d darek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 kolego znalazłem coś na tej stronie ino ciekawe czy są opisane te piny http://www.a4club.pl/index.php?topic=25036.0---------- Post added at 12:03 ---------- Previous post was at 12:03 ---------- powiedz kolego jak odetne ten kabel to licznik chodz?? Tak chodzi i nic się nie dzieje złego nie ma to wpływu na pracę silnika, jeżeli ktoś potrzebuje schematu to pisać na prw ---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:10 ---------- ok juz czaje . A Ty masz 1Z z 95r. ? dokładnie tak
Maras Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 mozesz kolego tutaj wkleic ten schemat (jesli mozesz) zeby wszyscy mieli do tego dostep. I mozesz napisac w ktorej kostce przy liczniku odciales ten kabel i jakiego koloru
d darek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 mozesz kolego tutaj wkleic ten schemat (jesli mozesz) zeby wszyscy mieli do tego dostep. I mozesz napisac w ktorej kostce przy liczniku odciales ten kabel i jakiego koloru kolego czytaj dokładnie,nie wiem czy ty czytasz te posty w całości post 17.Jeżeli chodzi o schemat to mam tego wiele i naprawdę nie będę siedział godzinami aby go odnaleść,jak ktaś chcę to mogę przesłać całość
Pandzior Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Rozpiska pinów przy ECU. Słabo widać, 43, to trzeci od prawej w środkowym rzędzie.
Killer1984 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Witajcie, U mnie również występował problem z szarpaniem, czyszczenie nastawnika nic nie dało... starałem się wykryć w którym momencie się nasila szarpanie i wydaje mi się, że działo się to zawsze gdy miałem poniżej 1/4 paliwa w baku ( przy niskim poziomie paliwa pojawiało się powietrze w układzie)... i w ramach testu tankowałem zawsze gdy wskazówka dochodziła do połowy i wtedy nie szarpał... ostatnio w ogóle szarpał jak szalony i znów okazało się, że pojawiło się powietrze w paliwie mimo pełnego zbiornika... wymieniłem wężyki od filtra paliwa do pompy i przedmuchałem dopływ i powrót i puki co problemy ustały...
STASIU227 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Witam odciołem kabel (biało-niebieski) w wtyce żółtej ja mam licznik ( UK-NSI) i szarpanie przestało
ludwik166 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Witam borykałem się z takim samym problemem jak szarpania w granicach 1500-2100 tyś obrotów oto mój post: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?179042-B5-AFN-A4-1-9-tdi-110km-Walka-z-telepaniem-Pomocy&p=2126531#post2126531 . teraz wywnioskowałem ze te drgania występują u mnie jak coś się przełącza w silniku i słychać taki dźwięk (odgłos odkurzacza) http://w217.wrzuta.pl/film/7bAsq5LXtQc/100_5342. dzieje się tak jak auto stoi długo na wolnych obrotach teraz gdy gaszę auto chwile po zatrzymaniu około 30-50 sek i nie przełącza się to coś telepania nie występują. to tylko moja taka sugestia ja to sprawdziłem u mnie tak się to dzieje
d darek Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Witam odciołem kabel (biało-niebieski) w wtyce żółtej ja mam licznik ( UK-NSI) i szarpanie przestało cieszy mnie to bardzo,pozdrawiam
Pandzior Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Ja po przeprowadzeniu testu, z wypięciem wtyczki od impulsatora również odciąłem przewód biało niebieski, ale zrobiłem to od strony ECU. Szarpanie ustało, a męczyłem się z nim od kupna samochodu. Myślałem, że po wymianie nastawnika się poprawi, było gorzej, a teraz malina.
fuzzi Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 Również straciłem na to szarpanie sporo czasu, u mnie przyczyną był podgrzewacz na pokrywie filtra paliwa. Wymiana rozwiązała problem w 100%. Problem w B4 1Z.
krzychuksk Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Witam! Ja wczoraj też odpiąłem wtyczkę od skrzyni biegów i szarpanie ustało. Teraz muszę tylko zlokalizować ten kabel i go przeciąć. Auto mam z 96r silnik 1Z czy to będzie ten sam kolor przewodu co u kolegów czyli biało- niebieski? Proszę o pomoc
Pandzior Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Ja mam modelowo 96 z silnikiem 1Z, więc raczej tak.
Si?a Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 jakaś opcja jest gdy jednak po teście z impulsatorem okaże się, że dalej jest szarpanie? Co wtedy ?
Pandzior Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 jakaś opcja jest gdy jednak po teście z impulsatorem okaże się, że dalej jest szarpanie? Co wtedy ? Nastawnik czyszczony?
Killer1984 Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 jakaś opcja jest gdy jednak po teście z impulsatorem okaże się, że dalej jest szarpanie? Co wtedy ? NP: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?228133-Szarpanie-nieust%EApuj%B1ce-po-wyczyszczeniu-nastawnika&p=2731104&viewfull=1#post2731104 http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?228133-Szarpanie-nieust%EApuj%B1ce-po-wyczyszczeniu-nastawnika&p=2762079&viewfull=1#post2762079
rzeziu Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Ja miałem podobną sytuacje i za 400 zł wymieniłem nastawnik na regenerowany w Nadarzynie pod Warszawą i jak na razie ( a minęło już myślę że ze 3 lata) hula jak ta lala.
Si?a Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 jakaś opcja jest gdy jednak po teście z impulsatorem okaże się, że dalej jest szarpanie? Co wtedy ? Nastawnik czyszczony? Czyszczony, dzisiaj odpiąłem impulsator, te drgania ustały na 4 i 5 biegu. Wyjąłem licznik, odpiąłem żółtą wtyczkę a tam 2 biało niebieskie kable... Który miałem ciąć? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd220b3e307a1b32.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7d52cea18fd1306.html Mój licznik http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/003931cfb56de6b0.html Uciąłem pierwszy przewód z dwóch, to bujanie (4 lub 5 bieg) ustało ale, no i tutaj wystąpiło niestety ale... na biegu gdy dodam gazu to budą najpierw szarpnęło a dopiero po szarpnięciu czuć było przyspieszenie, albo na drugim biegu, po wrzuceniu obroty skaczą żabką w górę, nie ma płynnego ruchu, dopiero przy 2000 obrotów i w górę... Co o tym myślicie?
daw2 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 Ja juz 2 razy czysciłem i nadal szarpie z tym ze jak szarpie i dodaje lekko gazu to sie nasila musze do spodu wcisnąc. Skoro wystarczy od Ecu odciąc impulsator to po co ECU jest potrzebny sygnał prędkosci? Pewnie na vag-u wywala błąd.
STASIU227 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam tak na vag-u jest błąd ale szarpanie ustało jak odciołem kabel przy liczniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się