie przepuszcza.. z tego co sie dowiedzialem wyciety dpf nie ma kompletnie nic do tego ze auto dymi na zimnym.. podobno nie trwa wtedy dopalanie..)nie znam sie na dpf sie kompletnie,nie mam swojego zdania na ten temat.. kolega Musahi ma racje.. bedzie trzeba wyregulowac.. nie ma tragedii z tym dymieniem,, jestem poprostu przewrazliwiony po wszystkich ostatnich remontach.. co do turba nie przepuszcza.. chodzi bardzo ladnie, ogolnie przy robocie glowicy wyglada bardzo dobrze,czyste wszystko chodzi jak powinno tylko jest cholernie glosne co mi nie przeszkadza ze je slychac ustawie porzadnie gorna regulacje i opisze czy sie poprawilo. Dziekuje za pomoc
stefan1986 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 u mnie identyczna sytuacja jak u Bay1 i u czarny588, zanim złapie 90 stopni dymi lekko, DPF wycięty + program, PD wyczyszczone ultradźwiękami nowe śruby i oringi, wałek rozrządu ok, turbo nie przepuszcza, brak błędów na vagu, nowy EGR, oleju nie ubywa ani nie przybywa , to samo z płynem chłodzącym z mocą także wszystko ok a mimo wszystko dymi, jak już się nagrzeje brak tego objawu. Wg. mnie ten typ BPW tak ma walczę z tym od 5 miechów odkąd wyciąłem DPF i każdy rozkłada ręce.
Kunio9 Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Witam u mnie ta sama sytuacja brak dpf, wymieniony przepływomierz, wtryski z listwą zasilającą, pompa oleju z 1.9, EGR, gruszka w kolektorze dolotowym no i lekkie bujaninie nie ustępuje. Jak to na vagu obserwuje to jakby obroty się bujały +-10. Oczywiście jak się go po trasie przegoni to wszystko ok lecz jak w korkach postoi to jakby się któryś wtrysk zapychał.
MASA81 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Witam czy rozwiązał się komuś problem z kopceniem bo mam ten sam problem auto po kapitalnym remoncie silnika jak w poście nr 1 a jak badziewie kopci tak kopci nawet po rozgrzaniu
srb38vx Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 u mnie identyczna sytuacja jak u Bay1 i u czarny588, zanim złapie 90 stopni dymi lekko, DPF wycięty + program, PD wyczyszczone ultradźwiękami nowe śruby i oringi, wałek rozrządu ok, turbo nie przepuszcza, brak błędów na vagu, nowy EGR, oleju nie ubywa ani nie przybywa , to samo z płynem chłodzącym z mocą także wszystko ok a mimo wszystko dymi, jak już się nagrzeje brak tego objawu. Wg. mnie ten typ BPW tak ma walczę z tym od 5 miechów odkąd wyciąłem DPF i każdy rozkłada ręce. Coś musi być nie tak ,też mam BPW DPF usunięty program i niemam takich objawów , tylko jak przyjade z trasy i po jakimś czasie znów go odpale to puści czarnego bąka
czarny Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 ale to wiesz w zime jak na dworze byl gruby minus teraz nic;) tylko koncowki okopcone:decayed:
.Pablo. Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 u mnie identyczna sytuacja jak u Bay1 i u czarny588, zanim złapie 90 stopni dymi lekko, DPF wycięty + program, PD wyczyszczone ultradźwiękami nowe śruby i oringi, wałek rozrządu ok, turbo nie przepuszcza, brak błędów na vagu, nowy EGR, oleju nie ubywa ani nie przybywa , to samo z płynem chłodzącym z mocą także wszystko ok a mimo wszystko dymi, jak już się nagrzeje brak tego objawu. Wg. mnie ten typ BPW tak ma walczę z tym od 5 miechów odkąd wyciąłem DPF i każdy rozkłada ręce. Coś musi być nie tak ,też mam BPW DPF usunięty program i niemam takich objawów , tylko jak przyjade z trasy i po jakimś czasie znów go odpale to puści czarnego bąka Dokładnie coś nie tak może program źle zrobiony przez to kopci. Ja mam wyciętego dpfa i zaślepiony egr i nic nie kopci więc ten typ tak ma się w tym przypadku nie sprawdza ---------- Post dopisany at 14:00 ---------- Poprzedni post napisany at 14:00 ---------- u mnie identyczna sytuacja jak u Bay1 i u czarny588, zanim złapie 90 stopni dymi lekko, DPF wycięty + program, PD wyczyszczone ultradźwiękami nowe śruby i oringi, wałek rozrządu ok, turbo nie przepuszcza, brak błędów na vagu, nowy EGR, oleju nie ubywa ani nie przybywa , to samo z płynem chłodzącym z mocą także wszystko ok a mimo wszystko dymi, jak już się nagrzeje brak tego objawu. Wg. mnie ten typ BPW tak ma walczę z tym od 5 miechów odkąd wyciąłem DPF i każdy rozkłada ręce. Coś musi być nie tak ,też mam BPW DPF usunięty program i niemam takich objawów , tylko jak przyjade z trasy i po jakimś czasie znów go odpale to puści czarnego bąka Dokładnie coś nie tak może program źle zrobiony przez to kopci. Ja mam wyciętego dpfa i zaślepiony egr i nic nie kopci więc ten typ tak ma się w tym przypadku nie sprawdza
Hipo Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 ja równiez jeżdżę BPW z wyciętym DPFem, ale program mam dostrojony do oryginalnej mocy, czyli 140km nic nie kopci - wiadomo, jak nie ma kata, czy DPF to zawsze coś tam puści, ale są to baardzo małe ilości, a najczęściej w garażu tylko czuć smrodek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się