Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Da sie założyć lpg do 1.8T


skawa1

Rekomendowane odpowiedzi

I to będzie turbo na podwójnym gazie :polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega chce oszczędnie jeżdzić a wy się tu nabijacie.Da się założyć więc zakładaj i tanio jeżdzij

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że się da ale nie szukaj oszczędności na tym. Niech tu ktoś napiszę jakie podzespoły włożyć do 1.8T żeby latało bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam u siebie w 1.8t gazik juz 4 lata i spisuje sie super. srednio w trasie do stowki 8 litrow wezmie a jak wiecej to zalerzy czy rowno sie leci czy nie to i do 13 zlapie.

ja mam kompa kme diego 3g reduktor(parownik) silver kme listwa regfast jakas tam butla i elektro zawor malo wazne. ustawione ze 35 ladnie przechodzi z pb na lpg zero odczucia spadku mocy powiedzial bym ze nawet na gazie idzie lepiej. wazne zeby filterki zmieniac co 10 tysi km oczywiscie ;p i czasem na benzynce sobie polatac. od czasu do czasu wlac do baku cos do czyszczenia wtryskow i tak dalej a bedziesz zadowolony. no najwazniejsze musza byc dobrzy gazownicy i dobrze wyregulowany osprzet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8T to jeden z silników które super współpracują z sekwencyjną instalacją gazową.W grę wchodzą tylko sprawdzone instalacje na sprawdzonych podzespołach.Ja osobiście polecam BRC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 1.8 t siedzi BRC sequent 24, gorąco polecam. Podstawa to ogarnięty gazownik, bez tego najlepsza instalacja jest do...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam też mam gaz i bez problemu jeździ.Tu do turbo nie oszczędzać na podzespołach odpowiedni przekrój rurki zasilającej reduktor odpowiedni reduktor do mocy z zapasem i dobre wtryskiwacze, później regulacja na sondy długoterminowe i krótkoterminowe jak dobry gazownik to ogarnie to bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie chodzi chyba o 1.8 T B7 i tu jest problem ja mam w B5 i śmiga bez problemu

Mowa chyba o 1.8T BFB a nie o jakmś TFSI :whistling: więc nie rozumie w czym tu może być problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam B6 1.8T BFB w instalacja Prins , po usunieciu wszelkich zaniedbań po poprzednim włascicielu śmigam jak dziki ...

nie rozumiem tylko tekstów typu " Dla mnie 1.8 T z gazem to tak ja cinkłoczento w holenderskim gazie " - ubolewam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie 1.8 T z gazem to tak ja cinkłoczento w holenderskim gazie

Czemu takie wypowiedzi nie są oznaczane jako offtop? Co to wnosi do tematu?

Bo dla mnie a4 1.9tdi to jak ursus z klimatyzacją.

Jeśli nie jest to TFSI zakładaj BRCka - śmigaj i oszczędzaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj i się nie zastanawiaj.Im dłużej jeździsz na pb to więcej tracisz.

Polecam też Staga 300isa2, reduktor AC r01 oraz wtryski hany zielone.

U mnie ponad 180KM i wszystko daje rade

W mieście 12l, na trasie 10l LPG

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...