krzysiek23 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 panowie jak w temacie chodzi o auto z profilu,dziewczynie podczas jazdy zaszarpal z 2 razy i zgasl i juz niezapala,vag niewywala bledow,zobaczylem ze wywalilo uszczelke pod filtrem paliwa wiec zalozylem nowa i dalej nic,bezpieczniki cale,paliwo jest,pompka chodzi a nietloczy paliwa przez przewod zasilajacy do filtra(po probie krecenia nic nieleci)czy pompke da sie jakos sprawdzic bez wyciagania jej....na jutro musze miec auto a ono ani drgnie co jeszcze mozna sprawdzic???pomozcie
Musashi Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 nie krec na sile rozrusznikiem na sile. szkoda meczyc pompe wtryskowa na sucho. mozna wystarczy zdjac bezpiecznik pompy paliwowej sprawdzic na krory pin napiecie podaje stacyjka i podac zasilanie na krotko na drugi pin bezpecznika
kalina Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Jak filtr łapał jakieś lewe powietrze to pompa wyssała całe paliwo i koniec, spróbuj najpierw zalać filtr, odkręć przewody wtryskowe i kręć(czyli odpowietrz układ. Jak znowu zgaśnie to dopiero zajrzyj do pompki wspomagającej. Paliwo w zbiorniku oczywiście jest?
krzysiek23 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2008 wystarczy zdjac bezpiecznik pompy paliwowej sprawdzic na krory pin napiecie podaje stacyjka i podac zasilanie na krotko na drugi pin bezpecznika rozumiem ze wten sposob znajde (plus)czyli zasilanie, a ja mam sie wpiac wtedy kabelkiem w (minus)czyli mase???czyli masa w bezpieczniku i do bateri???i wtedy pompka powinna pompowac? Paliwo w zbiorniku oczywiście jest? paliwo jest,filtr wymieniony jakies 10tys.temu
kantor8 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 ja tez miałem taką sytuację. Od góry masz sróbkę na klucz 10-tke. Zalej filtr i próbuj. Ja przyjechałem pod dom, zgasiłem i potem ani huhuhu, kręcił i nie chciał zaskoczyć. zalałem filtr i zaskoczył
Cugar Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 U mnie dokładnie to samo, z ta różnica że mój mech założył filtr bez uszczelki (po imprezie był), trza było zalać ropką i cacy.
grzanek85 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 A ja bym sprawdził jeszcze pasek rozrządu odchyl obudowę i zobacz.
krzysiek23 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2008 pierwsze co,myslalem ze to pasek i liczylem koszta i ze zabije tego mechanika,bo szarpal chwile i zgasl ale zajzalem i kamien z serca pasek caly wszystko ok...dzieki chlopaki jutro dalej bede probowal wg.waszych porad[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2008, 21:43 _________________________________________________panowie z silnikami afn pomorzcie okreslic mi ktory bezpiecznik jest od pompy paliwa bo wlepki niemam z boku a wg.sam naprawiam powinno byc w pozycji 28,a ja tam niemam zadnego bezpiecznika,tak samo 2 pozycje nizej(a opis jest ze tam powinno byc sterowanie silnikiem)wiec juz zbaranialem,tak samo kilka bezpiecznikow mam pomieszanych czyli wg.lokalizacji z ksiazki a tego co jest w aucie w miejsce 5A mam 10A I TAK W KILKU MIEJSCACH czy moglby ktos mi to spr.wg.wlepki dzieki
rikardo Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Według autora książki Sam naprawiam audi a4 - Etzolda w twoim samochodzie w zbiorniku znajduje sie tylko i wyłącznie czujnik poziomu paliwa natomiast paliwo jest tłoczone przez pompę wtryskową. Przypuszczam, że pompy paliwowe w zbiorniku paliwa dotyczą silników z pompowtryskami a nie z pompą rotacyjna.
krzysiek23 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2008 to wiec jak jest z ta pompa paliwa jest czy jej niema????kto tloczy paliwo???bo wg.etki pompki paliwa tez niema,a i tej siateczki zabezpieczajacej przed syfami tez niemoge znalezc zeby wyczyscic
grzanek85 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Nie ma, ciągnie sobie paliwo pompa wtryskowa, te pompki występują w PD i chyba też w 2.5 TDi
krzysiek23 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2008 czy pompa wtryskowa mogla sie tak zapowietrzyc ze nieciagnie paliwa,bo zalelem filtr do konca paliwem,i zero ubytku stan sie niezmienij w filtrze,czyli pompa niezasysa,sprobuje jeszcze nalac strzykawka paliwa bezposrednio do pompy,i jak to niezadziala odkrece wtryski i sprobuje odpowietrzyc,ale jakby pompa sie konczyla wywalilo by jakis blad???
dark79 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 zobacz czy masz napiecie na eletrozaworze po przekrecieniu stacyjki, zawor znajduje sie tak jakby na koncu pompy, powinienes zobaczyc przykrecowny przewod go niego, jak by nie bylo napiecia to przyloz mu +12 i sprobuj zapalic
Tomeks Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 sprawdz dobrze pasek,mialem tak samo w passacie ATJ PD 116ps,zajrzalem pod obudowe paska i byl caly,okazalo sie ze sie nie zerwal,tylko pogubil polowe zebow,objawy byly takie same jak by zabraklo paliwa,rozrusznik krecil normalnie,tez stawialem na pompe,a tu zonk.
krzysiek23 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2008 pasek caly ale wszystkich zabkow i tak niebylem w stanie zobaczyc,niemam kanalu stoje na ulicy,ale jak pokrecilem nim z 2 razy i za kazdym razem ogladalem pasek i nic(zadnych wylamanych zebow.... pytanie do polaczenia na krotko pompy(welektrozawor znalazlem ale do niego jest tylko masa podlaczona,a reszta kabli jest polaczona w calosc i za pompa lacza sie w 1 i wchodza do nastep.wiazki,wiec z tym plusem gdzie sie podlaczyc???[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2008, 19:34 _________________________________________________pompa nawet ze sloiczka niechce zassac paliwa,a moj jezyk ledwo wciagala,pompe slychac jak sie zalacza i pracuje ale lipa bo nieciagnie paliwa i jeszcze moje pytanie czego sie tyczy bremsanlage bo jak vaguje auto i spr. ABS to wczesniej mignela kontrolka od ABS a teraz 2 lub 3 sygnaly i ten czerwony wykrzyknik w koleczku i po obu str. takie 2 zakola naokolo kolka,ale bledu zadnego niewywala,ma to zwiazek z tym ze jak holowalem auto to byl jakis czas reczny zaciagniety i dzieki temu spalilem tarcze z tylu????ma to jakis wplyw na nieodpalanie silnika????
dark79 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 do elektrozaworu ma dochodzic +12 po przekreceniu kluczyka, ewentualnie przy probie odpalenia, jak zauwazysz sam zawor jest wkrecony w obudowe pompy czyli mase ma i tylko trzeba mu podac +12 na ta srubke z gory co jest przykrecony przewod
krzysiek23 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 chlopaki dzieki za waszystko,problem rozwiazany przekaznik 108 sie zawiesza musialem go z 6 razy wlozyc i wyciagnac i przeczyscic troche,oraz odkrecic 3 wtryski i odpowietrzyc,caly zabieg pomogl autko smiga dzieki za porady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się