Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż wskaźnika doładowania na słupku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten temat na pewno mi pomoże, podziękował autorowi :wink:

Opublikowano

pany nie chce mi się szukać:kwasny:

w moim"gaigerku" są dwa gniazdka do podłączenia zasilania..... trzeba podłączyć oba czy tylko jedno ? :wink:

auto gauge- ten z ceremonią otwarcia

Opublikowano

Masz 2 bo w zestawie masz krótki kabel do łaczenia zegarów. Wystarczy podłaczyc do 1 gniazda . Masz tam 4 kabelki masa i 2 chyba pomarańczowy i biały (nie pamietam dokładnie) tym ustawiasz kolor podświetlenia podając + do jdenego lub drugiego kabla.

Opublikowano

dzięki teraz wiem o co chodzi :wink::hi:

Opublikowano

ja to zrobiłem tak,

zdjcie1ga.jpg

Wolałem takie rozwiązanie, zegar w słupku mi kompletnie nie pasuje.

Podświetlenie czerwone jaśniejsze po przekręceniu kluczyka, ciemniejsze po włączeniu świateł. Barwa zbliżona do oryginalnego podświetlenia :)

Opublikowano

misza_miszka, a mozesz pokazac fotke z boku? jak zaokrąglone kratki komponują sie z gajgerkiem.

Opublikowano
misza_miszka, a mozesz pokazac fotke z boku? jak zaokrąglone kratki komponują sie z gajgerkiem.

zdjcie1lr.jpg

i całość w nocy.

zdjcie3v.jpg

Opublikowano

misza_miszka, dzieki, dzis wlasnie tez swojego gajgerka obsadzilem juz w kratce. kabelki przedluzylem. jutro prawdopodobnie wszystko postaram sie podlaczyc. mozecie powiedziec gdzie sie najlepiej podpiac z kablami zeby sie zapalal razem ze z pozycjami? dzieki.

Opublikowano

ja podpinałem się w przewody za skrzykną bezpieczników, zobacz na schemacie który to bezpiecznik( ja już nie pamiętam) i od tyłu wepnij się w kabel.

Opublikowano

wlasnie tak chciaalem zrobic. czyli dobrze kombinuje :D

napisz jeszcze ktoredy przeciagales węzyk do komory silnika.

Opublikowano

w nogach kierowcy masz takie eleganckie fabryczne miejsce (prostokąt gumowy z miejscami na otwory) do przeciągania kabli. obcinasz jeden z ogonków i wpychasz przewód. a w silniku wyjdzie ci przy lewej podłużnicy.

Opublikowano

juz mam ogarniete, dzieki.

teraz mam problem bo nie wiem jak wykaligbrowac - skorygowac wskazanie wskaznika. nie pokazuje mi idealnie zera na samym zaplonie. jak to wyregulowac? na tylnej sciance mam przylacze do wezyka i dwie sruby. mam wskaznik auto gauge smoked.

Opublikowano

ich się nie kalibruje. śruby które masz z tylu są do przykręcenia blaszki mocującej zegar. jak masz zegar w kubeczku to są niepotrzebne. mi tez nie wskazuje dokładnie 0, pewnie ma to związek z ciśnieniem atmosferycznym

Opublikowano

czyli jak skacze sisnienie atmosferyczne to bedzie pokazywal rozne wartosci?

Opublikowano
czyli jak skacze sisnienie atmosferyczne to bedzie pokazywal rozne wartosci?

nie powinien. Możesz masz wadliwy ten wskaźnik?

Opublikowano

na zaplonie pokazuje lekko ponizej kreseczki od "0". jak to sprawdzic....?

Opublikowano

przerabiał ktoś temat zmiany podświetlenia w takim wskazniku ?

Wskaźnik BOOST Doładowanie SMOKE AUTO GAUGE (3048625127) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

mam czerwone podświetlenie zegarów a ten jasny strasznie by mi przeszkadzał , jest możliwośc rozebrania tego wskaznika i zmiana podświetlenia?

Opublikowano

witam

sorry za odgrzebanie tematu ale jestem na etapie montażu wskaźnika boost auto gauge SM peak kolor AMBER

wszystko podłączone oprócz elektryki ... zegarek będzie znajdował się między kierownicą a deską rozdzielczą (na obudowie kolumny kierowniczej).

Proszę o łopatologiczne wskazanie do których kabli mam się podłączyć (od zegarka idą 4 kabelki - czarny , czerwony , pomarańczowy i biały - czarny podłączyłem pod masę białego nie dotykam bo nie chcę mieć białego podświetlenia a gdzie podłączyć pomarańczowy i czerwony) najlepiej jak by mi ktoś pokazał fotograficznie lub opisał kolorami do których kabli przy stacyjce lub przełączniku świateł mam się podpiąć aby otrzymać najlepszy efekt.

Przepraszam, że mimo 14 stron tematu dalej nie potrafię tego zrobić ale nie wszyscy są tak inteligentni ;)

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeśli dobrze myśle to tak: czerwony to +,najlepiej po zapłonie,czarny masa czyli -,pomarańczowy prawdopodobnie trzeba podłączyć pod światła w celu przyciemnienia a biały to nie wiem,chyba do zmiany koloru podswietlenia taki mi sie wydaje.

Opublikowano
witam

sorry za odgrzebanie tematu ale jestem na etapie montażu wskaźnika boost auto gauge SM peak kolor AMBER

wszystko podłączone oprócz elektryki ... zegarek będzie znajdował się między kierownicą a deską rozdzielczą (na obudowie kolumny kierowniczej).

Proszę o łopatologiczne wskazanie do których kabli mam się podłączyć (od zegarka idą 4 kabelki - czarny , czerwony , pomarańczowy i biały - czarny podłączyłem pod masę białego nie dotykam bo nie chcę mieć białego podświetlenia a gdzie podłączyć pomarańczowy i czerwony) najlepiej jak by mi ktoś pokazał fotograficznie lub opisał kolorami do których kabli przy stacyjce lub przełączniku świateł mam się podpiąć aby otrzymać najlepszy efekt.

Przepraszam, że mimo 14 stron tematu dalej nie potrafię tego zrobić ale nie wszyscy są tak inteligentni ;)

Pozdrawiam

pochwal się fotkami :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...