Peacock Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Mam pytanko. U mnie poprzedni właściciel wywalił kata razem z drugą sondą i wstawił rurkę i plecionkę. Na VAG-u pokazuje błąd sondy i auto pali dużo. Czy wyłączenie programowo w ECU drugiej sondy wyreguluje spalanie do znośnego poziomu? Czy trzeba koniecznie zamontować drugą sondę aby spalanie spadło? Czy sonda bez kata będzie spełniała swoją funkcję w 100%
tkamicki5 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Witam panowie.chce też wywalić kata no i złącze elastyczne też wymienić. znalazłem na aukcjach u gruchota takie coś : http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-katalizator-tlumik-i6465101942.html i takie: http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-rura-downpipe-i6404583132.html i moje pytanie,które byście polecali i wogóle czym sie różnią te dwa tłumiki? jakaś różnica w pracy ich jest? głośniejsze?cichsze? z góry dzięki i pozdrawiam
pablo15005 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Koledzy, co polecacie wsadzic do 1.9 tdi ajm, mam do wymiany plecionke a puszka kata pusta...
bartez80 Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 takie cos http://www.olx.pl/oferta/passat-b5-b5fl-audi-a4-a6-1-9-tdi-downpipe-2-5-tuning-katalizator-CID5-IDbE9Hb.html#dac3b60918
pablo15005 Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 (edytowane) a cos tanszego znajdzie sie, jakis zamiennik od gruchota moze? nie zalezy mi na wygladzie kwasowce itd, wazne zeby sie sprawdzilo dobrze nie bylo metalicznego dzwieku. a co daje ten dp z aukcji wyzej w porownaniu do zamiennik od gruchota za +- 200zl, jakies roznice? Edytowane 25 Września 2016 przez pablo15005
bartez80 Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 (edytowane) Po pierwsze główna to różnica w średnicach ten zamiennik za 200 pln średnica 2" a ten z linku 2,5 " bardziej podatny na luźniejsze ewentualne mody.No i oczywiście jest cały z kwasowki i nie zardzewieje po jakimś czasie jak taki z czarnej stali pomalowany srebrzanką .Sama strumienice na tym zamienniku za 200 tez jest zbyteczna, bo jak jest bez żadnego wygłuszenia w środku to tez może byc metaliczny dźwięk , w takich prostych downpipe bez żadnych puszek , strumienic itp.Takie zjawisko nie występuje ( sprawdzone osobiście)Tak wyglada prototym w moim poprzednim aucie po ponad roku użytkowania. Edytowane 25 Września 2016 przez bartez80
pablo15005 Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Czyli mowisz ze warto odzalowac na tego kwasa? Wiekszych modow jak 160-170km nie bedzie, wydech seria pozostaje. Jak juz bym sie zastanawial to miedzy kwasem a tym dp od gruchota bez strumienicy, nie bedzie to brzeczec itp?
bartez80 Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 (edytowane) bez tej strumienicy nie bedzie brzeczalo . Edytowane 25 Września 2016 przez bartez80
Gość Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 U mnie chyba coś się oderwało w katalizatorze bo strasznie brzęczy, na przeglądzie mechanik powiedział że to katalizator. Chciałbym pozostawić wszystko tak jak w fabryce ale widziałem że ceny katalizatorów są strasznie duże. Zastanawiam się co robić. Jak radzicie, wspawać gołą rurę? Czy będzie inny dźwięk, czy coś się zmieni w charakterystyce? Myślę też aby zamienić z drugiego Audi które mam ale tam jest silnik 1.6 też benzyna, ja posiadam 1.8, czy będzie pasować z 1.6 katalizator?
bartez80 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 jakie oznaczenie silnika jest w tym 1,6 ?
Peacock Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Ja bym się nie bawił w przekładanie kata nawet jeśli pasuje. Domyślam się, że w tym 1.6 kat też do najnowszych nie należy i niedługo też może być do wymiany.
Gość Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Ok, w sumie racja, więc co radzicie najlepiej zrobić? Czy jest sens rozciąć katalizator i pospawac środek?
baraka Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) Tłumik przelotowy zamiast kata.Czy cos takiego bedzie lepsze niz sama rurka zamiast kata?? Chodzi mi o to żeby auto nie chodziło jak poldek bo niestety kat mi sie oberwał i dzwoni. O tym mowa http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-strumienica-55mm-katalizator-ok-i6772857274.html Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez baraka
Olszak86 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Ja miałem przelotowy zamiast kata i nic mi nie pierdzialo nawet dźwięk się nie zmienił bardzoWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 W ADR miałem przełomowy tłumik i nie było nic słychać , chodził jak z katem.
Magik123 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Dnia 18.04.2008 o 08:49, poziek napisał: Sporo osób smiga na LPG i to jest powod, że kat się zapycha. Matko Bosko nie powielajcie takich bzdur bo aż w oczy razi jak się taki bzdety czyta. Potem młodzi mówią że na forum Audi tak mówią. Jak komuś się podoba smród spalin bez kata kosztem 10KM to wywalajcie. Kat potrafi przelatać 400-500tkm i nic mu nie jest. A tu ludzie po 200tkm chcą usuwać, pierw sprawdzcie czy jest zapchany a nie że auto kipsko idzie to w ciemno kata ciach. Nawet jak nie jest zapchany to wycięcie przyniesie kilka koni i kilkanascie Nm.
KULARESKO Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 kompletnt przelot 1.8t to jakie koszta?
bartez80 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 (edytowane) 23 godziny temu, KULARESKO napisał: kompletnt przelot 1.8t to jakie koszta? u mnie jakies 2800 pln od turbo do konca na 2 tlumikach ,a jakie koszta w firmach okolicznych u ciebie ,to nie mam pojecia. Edytowane 31 Maja 2017 przez bartez80
MaTTym Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 Odkop. Jak to jest z tymi przeglądami za brak kata ? Przejdzie normalnie czy raczej wspawać go od nowa ??
sloniu219 Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 Mam .... pytanie, Nie wiem czy dobrze pytam Silnik 2,4 ALF Zamiast katalizatorów mam dwie pieknę rury Mam problem z przeglądem i sam tez stwierdzam aby był ten katalizator.... - za głośno mi chodzi bez i teraz mam pytanie - oryginalne kosztują majątek. Znalazłem na alledrogo - coś takiego jak uniwersalny katalizator - i teraz pytanie.... Co wogole sądzicie o takich sprawach ? Jak uniwersalne katalizatory Mam montować wersje do silnika 3.0 czy ... jak mam dwa kolektory wydechowe to spaliny nie idą jak z 2,4 tylko 1,2 na kolektor - (lew i prawa głowica) to tak na logikę o 1 w nocy skoro są dwa katalizatory za kolektorem - każdy katalizator na stronę a dopiero później się łącza to .... czy katalizator może być na mniejszą pojemność czy do większej, skoro i tak są montowane przed połącznikiem rur ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się