Nowak_zg Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 czakiemu chyba chodzilo raczej o to ze wybiera avus III a rs jest mocno oklepany ... albo w sumie ze i avus i rs jest oklepany ;P aczkolwiek avus III wg mnie wcale nie jest mocno oklepany a te vw`owe turbiny wg mnie nie pasuja do ciezkiej sylwetki s4 b6 .... one sa po prostu za delikatne a i ja bym na twoim miejscu przyciemnil przednie szyby albo zdjal folie ... bo teraz troche tak jak przedstawiciel handlowy to wyglada
MARCIN607 Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 mi zajebi.... podobają się lambo na b6
czaki22 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 avus pasuje jak w morde a rs jest oklepany
Miszka82 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 :hi:piekna S4 pisałeś, że masz LPG jak w rzeczywistości wygląda spalanie - gdybys to opisał
winczako Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Spalanie już pisałem - 14-16 w trasie 100-120/h z kilkoma speedami. W mieście 17-23 (jak narazie) Generalnie srednie gazu przez 2500km mam 18, ale jezdze 80% po miescie, a 7000rpm to samochod widuje . Kupilem oponki nokian zg2 235/40R18- podobno w podobnych rozmiarach są w czołówce. Felg jeszcze nie kupilem. Avusy mi jakoś nie leżą... A alternatywy ciekawej nie moge znalezc . Kupiłem za to ten maniony zawór co podobno nie da się go kupic . Czekam aż do mnie przyjedzie . Byłem w ASO na akcji serwisowej cewek-niestety nie kwalifikowala się żadna . Co do ASO to jednak tylko potwierdziłem swoje zdanie... fuszerka straszna.. Musialem drugi raz do nich pojechac bo nie docisnęli jakiejs wtyczki... i samochod sie nie chcial tak jak trzeba zbierać :/. Te są dość masywne, więc może do B6 by dobrze wyglądały. Słaby wybór jest. Szukając do moich poprzednich samochodów nie mialem wątpliwosci, a tu pipka
variocustoms Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 rotory to raczej w nowszych modelach widzę, dla mnie w tej budzie to RS6 dużo chleje tego LPG jak na osobówkę
bula87 Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 rotory to raczej w nowszych modelach widzę, dla mnie w tej budzie to RS6 dużo chleje tego LPG jak na osobówkę tylko kolego nie zapominaj tu jest 4,2 v8 to musi swoje spalić jak na taką pojemność myślę, że jest ok, tymbardziej przy takim kuszącym wrażeniom z jazdy Paweł a co do felg nie myślałeś o zapożyczeniu np. coś ze wzorów mercedesa, albo innej marki z takim rozstawem?
Reniu Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Myślałeś Paweł o takich? http://i371.photobucket.com/albums/oo151/davidlizard/pshop.jpg ---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 13:04 ---------- Albo Lambo http://i37.photobucket.com/albums/e93/jkljojo/SNV30016.jpg ---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:10 ---------- Na Avancie http://pds.exblog.jp/pds/1/200612/27/44/f0119444_0443697.jpg
badboy Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 ori grafitowe RS4 19" ---------- Post added at 15:01 ---------- Previous post was at 14:54 ---------- foto poglądowe od kolegi z forum, mam nadzieję,iż się nie obrazi ;-) i będzie igła
Flyer Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 z b8 nie zalozysz felgi a pierscienie centrujace to co? jakis wynalazek NASA ?
variocustoms Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 bula87 wiem czym jest napędzane S4, mam 5.4 L w ciężarówce i pali trochę więcej niż S4 a waży minimum 2200 kg dlatego uważam, że to nie mało ale patrząc na ceny beny to i tak tanio wychodzi
winczako Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 No dobra, ale to wszystko nie są 18"tki tylko większe. Paweł, te pierwsze cacy (new rs6?) No ale to też nie 18... Swoją drogą mamy nową rs6 mtm w miescie ;D 700 kuniów, dwa razy tyle co ja... jakaś masakra
winczako Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Z tego wszystkiego uznałem, że te czarne na żywo wyglądają na tyle dobrze, że nie będę na ten sezon raczej zmienial (no chyba ze mnie cos najdzie i sie cos trafi co mnie zauroczy). Natomiast zmieniłem tą gruszkę podciśnienia i .... innny samochód ) wrócił dół . Mała rzecz, niewielki pieniądz, a wielka poprawa . W tej chwili ciągnie po prostu równo - tak jak powinien . Elastycznosc zajebiaaaszczo sie poprawiła, osiągi subiektywnie tez. Obiektywnie tak na szybko 5,4s - ale samochod zgrzany po trasie i postoju 10 min, wiec może być lepiej. Tak słuchy chodzą, że wg testów z magazynów to nowe s4 sedan potrafiło schodzic do 5,1-5,2.... ale w to ciężko uwierzyć. Byłem też w trasie z..... teściową . W 4 osoby z bagazami tak sobie autobaną śmigamy , teściowej to musiałem chrząknąć i pokazać paluchem licznik, bo nie czuła że już mamy 210 na blacie. A przy ostatnim samochodzie to mi marudziła przy 140 )) -------> jedzie sie wspaniale . Wystarczy też tylko odrobinę skręcona kierownica zeby na jedynce gubił trakcję/ lub mokro to i na prostej ESP mruga (oczywiscie mowa o starcie bez puszczania ostro sprzegla ). Wygląda też na to, że przez lepszy dół (<5000rpm) nie moge puszczac sprzegla przy 3000rpm... bo w tej chwili sie po prostu slizga. Napisałem do JHM, bo mysle ze stamtąd wyląduje u mnie sprzeglo z lajtflajłiiiilem, to mi pacany odpisały, że jak najbardziej polecają dla mnie tam siaki zestaw stage 3 (o ktorym zreszta myslalem) i 10 innych komponentów wartych w sumie tyle co moje s4... ehh szukają niggasa, to się przeliczą. Ale sprzęgło pewnie wezmę. KOCHHHHHAM TEN SAMOCHÓD. KOOOOCHAM!!!!!!!!!!!!!!!! ps. tej gruszki nie mozna kupic osobno!!!! a wyglada na to ze amerykance wymieniaja z tego powodu cale kolektory.... lub daja do regeneracji za drobne 600$$ Interes życia chyba zrobiłem Ach ta Polska .
variocustoms Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 w Polsce trzeba kombinować a szukać rozwiązań w USA i trzymać się w miarę daleko od ASO
Bart-S Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Gratuluję zakupu jak i trafienia ładnej i zadbanej sztuki. V8 ma w sobie to coś - zakochałem się w tym silniku od pierwszego... słyszenia Po Twoich postach widzę, że zakup był przemyślany i przygotowałeś się do niego. Szacun Kiedy hamownia? Czas sprawdzić ile mocy rzeczywiście znajduje się pod maską (może warto to zweryfikować przed zabawą z wydechem - będzie punkt odniesienia).
winczako Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 w okolicy nie mam hamowni drogowej, a tylko taka w przypadku tego samochodu da wynik prawidłowy (ze wzgledu na beznadziejna termikę silnika, brak czegos takiego jak IC). Na zwykłej hamowni trzeba by go praktycznie zimnego hamować... a wole jednak nei cisnąć biedaka niedogrzanego. Po to żeby tylko sprawdzic, to do wawy na hamownie drogową się w najblizszym czasie nie wybieram... bo nie wyglada zebym mial az tyle czasu (dojazd, hamowanie, powrot) do zmarnowania . Musze pomyśleć nad jakimś dolotem chlodniejszego powietrza... jest niby carbonio ale opini wlascicieli s4 o nim jak na lekarstwo... Od momentu kupna bulgota, z niezrozumiałym do końca dla mnie uśmiechem wychodzę rano do pracy... No i zrobię w końcu mu jakąś sesję... ostatnio nawet już się przygotowałem (prawie). Wyczyscilem, pojechalem nad jeziorko, ustawiłem samochodzik, poczekałem na dobre zachodnie światło, wyciągnąłem statyw, zmieniłem i przygotowałem obiektywy, zapiąłem aparat na statyw, wykadrowałem, ustawiłem parametry, kliknąłem przycisk migawki i .....$%^&*()$%^&*()_ komunikat: "brak karty". Pierwsza myśl: "jesteś za***isty winczu..". Popatrzyłem na niego i pojechałem do domciu.
jedrekx Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Paweł, a hamownia Super Chip w Bydgoszczy na Sowiej będzie zła?
Rekomendowane odpowiedzi