Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] rodzinne S4 ;) - sprzedane.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bo lepiej idzie? :kox:

Opublikowano

Nie można jakiego chłodzenia zrobić w wolnnosącym silniku?

Opublikowano

jak na V8 na cat-back'u to daleko mu do dźwięku V8 made in USA, może jak by x-pipe'a zapodać to dźwięk by się polepszył

Opublikowano

ps. przestają mi starczac heble :P . Na co można zmienić tu bez inwestowania idiotycznych sum, a żeby poprawa była? bo po 2 "dechach" ze 190 samochód przy ponownym nabraniu dużej bezwładności nie jest skory do jej wytracania :(((( Się zdziwiłem..

założone są du...powatej jakości klocki

tutaj masz intidotum:

przód: Ferodo FDS1629

nie znalazłem na alledrogo, ale mam dostepne

tył:

http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-tyl-audi-rs4-org-i2302833266.html

Opublikowano
jak na V8 na cat-back'u to daleko mu do dźwięku V8 made in USA, może jak by x-pipe'a zapodać to dźwięk by się polepszył

Bartek, bo usa mało kto zakłada Millteka, tam rządzi AWE :wink: i to, to już ładnie gada :naughty:

Opublikowano

V8 to V8, V6 nie ma nawet startu w kulturze pracy... :-)

Opublikowano

Fr0styyy. --> własnie ;(

Co do wydechu: Pamiętajcie, że to tylko cat-back, przód jest ori. Do tego za wysoko aparat ustawilem (wydech dopiero slychac jak widac tyl samochodu)... Milltek (dość kulturalny jak na wydechy) w stosunku do orginału to przepaść brzmieniowa. W planach jest zrobienie przodu, ale to za jakiś czas... bo jak się dowiadywałem to za downpipe'y wołają sobie... 8k :/ + robota. najpierw sprzeglo JHM i JHM uszczelki. Zaznacze tez ze zalezy mi na brzmieniu, a nie na decybelach. A tak wogóle to w USA mają mnóstwo fajnych i łatwodostępnych części do eSek. W europie gorzej niestety :(.

devastation Założone mam oryginały na przód i na tył.. Jesli mowisz ze Ferrodo są znacznie lepsze, to następne będą właśnie te :), ale na tą chwile poczekam jeszcze aż się odrobinę zetrą aktualne.

Opublikowano

nagrałem dzisiaj jak chodzi mój cat-back Magnaflow'a, przebieg 30 tk mil, jak bym zapodał long headers to by głowę urywało

Opublikowano

nagrałem dzisiaj jak chodzi mój cat-back Magnaflow'a, przebieg 30 tk mil, jak bym zapodał long headers to by głowę urywało

Ała moje suty :decayed:

Opublikowano

to escztery ? :D :D

btw, piknie gra :)

Opublikowano

chodziło mi bardziej o porównanie euro V8 do V8 made in USA no i wydechów, Magnaflow vs. Milltek, cena podobna a uważam, że sound jest lepszy z Magnaflow'a

Opublikowano

jaka pojemnosc tego V8?

Opublikowano

devastation Założone mam oryginały na przód i na tył.. Jesli mowisz ze Ferrodo są znacznie lepsze, to następne będą właśnie te :), ale na tą chwile poczekam jeszcze aż się odrobinę zetrą aktualne.

co to znaczy oryginały ?

bo nie bardzo kumam

do tego auta jest 6 mieszanek okładzin w tym jedna do S i jedna do RS

reszta to zwykłe mieszanki do normalnej jazdy, na których możesz jezdzic

na takich klockach jak trzeba S4-ka nie ma zadnych problemów hamowaniem

z takich duzych predkosci

Opublikowano

orginaly = zakladane w ASO. A jaka mieszanka - nie wiem.

Pierwsze 2 hamowania wlaczal sie abs od 180, ale za trzecim razem dopiero okolo 100-110. To byly hamowania pod rząd w cieply wieczor. Nie mowie, ze nie hamowala za 3 razem, ale wyraznie gorzej. Sądzę, że wszystko z hamulcami w porządku, tyle, że na takie męczenie, to już na nie za wiele- w koncu esa to nie samochod torowy, tylko 1,8tony żelastwa do sprawniejszego poruszania sie w normalnych warunkach. Pytanie bardziej dotyczylo tego, co mozna zmienić i dzięki Ci za info o klockach :), na pewno w odpowiednim momencie z tego skorzystam :).

vario no większy silnik, do tego budowy amerykanców , plus dobry wydech nagrywany w odpowiednim miejscu- jest efekt :). Postaram się nagrać też od tyłu :).

Opublikowano

winczako, nie ma odpowiednich miejsc :) mam kilkanaście filmików i wszędzie brzmi podobnie

pojemność nie ma znaczenia, jedynie dobry wydech

przewiozłem Bart-s'a S500 V8 i moim autem i stwierdził, że brzmi jak V6, mój już brzmiał lepiej :)

inna sprawa, czym się nagrywa, ja zwykłym gayfonem i efekt jest OK, na żywo jest jeszcze lepiej :whistling:

---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:07 ----------

---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:11 ---------

-

Opublikowano

Oczywiscie masz rację :). Amerykanski silnik z dobrym wydechem i sporym silnikiem powinien pieknie brzmiec. S500 to limuzyna, a S4 to w zasadzie też limuzyna tylko klasy średniej z ciut bardziej zaakcentowaną sportowością (ale dyskretnie).

Te linki mają pełne magnaflow. Od przodu też brzmią gorzej, ale to nie ma znaczenia :). Ja z milltekiem juz kupilem i jest bardzo zadowolony. Jakbym mial samodzielnie wylozyc 2000 E za sam cat-back (taką mam fakturę ze szwajcarii), to bym się chyba mocno popukał w głowę. Powiem Ci, że na żywo ten Milltek mnie zauracza - może nie donośnością, ale brzmieniem na pewno. Jak będzie kiedyś okazja, to ocenisz sam :). Oczywiscie zgodzę się, że są wydechy brzmiące duuuzo bardziej sportowo, glosniejsze itp. Ja tylko bronię Millteka, bo gówno to to zdecydowanie nie jest :).

Opublikowano

ja nie krytykuję Millteka jedynie chciałem porównać z innym produktem

jeżeli auto kupiłeś z takim wydechem to nie ma mowy a cena 2000 ojro to wielka przesada

Opublikowano

Pojemosc ma znaczenie i to duze jesli mowa o dzwieku jaki generuje silnik.

4.2 v8 bedzie brzmial zdecydowanie grzeczniej od v8 ktore maja po 6 i wiecej litrow pojemnosci

Opublikowano

devastation moim zdaniem źle nie jest - od 190 abs

samo 0-190 w 17.8s, ale wiecie jak to jest zmieniac biegi w takich warunkach, szczególnie pierwsze trzy :). Pewnie mozna by urwac parę dziesiątych. Dodam, że wg gps przy 200 licznikowych jest 198-199 w gps.

EDIT: o co kaman z tym podwójnym wstawianiem wszystkiego co napiszę.... Proszę modów, czy nie da się z tym nic zrobić?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...