P-U-M-A Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Nie można jakiego chłodzenia zrobić w wolnnosącym silniku?
variocustoms Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 jak na V8 na cat-back'u to daleko mu do dźwięku V8 made in USA, może jak by x-pipe'a zapodać to dźwięk by się polepszył
Dev Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 ps. przestają mi starczac heble . Na co można zmienić tu bez inwestowania idiotycznych sum, a żeby poprawa była? bo po 2 "dechach" ze 190 samochód przy ponownym nabraniu dużej bezwładności nie jest skory do jej wytracania ((( Się zdziwiłem.. założone są du...powatej jakości klocki tutaj masz intidotum: przód: Ferodo FDS1629 nie znalazłem na alledrogo, ale mam dostepne tył: http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-tyl-audi-rs4-org-i2302833266.html
mystic.pl Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 jak na V8 na cat-back'u to daleko mu do dźwięku V8 made in USA, może jak by x-pipe'a zapodać to dźwięk by się polepszył Bartek, bo usa mało kto zakłada Millteka, tam rządzi AWE i to, to już ładnie gada
Flyer Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 V8 to V8, V6 nie ma nawet startu w kulturze pracy... :-)
winczako Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Opublikowano 15 Maja 2012 Fr0styyy. --> własnie ;( Co do wydechu: Pamiętajcie, że to tylko cat-back, przód jest ori. Do tego za wysoko aparat ustawilem (wydech dopiero slychac jak widac tyl samochodu)... Milltek (dość kulturalny jak na wydechy) w stosunku do orginału to przepaść brzmieniowa. W planach jest zrobienie przodu, ale to za jakiś czas... bo jak się dowiadywałem to za downpipe'y wołają sobie... 8k :/ + robota. najpierw sprzeglo JHM i JHM uszczelki. Zaznacze tez ze zalezy mi na brzmieniu, a nie na decybelach. A tak wogóle to w USA mają mnóstwo fajnych i łatwodostępnych części do eSek. W europie gorzej niestety . devastation Założone mam oryginały na przód i na tył.. Jesli mowisz ze Ferrodo są znacznie lepsze, to następne będą właśnie te , ale na tą chwile poczekam jeszcze aż się odrobinę zetrą aktualne.
variocustoms Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 nagrałem dzisiaj jak chodzi mój cat-back Magnaflow'a, przebieg 30 tk mil, jak bym zapodał long headers to by głowę urywało
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 nagrałem dzisiaj jak chodzi mój cat-back Magnaflow'a, przebieg 30 tk mil, jak bym zapodał long headers to by głowę urywało Ała moje suty
variocustoms Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 chodziło mi bardziej o porównanie euro V8 do V8 made in USA no i wydechów, Magnaflow vs. Milltek, cena podobna a uważam, że sound jest lepszy z Magnaflow'a
Dev Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 devastation Założone mam oryginały na przód i na tył.. Jesli mowisz ze Ferrodo są znacznie lepsze, to następne będą właśnie te , ale na tą chwile poczekam jeszcze aż się odrobinę zetrą aktualne. co to znaczy oryginały ? bo nie bardzo kumam do tego auta jest 6 mieszanek okładzin w tym jedna do S i jedna do RS reszta to zwykłe mieszanki do normalnej jazdy, na których możesz jezdzic na takich klockach jak trzeba S4-ka nie ma zadnych problemów hamowaniem z takich duzych predkosci
winczako Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Opublikowano 15 Maja 2012 orginaly = zakladane w ASO. A jaka mieszanka - nie wiem. Pierwsze 2 hamowania wlaczal sie abs od 180, ale za trzecim razem dopiero okolo 100-110. To byly hamowania pod rząd w cieply wieczor. Nie mowie, ze nie hamowala za 3 razem, ale wyraznie gorzej. Sądzę, że wszystko z hamulcami w porządku, tyle, że na takie męczenie, to już na nie za wiele- w koncu esa to nie samochod torowy, tylko 1,8tony żelastwa do sprawniejszego poruszania sie w normalnych warunkach. Pytanie bardziej dotyczylo tego, co mozna zmienić i dzięki Ci za info o klockach , na pewno w odpowiednim momencie z tego skorzystam . vario no większy silnik, do tego budowy amerykanców , plus dobry wydech nagrywany w odpowiednim miejscu- jest efekt . Postaram się nagrać też od tyłu .
variocustoms Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 winczako, nie ma odpowiednich miejsc mam kilkanaście filmików i wszędzie brzmi podobnie pojemność nie ma znaczenia, jedynie dobry wydech przewiozłem Bart-s'a S500 V8 i moim autem i stwierdził, że brzmi jak V6, mój już brzmiał lepiej inna sprawa, czym się nagrywa, ja zwykłym gayfonem i efekt jest OK, na żywo jest jeszcze lepiej ---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:07 ---------- ---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:11 --------- -
winczako Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Opublikowano 16 Maja 2012 Oczywiscie masz rację . Amerykanski silnik z dobrym wydechem i sporym silnikiem powinien pieknie brzmiec. S500 to limuzyna, a S4 to w zasadzie też limuzyna tylko klasy średniej z ciut bardziej zaakcentowaną sportowością (ale dyskretnie). Te linki mają pełne magnaflow. Od przodu też brzmią gorzej, ale to nie ma znaczenia . Ja z milltekiem juz kupilem i jest bardzo zadowolony. Jakbym mial samodzielnie wylozyc 2000 E za sam cat-back (taką mam fakturę ze szwajcarii), to bym się chyba mocno popukał w głowę. Powiem Ci, że na żywo ten Milltek mnie zauracza - może nie donośnością, ale brzmieniem na pewno. Jak będzie kiedyś okazja, to ocenisz sam . Oczywiscie zgodzę się, że są wydechy brzmiące duuuzo bardziej sportowo, glosniejsze itp. Ja tylko bronię Millteka, bo gówno to to zdecydowanie nie jest .
variocustoms Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 ja nie krytykuję Millteka jedynie chciałem porównać z innym produktem jeżeli auto kupiłeś z takim wydechem to nie ma mowy a cena 2000 ojro to wielka przesada
HiRide Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Pojemosc ma znaczenie i to duze jesli mowa o dzwieku jaki generuje silnik. 4.2 v8 bedzie brzmial zdecydowanie grzeczniej od v8 ktore maja po 6 i wiecej litrow pojemnosci
winczako Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Opublikowano 16 Maja 2012 devastation moim zdaniem źle nie jest - od 190 abs samo 0-190 w 17.8s, ale wiecie jak to jest zmieniac biegi w takich warunkach, szczególnie pierwsze trzy . Pewnie mozna by urwac parę dziesiątych. Dodam, że wg gps przy 200 licznikowych jest 198-199 w gps. EDIT: o co kaman z tym podwójnym wstawianiem wszystkiego co napiszę.... Proszę modów, czy nie da się z tym nic zrobić?
Rekomendowane odpowiedzi