Lenio21 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zasilanie jest po stacyjce/zapłonie - terminal 15 , z reguły kabel czarny i czarny z paskami ( czerwonym ) Czarno-żółty to terminal 75x - czyli po zapłonie zanikający w czasie kręcenia rozrusznikiem ( na 75x są wszystkie odbiorniki obciążające np. Wentylator kabiny ) czyli gdzie dać zasilanie tempomatu w AJT ?, gdzie szukać kabla? ( pewnie jak rozbiorę to wszystko zobaczę ale po prostu chcę się przygotować teoretycznie) i ten klucz jeszcze do kierownicy...
Banan Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Klucz to spline M12 jak koledzy pisali. Masz wszystko opisane w pierwszym poście. Edytowane 2 Grudnia 2015 przez Banan
ryshard Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Witam, założyłem dzisiaj tempomat w/g opisu, tylko coś chyba zamieniłem. Jak włączę tempomat i dam na lewo to samochód zwalnia, jak wciskam i przytrzymam fix to tempomat się włącza i samochód a jak przytrzymam to samochód przyśpiesza. Szukałem trochę w necie rozpiski pinoutów 6 pinowego złącza tempomatu, znalazłem jedno takie, po którym wnoszę, że musiałem zamienić pin 2 z pinem 3. Dobrze rozumuję? W sumie jednego dnia zrobiłem Full Fis, manetkę, radio i dołożyłem tempomat tak więc trochę poczytam zanim rozbiorę to po raz drugi.
Piotr Malik Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Witam wszystkich a jak by się miała sprawa z podłaczeniem tempomaty w a4 b5 avant z 98 roku z silnikiem ALF dużo roboty i jakies czesci potrzeba proszę o pomoc i jakąs radę
Gość Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Pedal gazu na linke to duzo roboty a jak elektronik to malo
Piotr Malik Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Pedal gazu na linke to duzo roboty a jak elektronik to malo witam byłem sprawdzic i jest linka więc co trzeba zrobic i co kupic Edytowane 16 Stycznia 2016 przez Piotr Malik
Gość Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 ALF widze ze przepustnica na linke wiec roboty jest i koszt wiekszy.
Piotr Malik Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Czy możesz kolego napisac co trzeba zrobic i jakie części kupić Witam widzę ze nie ma chetnych do pomocy nikt nic nie wie co trzeba dokupic i jak zamontowac w bezyniaku Edytowane 16 Stycznia 2016 przez Piotr Malik
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Kolego mysle ze w twoim przypadki gra nie warta swieczki,do podlaczenia podcisnienia od gruszki ktora bedzie sterowala przepustnica gazu i elektryka(modul tempomatu z przekaznikiem,manetka),czesci trudno dostepne,mysle ze wszystko razem czesci i zamontowanie okolo 700 a 1000zl
Piotr Malik Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 kolego jeśli wiesz i posiadasz informacje jak to zrobic i co trzeba pokupic jakie czesci to to napisz bo chciał bym podjac wyzwanie i skompletowac czesci
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Nie bralem sie nigdy za robote z linka gazu,niestety nie pomoge z nr czesci ale zsiegnij mojej rady i odstaw ten mod w zapomienie nie warto.
Banan Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Ja już kiedyś coś pisałem o tym , poszukaj jeszcze na a6klub.pl
dawid018 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 panowie jest problem z tempomatem.pacjent to a4 b5 1,9 tdi afn z 1997roku manetka założona jest,wiązka też w dodatku wygląda na ori bo i przy manetkach i przy kompie ori wtyczki z pinami a w nich przewody problem jest taki ze nie mam bezpiecznika 11 co za tym idzie nie ma zasilania na manetce i w vagu to widać ze manetka nie reaguje.jak dam zasilanie na 5 pin przy manetce to w vagu widać ze manetka pracuje ale nie da się zgasić auta(jak zasilanie po zapłonie) jak dam stały + to odrazu zapalają się wszystkie kontrolki tak jak w momencie przekręcenia kluczyka.drugim problemem jest brak czujnika sprzęgła i jednego czujnika przy stopie.jest tylko jeden 4 pinowy. żeby było śmiesznie chyba nie ma nawet wiązki do tych czujników. ktoś coś takiego wadził??zastanawiam się czy to ori i po prostu przestało działać z jakiegoś powodu czy ktoś zabrał się za rezanie i mu się znudziło
Banan Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Nie masz czasem przekladki z automatu?
dawid018 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 no i niestety wygląda na to ze kiedyś u mnie był automat.czyli teraz pytanie czy da się uruchomić tempomat jakoś czy odpuścić temat i wiązkę wykorzystać w A6 w którym chce tempomat dołożyć
pawel888casino Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Czesc, czy mógłby mi ktos opisac, które to sa piny 7, 8, 9, 10? Manetke juz mam, ale wtyczka nie jest opisana, a niechce niczego uszkodzic. http://zapodaj.net/b1c8efc2531fd.jpg.html
Banan Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Jest opisana przyjżyj się dokładnie. W tym opisie masz opisane piny: http://www.audi-sport.net/xf/threads/a4-b5-cruise-control-retrofit-instructions-with-pictures.125261/
pawel888casino Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Dzięki za podpowiedź kolego . Tempomat działa aż miło
KULARESKO Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Pany czy białe kostki są we wszystkich b5 takie same ? Bo u mnie w 1.6 2000r są jakby inne albo zle patrzę
Banan Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 powinny być te same przynajmniej w polifcie - dawaj fotki jak to u Ciebie wygląda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się