Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż wskaźnika doładowania na słupku


seba1-2

Rekomendowane odpowiedzi

to może być każdy klej do plastiku(na pewno nie kropelka :polew:) , ważne aby nie pobrudzić reszty słupka jak przyklejamy obudowę, no chyba że będziesz go obszywał to co innego :naughty:[br]Dopisany: 15 Sierpień 2008, 18:01 _________________________________________________o i najlepiej jak będzie o konsystencji żelu

uzyłem poxipolu bezbarwnego ale średnio mi to wyszło,jak elektryk mi zasilanie mi podłączy to wkleje fotki.....oto efekty mojej pracy

gx2Uc2C0.jpg

gx2XYVyi.jpg

troszkę zrąbałem ten słupek obudowa jest za nisko...ale zmienić sie juz nie da......może ktos wie do czego słuzy przycisk PEAK na moim wskaźniku.....w zestawie nie było opisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no troszkę nisko ci to wyszło, ale nie wygląda to najgorzej, ważne że będziesz mógł monitorować swoją turbinę a raczej jej ciśnienie doładowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę zrąbałem ten słupek obudowa jest za nisko...ale zmienić sie juz nie da......może ktos wie do czego słuzy przycisk PEAK na moim wskaźniku.....w zestawie nie było opisu

PEAK pokazuje najwyższą zapamiętaną wartość - obsługę itp. musisz sam rozgryść...

Powiedzcie w jaki sposób ściągnąć tą obudowę ze słupka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę zrąbałem ten słupek obudowa jest za nisko...ale zmienić sie juz nie da......może ktos wie do czego słuzy przycisk PEAK na moim wskaźniku.....w zestawie nie było opisu

PEAK pokazuje najwyższą zapamiętaną wartość - obsługę itp. musisz sam rozgryść...

Powiedzcie w jaki sposób ściągnąć tą obudowę ze słupka

Eeeeee.....bułka z masłem wystarczy mocniej pociągnać lub podważyc śrubkrętem obudowa wyskakuje zwraz z zaczepami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie w jaki sposób ściągnąć tą obudowę ze słupka

słupek jest na 3 choinkach :wink4:

aV4lSFJ.jpg

a tu to co ja zrobiłem a nie mam czasu opisać :confused4:

gx4V3PS.jpg

aV4mUwr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie w jaki sposób ściągnąć tą obudowę ze słupka

słupek jest na 3 choinkach :wink4:

aV4lSFJ.jpg

a tu to co ja zrobiłem a nie mam czasu opisać :confused4:

gx4V3PS.jpg

aV4mUwr.jpg

wow...robota pierwsza klasa.....a ten drugi wskaźnik to co to jest,EGT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedz kolego jak ty to obiłes tym materiałem i co to za masa która szpachlowałeś???Moze u siebie jakoś ładniej zrobię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słupek materiałem jest oklejony (klej np. budapren)

materiał zakupiony u tapicerza, coś jak materiał na cienkiej gąbce

gxc6tUS.jpg

ważne aby był bardzo rozciągliwy, przy dwóch, trzech zegarach jest problem z dokładnym dopasowaniem, przy jednym wyglądało by to zupełnie inaczej.

materiał jest ok ale jak zwykle jest jakieś ale, tzn widać gdzie jest zbytnio naciągnięty i po prostu nie wytrzymał i odkleił się od gąbki, dlatego widać takie zmarszczki :kwasny:

co do tej masy to jest to szpachlówka do plastiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słupek materiałem jest oklejony (klej np. budapren)

materiał zakupiony u tapicerza, coś jak materiał na cienkiej gąbce

gxc6tUS.jpg

ważne aby był bardzo rozciągliwy, przy dwóch, trzech zegarach jest problem z dokładnym dopasowaniem, przy jednym wyglądało by to zupełnie inaczej.

materiał jest ok ale jak zwykle jest jakieś ale, tzn widać gdzie jest zbytnio naciągnięty i po prostu nie wytrzymał i odkleił się od gąbki, dlatego widać takie zmarszczki :kwasny:

co do tej masy to jest to szpachlówka do plastiku.

no,no,no......może spróbuje u siebie doprowadzić to i owo do porządku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a g

Witam

Gdzie mogę podłączyc swoj wskażnik w silniku AEB proszę o podpowiedzi .

a gdzie chcesz podłączyć?

zaraz za turbo

do Kolegi Krzyniek:

przydałby sie tam jeszcze czujnik cisnienia oleju :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Kolegi Krzyniek:

przydałby sie tam jeszcze czujnik cisnienia oleju :>

bardziej EGT ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak jest z tym wężykiem w ECU i silnikiem AHU.

Kolega seba1-2 w pierwszym poście opisuje krok po kroku jak podłącza wężyki....

W dniu dzisiejszym postanowiłem przygotować przewody pod wskaźnik turbo, okazało się że w moim aucie (Passat B5...) w skrzynce ECU nie ma wejścia i wężyka z ciśnieniem no to się rozczarowałem.

Wielka Prośba do kol. krzyniek aby dał jakieś info jak to zrobić w jakiś szczegółach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[br]Dopisany: 29 Sierpień 2008, 21:46 pm_________________________________________________

do Kolegi Krzyniek:

przydałby sie tam jeszcze czujnik cisnienia oleju :>

bardziej EGT ... :wink4:

EGT do AJM-a???????????

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Kolegi Krzyniek:

przydałby sie tam jeszcze czujnik cisnienia oleju :>

bardziej EGT ... :wink4:

spanky :good: myślę podobnie :)

do kolegi jarucki resztę napisze jak wrócę ze zlotu:)

krzyniek :o)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...