Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż wskaźnika doładowania na słupku


seba1-2

Rekomendowane odpowiedzi

Najprosciej jak sie da ... Ktos moze powiedziec ze tandeta ale obudówki po 14 zl ... Montaz 30 minut... A wszystko wygląda dobrze i dosc estetycznie :)

Daje po oczach jak kazde inne ;) Tzn tam są niby jakies dwie intensywnosci wiec moze to jeszce pospinam inaczej ;) Ale generalnie jest ok :)

dscf0985jc6.jpg

dscf0987wo4.jpg

dscf0983aa3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ja jestem jak sroka : lubie swiecidełka ;) A serio to mi na raze nei przeszkadza :) jak zacznie to powalcze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprosciej jak sie da ... Ktos moze powiedziec ze tandeta ale obudówki po 14 zl ... Montaz 30 minut... A wszystko wygląda dobrze i dosc estetycznie

he he, ważne że robią robotę........ :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno zaznaczone żółto czerwoną strzałką a drugie ( tam ja się wpiąłem ) żółtym kółkiem.

aebpozmianievz0.th.jpgthpix.gif

Panowie mam pytanie. Pare miesięcy temu zamontowałem wskażnik a wężyk wpiołem tam gdzie kolega zaznaczył kółkiem kolorem żółtym.

nadciśnienie pokazuje około 1.2bara a podciśnienie -0,85bara

Wczoraj mnie coś tknęło i wężyk podłączyłem w miejsce gdzie kolega labek zaznaczył dwoma strzałkami (o ile sie nie myle WG-->kol.ssący)

nadciśnienie pokazuje 1.2bara ale już podciśnienie -0,5bara

Kto mi powie skąd ta różnica? i czy tak ma być? czy po tym podciśnieniu da sie zdiagnozować że układ jest szczelny?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100 % wynik bedziesz miał jak podepniesz sie zaraz za turbiną

a ten mały przewodzik nie idzie do WG tylko do DV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź trójnik, albo odłącz wężyk od ecu i spróbuj podłączyć pod jakiś kompresor i ustaw jakiekolwiek ciśnienie nieprzekraczające 2 bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy drodzy, powiedzcie mi czy wam te wskaźniki tak świdrują ? ( taki metaliczny dzwiek podczas przyspieszania) denerwuje mi to troche :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To da sie jakoś zrobić bo kuzyn miał w a6 taki głośny świst a teraz jest cichutki. Niestety nie wiem jak... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy drodzy, powiedzcie mi czy wam te wskaźniki tak świdrują ? ( taki metaliczny dzwiek podczas przyspieszania) denerwuje mi to troche :)

U mnie tez wskazowka miala takie wibracje i brzeczala bo nie podlaczylem sie przez trujnik ,tylko odrazu do dolotu. Potem zalozylem ten trujnik z zaworkiem i jest ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie ja tez mam załozone bez trójnika, ale obawiam sie że teraz go juz nie znajde :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wlasnie to jest przyczyna drzenia tej wskazowki nie stety niewiem co na to mozna poradzic . Kupic nowy wskaznik to tylko 80 zl :gwizdanie: albo jezdzic tak :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź trójnik, albo odłącz wężyk od ecu i spróbuj podłączyć pod jakiś kompresor i ustaw jakiekolwiek ciśnienie nieprzekraczające 2 bar

ale ciśnienie mi pokazuje ok, tylko brak podciśnienia. W dawnym samochodzie miałem 1.8 T benzyna, pokazywało pod i nadciśnienie, a tu tylko nadciśnienie. Prosze o odpowiedz kogos kto ma diesla i podłaczony wskaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź trójnik, albo odłącz wężyk od ecu i spróbuj podłączyć pod jakiś kompresor i ustaw jakiekolwiek ciśnienie nieprzekraczające 2 bar

ale ciśnienie mi pokazuje ok, tylko brak podciśnienia. W dawnym samochodzie miałem 1.8 T benzyna, pokazywało pod i nadciśnienie, a tu tylko nadciśnienie. Prosze o odpowiedz kogos kto ma diesla i podłaczony wskaźnik.

w dieslu nie będzie podciśnienia :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź trójnik, albo odłącz wężyk od ecu i spróbuj podłączyć pod jakiś kompresor i ustaw jakiekolwiek ciśnienie nieprzekraczające 2 bar

ale ciśnienie mi pokazuje ok, tylko brak podciśnienia. W dawnym samochodzie miałem 1.8 T benzyna, pokazywało pod i nadciśnienie, a tu tylko nadciśnienie. Prosze o odpowiedz kogos kto ma diesla i podłaczony wskaźnik.

w dieslu nie będzie podciśnienia :gwizdanie:

bedzie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...