piciuok Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Panowie, skąd tą brązową kostkę 6 pinową wytrzasnąć? Ona jest tylko od tempomatu czy gdzieś jeszcze w całej instalacji się taką znajdzie?
Michalmichalo Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Chcę zakupić piny do białej kostki.Czy o takim numerze będą dobre,pasujące ?? 000 979 012 E
Kacper Deluga Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Posiadam Audi 1.6 z 98r i mam pytanie czy aby zamontować tempomat musze podpiąć tylko manetke czy muszę jesCze podpiąć jakiś czujniki sprzęgła, gazu czy coś takiego (jestem kompletnie zielony)
kabacki Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 (edytowane) Witam szanownych kolegów ; ) To mój pierwszy post tutaj, dlatego proszę o wyrozumiałość. Jakis czas temu kupiłem manetkę z tempomatem, ale wszystkie kable w wiązce są pocięte i mam wrażenie, że wygląda to trochę inaczej niż na poprzednich zdjęciach ;p Zanim zacznę chciałem się upewnić czy jest wgl sens z tą manetką więc wrzucam zdjęcia i proszę o jakieś objaśnienie przez kogoś bardziej doświadczonego ;D Kod silnika AHU, rocznik 98 Tutaj 2 zdjęcia manetki :https://zapodaj.net/d9668b9180b7a.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/f28051f05f4b1.jpg.htmlBd wdzięczny za każdą odpowiedź ; ) Edytowane 1 Września 2016 przez kabacki
marcin_franz Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Manetki jest chyba ok, chociaż mało ją widać. Wtyczkę potrzebujesz tylko tą mniejszą czarno fioletowa, bo ona jest od tempomatu. Pozostałe wtyczki masz u siebie w aucie.
lore3ek Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, przy mojej audi miałem manetke z tempomatem wcześniej jeździł nią brat ale odziedziczyłem ją i tak stwierdziłem, że sprawdzę o co chodzi z tempomatem dlaczego nie działa, znajomy załatwił komputer więc podpieliśmy, i testujemy co i jak, z tego co tutaj wyczytałem to jak włączam tempomat to 1 się pokazują ustawienie set itd też łapie, natomiast jeśli naciskam pedał hamulca to 1 dalej wisi, a w ustawieniu 006-2 zamienia się, z tego co wyczytałem to powinno być na odwrót w sensie naciskam pedał pokazuje 1 puszczam pokazuje 0, zrobiłem zdjęcia żeby pomogło wam zrozumieć to co tutaj napisałem 1. wyłączony tempomat nie wciśnięty żaden pedał. 2. włączony tempomat 3. Włączony tempomat i wciśnięty pedał sprzęgła. 4. Włączony tempomat i wciśnięty pedał hamulca. 5. Włączony tempomat i wciśnięty pedał sprzęgła i hamulca. 7. Błąd odnośnie czujnika pedalu hamulca, myślicie, że to ma największy wpływ? Edytowane 12 Grudnia 2016 przez lore3ek
przemciotorun Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 czy ktos sie orietuje czy zmieniajac komputer z kompa z 1z na ahu trzeba cos przepinac? mam 1z, mialem w nim dwa rozne kompy i na jednym i na drugim tempomat dziala, zmienilem teraz na kompa 16bit z ahu dopisalem tempomat i niby dziala ale problem jest jak chce dodac gazu manetka, bo rozlancza mi tempomat a na vagu pokazuje same zera.... zwalnianie dziala prawidlo i cala reszta
booolek Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Błąd czujnika hamulca chyba automatycznie dezaktywuje tempomat Edytowane 10 Stycznia 2017 przez booolek
lore3ek Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 A czujnik położenia pedału hamulca to ten sam co stopu? Bo stopu jest w pedale, a gdzie jest położenia pedału? Stop świeci dobrze tzn odpowiednio reaguje na naciśniecie pedału.
prrezes Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Witam, mam problem po montażu tempomatu. Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcja z pierwszego postu i tempomat nie działa. Sprawdziłem VAG wszystkie klawisze na manetce reakcja jak w opisach czujnik sprzęgła i hamulca również a nie da sie włączyć tempomatu. Czy ktoś spotkał sie z takim problemem wcześniej? Proszę o pomoc.
befol Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 (edytowane) Ja też tak mam. Sprawdź, czy po próbie użycia tempomatu nie wywala Ci błędu czujnika prędkości. U mnie wygląda to właśnie tak, jakby ten sygnał nie docierał a co za tym idzie tempomat nie dziala. Manetkę zamontowałem już dwa lata temu, ale jakoś zabrakło mi weny na walkę z tym zaginionym sygnałem VSS. Z tego, co pamiętam powinien docierać do zegarów i stamtąd do radia. Zegary działają jak należy, ale radio u mnie nie reguluje głośności wraz ze wzrostem prędkości. Jeśli Tobie uda się znaleźć rozwiązanie może i u mnie się ono sprawdzi. Edytowane 26 Marca 2017 przez befol
Banan Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Sygnał prędkości wychodzi z zegarów - kabel bialo-niebieski ( po II lifcie na pinie 3 niebieskiej wtyki ) - i idzie do ECU , radia itd. Jeżeli prędkość ma licznik jest ok to gdzie potem.gubi między licznikiem a ecu
sltcz Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 A tak z innej beczki. Poleci ktoś jakiegoś magika z pomorza co zająłby się moim tempomatem? Chciałbym go wskrzesić - po włączeniu tempomatu zero reakcji. Wydaje mi się, że może być to problem z przełącznikami, gdyż jak próbuję "mrugnąć" światłami (dociągam do góry) to muszę użyć dużej siły, a i to nie zawsze skutkuje "mignięciem".
booolek Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 (edytowane) Panowie mam szybkie pytanie. Jestem po swapie ,zamiast 1,8 ADR (grudzień 97) wsadziłem poliftowy 1.8T APU. Wszystko jest ok,,tylko teraz mi się zachciało dołożyć tempomat i właśnie z tym jest problem.. Vag zakodowany ,w blokach widać reakcje na pedały itp, ale szkopuł tkwi w tym że mam błąd czujnika prędkości 16855 i zaraz po włączeniu tempomatu praktycznie mi się on rozłącza. W który bloku vaga powinienem patrzeć czy ecu widzi prędkość ,a jeśli nie widzi to co z kabelków do sprawdzenia ? I rozumiem że w ecu powinno pokazywać taka samą prędkość jak na liczniku ??? Pytam ponieważ jak zauważyłem na vag ale nie pamiętam w których blokach to jakieś wskazania prędkości były ,,ale z kosmosu . Miałem takie Ecu A teraz mam takie Edytowane 1 Maja 2017 przez booolek
Banan Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Sprawdzę potem po schematach ale w wiązce w desce pewno nie masz sygnału podprowadzonego pod wtyki koło ECU - z licznika byś musiał kabelek dołożyć
booolek Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 (edytowane) Na chwile obecną to nie sprawdzałem jeszcze tego czy na bank tak mam ,,ale wydaje mi się że poprowadziłem Pin 3 niebieskiej wtyki kabel biało niebieski do 54 pinu w ecu,a do tego ecu teraz mam z can to prowadziłem pin 18 i 19 z zielonej wtyczki Licznika do wtyki co sa pod ecu . Edytowane 1 Maja 2017 przez booolek
Banan Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Sprawdzę wieczorem i ci napiszę , ale chyba coś było.
Banan Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 no pin 3 nieboeskiej wtyki licznika do pinu 54 ECU - jeżeli tak podpinałeś to sprawdź jeszcze dwa razy a w ECU w bloku pomiarowym 005 jest prędkość
booolek Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 A powiedz mi jaka jest różnica między pinem 3 niebieskiej wtyki a pinem 31 także niebieskiej wtyki???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się