roman_tyk Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Trasa jazda emerycka 4.8l. Pacjent 1.9tdi AVF Rozumiem ze jazda emerycka to tak 90-110...? Albo i wolniej...80-100
runmadafaka Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 octavia 1.9 tdi 1z trasa 3.4 litra miasto 4.5, jazda taka średnia, trasa jak wszysycy czyli 80-120 miasto 50 tyś mieszkańców, normalnie bez pałowania do 2-3 tyś obrotów..
dwwasyl Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 trasa 4l miasto 5lbiegi zmieniam przy 1,3tys obrotow zeby nie nadwyrezac silnika Qrcze to po co Ci turbo ? Tak naprawde do 2,0 tys obrotow silnik w ogole nie jest nadwyrezony...
Piotrek98igo Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 wole nie ryzykowac tak wysoko go krecic
probi101 Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Nie wiem jak wy to robicie że palą wam po 6 litrów w mieście Chyba cały czas pusty przelot. Mnie w mieście spala od 6 aż do 10 litrów.
MAGIC87 Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 da sie 6 spalic... ale trzeba nie byc nerwowym, dwa pewnie miasto nie duze. kolo 15 cali auto seria albo tylko po sofcie
mlodyabc Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 trasa 4l miasto 5lbiegi zmieniam przy 1,3tys obrotow zeby nie nadwyrezac silnika To właśnie nadwyrężasz silnik zmieniając tak nisko biegi.
marekg Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 zgodnie z instrukcją obsługi - bieg zmieniamy na wyższy przy około 2000 obrotów. Redukujemy zanim silnik zacznie nierówno pracować. I to bym nazwał spokojną jazdą. kolego Piotrek98igo, przy zakresie eksploatacyjnym do 4500 obrotów ty uważasz 2000 za ryzykowne wysokie kręcenie silnika? na litość boską...
peju Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Opublikowano 22 Marca 2012 Powiem ze idzie mi coraz lepiej. Nie majac wczesniej diesla a majac za to ciezka noge trudno bylo sie przestawic. Teraz testujac i uczac sie nieco, nabieram wprawy i spalanie spada. Dzis na obwodnicy, dystans 10km - dojazd praca-dom, predkosc 100km/h udalo mi sie zejsc do 7.4l/100 spalania sredniego i to jest juz chyba minimum jakie osiagne bo delikatniej sie juz nie da jechac. Podziwiam jednak tych co w miescie maja 6.5l, ale kolega ktory tu pisal wyzej, ze ma w miescie 4.5l to juz chyba bajki opowiada, bo nie uwieze poki nie zobacze
marekg Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Powiem ze idzie mi coraz lepiej. Nie majac wczesniej diesla a majac za to ciezka noge trudno bylo sie przestawic. Teraz testujac i uczac sie nieco, nabieram wprawy i spalanie spada. Dzis na obwodnicy, dystans 10km - dojazd praca-dom, predkosc 100km/h udalo mi sie zejsc do 7.4l/100 spalania sredniego i to jest juz chyba minimum jakie osiagne bo delikatniej sie juz nie da jechac. Podziwiam jednak tych co w miescie maja 6.5l, ale kolega ktory tu pisal wyzej, ze ma w miescie 4.5l to juz chyba bajki opowiada, bo nie uwieze poki nie zobacze Moje padło w tej chwili żre około 9 litrów. niestety 2,5 kilometra do pracy robione 4 razy dziennie i silnik ciągle niedogrzany robią swoje. Ale w trasie jakieś 5,5 litra do zrobienia spokojnie. Mowa cały czas o AVB.
roman_tyk Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Panowie, wyniki w trasie realne dla tego typu aut to od 4.8-6.2 pi razy oko, jesli to jednostki 2.0tdi to mozna troche dodać jesli to stara pompa VP to troche odjąć. Natomiast jesli komus w trasie pali dużo więcej zrobcie logi dynamiczne i statyczne, powód jakis musi być.
Piotrek98igo Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 wole dmuchac na zimne i tak wysoko go nie krecic ,a spalanie bezcenne dzisiaj bylem na stacji po miescie spalil mi 4,3l
guerrero Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 witam, jak czytam niektórych srednie spalanie w granicach 6litrow to nie moge uwiezyc . Moja 1.9 avf 131ps srednio pali 7-7.8l. Mysle nad wgraniem delikatnego programu, aby podciagnac max do 160ps i zastanawiam sie czy spalanie duzo skoczy do gory?
tw182 Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 kolego egzemplarz jeden drugiemu nie rowny, mojemu kuplowi awx bez chipa pali 8l, a jezdzi spokojnie. Ja 'staram' sie nie przekraczac 140, ale kazde swiatla to jest sprint, zawsze mam srednie w okolicach 6l, dodam tylko ze tankuje na jednej stacji shell, na innym paliwie zawsze miałem przynajmnie litr więcej. Warto doplacic 10gr/l. Drugiemu koledze a3 2.0tdi przy takiej jezdzie jak moja pali srednio 10l, ale i głowica byla juz robiona bo pękła, wtrysk, turbo, 100tys przelotu(ma ja od nowosci). Liczy sie stan motoru
MAGIC87 Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Ja ju nie ogarniam.... Ktos robi dobra szydere a jelenie sie lapia....:facepalm:
skrab Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 U mnie spalanie wynosi od 5,5l do 7l a zimą to wiadomo ze więcej
danu44 Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 wole nie ryzykowac tak wysoko go krecic trasa 4l miasto 5lbiegi zmieniam przy 1,3tys obrotow zeby nie nadwyrezac silnika To właśnie nadwyrężasz silnik zmieniając tak nisko biegi. A ja powiem tak... AFN-em przejechalam ponad 100 tys. kilometrow, oprocz wspomnianego silnika mam rowniez automatyczna skrzynie biegow. I gdybym caly czas jezdzila w zakresie obrotow 1300-1500 (tak jak Piotrek98) albo i nawet do 2 tysiecy to auto jezdzilo by ciagle na 1(pierwszym) biegu... No moze w cieple dni przy okolo 1800 wlaczylby sie drugi bieg. I to wszystko. Jak wszyscy wiedza ASB jest znacznie delikatniejsza konstrukcja niz manual, a pomimo to konstruktorzy Niemiecy Audi-VW tak to pomysleli ze generalnie ASB nie zmieni biegu ponizej 2 tysiecy obrotow. O ile dobrze pamietam (bo nie zwracam caly czas uwagi na obrotomierz) to najlepiej mu (autu, skrzynia- silnik) to wychodzi w granicach 2300-2500. Przy okolo 2500 czyli 75-80 zostaje wlaczony 4 bieg i juz potem mam spokuj. Pozdrawiam ps. a spalanie tak jak w opisie... trasa (autostrada 140-150km/h) 6L miasto w lecie (cieple dni) 7-7.5L
Musashi Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 temat wątku to zużycie paliwa B7 1,9 tdi.... ponieważ zrobił się kolejny ranking wszystkiego z 1,9 tdi.... zamykam
Rekomendowane odpowiedzi