Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Szarpanie, nieustępujące po wyczyszczeniu nastawnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kolego znalazłem coś na tej stronie ino ciekawe czy są opisane te piny http://www.a4club.pl/index.php?topic=25036.0

---------- Post added at 12:03 ---------- Previous post was at 12:03 ----------

powiedz kolego jak odetne ten kabel to licznik chodz??

Tak chodzi i nic się nie dzieje złego nie ma to wpływu na pracę silnika, jeżeli ktoś potrzebuje schematu to pisać na prw

---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:10 ----------

ok juz czaje . A Ty masz 1Z z 95r. ?

dokładnie tak

Opublikowano

mozesz kolego tutaj wkleic ten schemat (jesli mozesz) zeby wszyscy mieli do tego dostep. I mozesz napisac w ktorej kostce przy liczniku odciales ten kabel i jakiego koloru

Opublikowano
mozesz kolego tutaj wkleic ten schemat (jesli mozesz) zeby wszyscy mieli do tego dostep. I mozesz napisac w ktorej kostce przy liczniku odciales ten kabel i jakiego koloru

kolego czytaj dokładnie,nie wiem czy ty czytasz te posty w całości post 17.Jeżeli chodzi o schemat to mam tego wiele i naprawdę nie będę siedział godzinami aby go odnaleść,jak ktaś chcę to mogę przesłać całość

Opublikowano

4248688f9b16a396.jpg

Rozpiska pinów przy ECU. Słabo widać, 43, to trzeci od prawej w środkowym rzędzie.

Opublikowano

Witajcie,

U mnie również występował problem z szarpaniem, czyszczenie nastawnika nic nie dało... starałem się wykryć w którym momencie się nasila szarpanie i wydaje mi się, że działo się to zawsze gdy miałem poniżej 1/4 paliwa w baku ( przy niskim poziomie paliwa pojawiało się powietrze w układzie)... i w ramach testu tankowałem zawsze gdy wskazówka dochodziła do połowy :decayed: i wtedy nie szarpał... ostatnio w ogóle szarpał jak szalony i znów okazało się, że pojawiło się powietrze w paliwie mimo pełnego zbiornika... wymieniłem wężyki od filtra paliwa do pompy i przedmuchałem dopływ i powrót i puki co problemy ustały...

Opublikowano

Witam odciołem kabel (biało-niebieski) w wtyce żółtej ja mam licznik ( UK-NSI) i szarpanie przestało

Opublikowano

Witam borykałem się z takim samym problemem jak szarpania w granicach 1500-2100 tyś obrotów oto mój post: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?179042-B5-AFN-A4-1-9-tdi-110km-Walka-z-telepaniem-Pomocy&p=2126531#post2126531 . teraz wywnioskowałem ze te drgania występują u mnie jak coś się przełącza w silniku i słychać taki dźwięk (odgłos odkurzacza) http://w217.wrzuta.pl/film/7bAsq5LXtQc/100_5342. dzieje się tak jak auto stoi długo na wolnych obrotach teraz gdy gaszę auto chwile po zatrzymaniu około 30-50 sek i nie przełącza się to coś telepania nie występują. to tylko moja taka sugestia ja to sprawdziłem u mnie tak się to dzieje

Opublikowano
Witam odciołem kabel (biało-niebieski) w wtyce żółtej ja mam licznik ( UK-NSI) i szarpanie przestało

cieszy mnie to bardzo,pozdrawiam

Opublikowano

Ja po przeprowadzeniu testu, z wypięciem wtyczki od impulsatora również odciąłem przewód biało niebieski, ale zrobiłem to od strony ECU. Szarpanie ustało, a męczyłem się z nim od kupna samochodu. Myślałem, że po wymianie nastawnika się poprawi, było gorzej, a teraz malina.

Opublikowano

Również straciłem na to szarpanie sporo czasu, u mnie przyczyną był podgrzewacz na pokrywie filtra paliwa. Wymiana rozwiązała problem w 100%.

Problem w B4 1Z.

Opublikowano

Witam! Ja wczoraj też odpiąłem wtyczkę od skrzyni biegów i szarpanie ustało. Teraz muszę tylko zlokalizować ten kabel i go przeciąć. Auto mam z 96r silnik 1Z czy to będzie ten sam kolor przewodu co u kolegów czyli biało- niebieski? Proszę o pomoc

Opublikowano

Ja mam modelowo 96 z silnikiem 1Z, więc raczej tak.

Opublikowano

jakaś opcja jest gdy jednak po teście z impulsatorem okaże się, że dalej jest szarpanie? Co wtedy ?

Opublikowano
jakaś opcja jest gdy jednak po teście z impulsatorem okaże się, że dalej jest szarpanie? Co wtedy ?

Nastawnik czyszczony?

Opublikowano

Ja miałem podobną sytuacje i za 400 zł wymieniłem nastawnik na regenerowany w Nadarzynie pod Warszawą i jak na razie ( a minęło już myślę że ze 3 lata) hula jak ta lala.

Opublikowano
jakaś opcja jest gdy jednak po teście z impulsatorem okaże się, że dalej jest szarpanie? Co wtedy ?

Nastawnik czyszczony?

Czyszczony, dzisiaj odpiąłem impulsator, te drgania ustały na 4 i 5 biegu. Wyjąłem licznik, odpiąłem żółtą wtyczkę a tam 2 biało niebieskie kable...

Który miałem ciąć?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd220b3e307a1b32.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7d52cea18fd1306.html

Mój licznik http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/003931cfb56de6b0.html

Uciąłem pierwszy przewód z dwóch, to bujanie (4 lub 5 bieg) ustało ale, no i tutaj wystąpiło niestety ale... na biegu gdy dodam gazu to budą najpierw szarpnęło a dopiero po szarpnięciu czuć było przyspieszenie, albo na drugim biegu, po wrzuceniu obroty skaczą żabką w górę, nie ma płynnego ruchu, dopiero przy 2000 obrotów i w górę...

Co o tym myślicie?

Opublikowano

Ja juz 2 razy czysciłem i nadal szarpie z tym ze jak szarpie i dodaje lekko gazu to sie nasila musze do spodu wcisnąc. Skoro wystarczy od Ecu odciąc impulsator to po co ECU jest potrzebny sygnał prędkosci? Pewnie na vag-u wywala błąd.

Opublikowano

Witam tak na vag-u jest błąd ale szarpanie ustało jak odciołem kabel przy liczniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...