skawa1 0 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 jak w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomi 3 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emay 7 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 I to będzie turbo na podwójnym gazie :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honda 1 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Turbo na podtlenku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 I to będzie turbo na podwójnym gazie :polew: Turbo na podtlenku http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?4656 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszard1961 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 kolega chce oszczędnie jeżdzić a wy się tu nabijacie.Da się założyć więc zakładaj i tanio jeżdzij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Pewnie że się da ale nie szukaj oszczędności na tym. Niech tu ktoś napiszę jakie podzespoły włożyć do 1.8T żeby latało bezproblemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 ja mam u siebie w 1.8t gazik juz 4 lata i spisuje sie super. srednio w trasie do stowki 8 litrow wezmie a jak wiecej to zalerzy czy rowno sie leci czy nie to i do 13 zlapie. ja mam kompa kme diego 3g reduktor(parownik) silver kme listwa regfast jakas tam butla i elektro zawor malo wazne. ustawione ze 35 ladnie przechodzi z pb na lpg zero odczucia spadku mocy powiedzial bym ze nawet na gazie idzie lepiej. wazne zeby filterki zmieniac co 10 tysi km oczywiscie ;p i czasem na benzynce sobie polatac. od czasu do czasu wlac do baku cos do czyszczenia wtryskow i tak dalej a bedziesz zadowolony. no najwazniejsze musza byc dobrzy gazownicy i dobrze wyregulowany osprzet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skawa1 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 dziekuje bardzo za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Dla mnie 1.8 T z gazem to tak ja cinkłoczento w holenderskim gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek040486 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 kumpel tez ma gaz w 1.8T i lata jak szalony i wszystko w porzadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebolA4 1 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 1.8T to jeden z silników które super współpracują z sekwencyjną instalacją gazową.W grę wchodzą tylko sprawdzone instalacje na sprawdzonych podzespołach.Ja osobiście polecam BRC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis 1 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 U mnie w 1.8 t siedzi BRC sequent 24, gorąco polecam. Podstawa to ogarnięty gazownik, bez tego najlepsza instalacja jest do... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honda 1 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 W temacie chodzi chyba o 1.8 T B7 i tu jest problem ja mam w B5 i śmiga bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Witam też mam gaz i bez problemu jeździ.Tu do turbo nie oszczędzać na podzespołach odpowiedni przekrój rurki zasilającej reduktor odpowiedni reduktor do mocy z zapasem i dobre wtryskiwacze, później regulacja na sondy długoterminowe i krótkoterminowe jak dobry gazownik to ogarnie to bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 W temacie chodzi chyba o 1.8 T B7 i tu jest problem ja mam w B5 i śmiga bez problemu Mowa chyba o 1.8T BFB a nie o jakmś TFSI więc nie rozumie w czym tu może być problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk14_80 0 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 mam B6 1.8T BFB w instalacja Prins , po usunieciu wszelkich zaniedbań po poprzednim włascicielu śmigam jak dziki ... nie rozumiem tylko tekstów typu " Dla mnie 1.8 T z gazem to tak ja cinkłoczento w holenderskim gazie " - ubolewam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-85 0 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Dla mnie 1.8 T z gazem to tak ja cinkłoczento w holenderskim gazie Czemu takie wypowiedzi nie są oznaczane jako offtop? Co to wnosi do tematu? Bo dla mnie a4 1.9tdi to jak ursus z klimatyzacją. Jeśli nie jest to TFSI zakładaj BRCka - śmigaj i oszczędzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkuczera 2 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 1.8t to silnik bardzo dobrze znoszący lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Zakładaj i się nie zastanawiaj.Im dłużej jeździsz na pb to więcej tracisz. Polecam też Staga 300isa2, reduktor AC r01 oraz wtryski hany zielone. U mnie ponad 180KM i wszystko daje rade W mieście 12l, na trasie 10l LPG Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się