Dev Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Chlodnica to wymiennik ciepla (skraplacz) Osuszacz to osuszacz Parownik masz w desce rozdzielczej ---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:06 ---------- Nr dławika:
winczako Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Opublikowano 27 Maja 2014 a masz ten parownik gdzies w etce na foto? i jakiś numer tego? To juz bylaby glupota ze strony audi jakby w eSce był jakiś inny niż w pozostałych a4 b6....
Bieniek Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Dzisiaj rozebralem swoja klime i az sie przerazilem jak zobaczylem swoj dlawik. Opilkow nie bylo,ale sam szlam.Jakby bloto. Gosc od klimy wyczyscil, przeplukal uklad,wymienil osuszasz i smiga az milo.
HiRide Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Dzisiaj rozebralem swoja klime i az sie przerazilem jak zobaczylem swoj dlawik.Opilkow nie bylo,ale sam szlam.Jakby bloto. Gosc od klimy wyczyscil, przeplukal uklad,wymienil osuszasz i smiga az milo. gdzie jest dlawik i osuszacz?
Bieniek Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Osuszacz od pasazera pod lampa. Wystarczy ja zdjac i wyjdzie. Dławik przy scianie grodziowej od strony pasazera. Od strony silnika odkrecasz nakrętkę, luzujesz śrubę w grodzi ,aby móc przesunąć wąż i szczypcami wyciągasz. Uważaj,bo to delikatne i zapamiętaj jak włożyć. Tu jest dławik: Oczywiście układ musi być pusty.
HiRide Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Osuszacz od pasazera pod lampa.Wystarczy ja zdjac i wyjdzie. Dławik przy scianie grodziowej od strony pasazera. Od strony silnika odkrecasz nakrętkę, luzujesz śrubę w grodzi ,aby móc przesunąć wąż i szczypcami wyciągasz. Uważaj,bo to delikatne i zapamiętaj jak włożyć. Tu jest dławik: http://s6.ifotos.pl/mini/540x405au_eehnwns.jpg Oczywiście układ musi być pusty. dzięki za wyjasnienie
Fr0styyy. Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Dzisiaj rozebralem swoja klime i az sie przerazilem jak zobaczylem swoj dlawik.Opilkow nie bylo,ale sam szlam.Jakby bloto. Gosc od klimy wyczyscil, przeplukal uklad,wymienil osuszasz i smiga az milo. A skąd się bierze ten cały szlam? Może u siebie wymienię też, chociaż na chłodzenie nie narzekam
pioteros Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 stary olej, przegrzany przez sprezarke - no i wilgoć ja miałem oryginalny osuszacz z 1998 roku jeszcze w aucie, kupiłem ori helli/behra za 80zł praktycznie taki sam
Pawel88ST Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Przerabialem ten temat w mojej poprzedniej b6 2,5, wymieniłem sama sprężarke i pochodziła....Tydzień, wiec kupiłem kolejna, do tego dlawik, chłodnica osuszacz i wszystkie oringi, znalazłem taki pistolet do plukania układu i płyn ( tak jak zmywacz do hamulców tylko ciut Szybciej parowal) no i. Wyplukłem parownik bo kupę roboty jest żeby go wyjąć i wymienić, do tego rozkrecilem wszystkie przewody i wypłukałem, chłodnica i skraplacz nowe, sprężarka z używki i 2 miesiące smigalo, a później sprzedałem wiec nie wiem jak coś to pisz to ci wyjaśnię co i jak
winczako Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 Panowie, jaki klucz do świec do mojego silnika? rozmiar? dzieki
winczako Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 THX:wink: dziś bede za działcę to z radością podłubię ;-)
julekF1 Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 THX:wink:dziś bede za działcę to z radością podłubię ;-) a co będziesz dłubał? nowe świece?
winczako Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Opublikowano 13 Lipca 2014 THX:wink:dziś bede za działcę to z radością podłubię ;-) a co będziesz dłubał? nowe świece? :grin:ano:polew: ps. i tak nie zrobilem, bo nie ostygł do 22.... jedyne co wydłubałem to zlokalizowałem nieszczelny przewód jakiegos podcisnienia od tego zaworu PCV - zajumane olejem w tym miejscu jest absolutnie wszystko..:/ Niestety nie byłem w stanie nic z tym wczoraj zrobic. Musze podjechac do mechanika, bo zeby tam sie dostac to nie takie hop siup. ---------- Post dopisany 13-07-2014 at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany 04-07-2014 at 10:58 ---------- Sympatyczne spotakanie z Mironową eSąD. Muszę przyznać, że b6 trąci już nieco myszką w porównaniu do tej sztuki B8.... Trochę się też poganialiśmy Jednak co es w benzynie, to es w benzynie ;-). Różnica dość znaczna, chociaż nie kolosalna (kilka długosci). foty robione żelazkiem...
przemek530d Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 no jak? 360KM musi być szybsze niż 300KM i tak było ...
winczako Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 no a jak inaczej Nie zmienia to faktu, że jak na diesla który pali 2,5 raza mniej to jest ogień!!! No i jak wygląda! ---------- Post dopisany 25-07-2014 at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-07-2014 at 08:44 ---------- klima dziala !!!!!!!!!!!! Jakby silnik lżej na jałowo pracuje no i leci lód!. Przy okazji drobne poprawki w zawieszeniu - do kompletu zostala tylko jedna koncowka - ale na ten moment jest niby ok --> obecnie zero pukania co osobiscie uwielbiam ;-).
Rekomendowane odpowiedzi