Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

S line na pewno będzie śliczny. Trochę te światełka od wstecznego w lampach wydają się "doklejone", i to mnie najbardziej razi w tym samochodzie. Ale jak weźmiemy golasa najnowszą C klasę to też jest brzydki, a jak w pakiecie AMG to za***isty. To samo z serią 3. Robią teraz brzydkie "bazy', żeby ludzie których stać kupili o NIEBO ładniejszy egzemplarz z pakietem "upiększającym".

Opublikowano

Dokładnie trojka bez Pakietu M wyglada jak zbity pies.I jeszcze ten wydech rurka o grubości małego palca.....jeszcze rozumie w dyszlu o mocy 120 km ale w aucie ktore ma 250 km to troche dramatycznie wyglada.

Opublikowano

Dokładnie trojka bez Pakietu M wyglada jak zbity pies.I jeszcze ten wydech rurka o grubości małego palca.....jeszcze rozumie w dyszlu o mocy 120 km ale w aucie ktore ma 250 km to troche dramatycznie wyglada.

Zgodzę sie ze zarówno Amg pakiet jak i M robią robotę. Ale trzeba pamiętać o tym, ze nie każdy chce miec wersje "sportowa" dlatego są inne wersje dostępne dla każdego...

Co do rurek w BMW to prawda wystaje jedna pipka dla mniejszych silników ale nie 250KM. Wystepowala dla silników 2.0d oraz 2.0i i poniżej. Jednak BMW poszlo pl rozum do głowy i teraz modele 2.0d wychodzą z podwojna po lewej.

Opublikowano

Kierunki beda tak jak w A8 :) 9.18min.





Opublikowano

Ta czerwona ma wzór felg taki jak ma Grzesiek :huh:

Opublikowano

Dokładnie trojka bez Pakietu M wyglada jak zbity pies.I jeszcze ten wydech rurka o grubości małego palca.....jeszcze rozumie w dyszlu o mocy 120 km ale w aucie ktore ma 250 km to troche dramatycznie wyglada.

Zgodzę sie ze zarówno Amg pakiet jak i M robią robotę. Ale trzeba pamiętać o tym, ze nie każdy chce miec wersje "sportowa" dlatego są inne wersje dostępne dla każdego...

Co do rurek w BMW to prawda wystaje jedna pipka dla mniejszych silników ale nie 250KM. Wystepowala dla silników 2.0d oraz 2.0i i poniżej. Jednak BMW poszlo pl rozum do głowy i teraz modele 2.0d wychodzą z podwojna po lewej.

W 328 i 330d wystaj dwie takie pipki jak w 320 i wyglada to równie żałośnie

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie trojka bez Pakietu M wyglada jak zbity pies.I jeszcze ten wydech rurka o grubości małego palca.....jeszcze rozumie w dyszlu o mocy 120 km ale w aucie ktore ma 250 km to troche dramatycznie wyglada.

Zgodzę sie ze zarówno Amg pakiet jak i M robią robotę. Ale trzeba pamiętać o tym, ze nie każdy chce miec wersje "sportowa" dlatego są inne wersje dostępne dla każdego...

Co do rurek w BMW to prawda wystaje jedna pipka dla mniejszych silników ale nie 250KM. Wystepowala dla silników 2.0d oraz 2.0i i poniżej. Jednak BMW poszlo pl rozum do głowy i teraz modele 2.0d wychodzą z podwojna po lewej.

W 328 i 330d wystaj dwie takie pipki jak w 320 i wyglada to równie żałośnie
Zalosny to niestety jestes Ty kolego, bo po jakiego wala robic pseudo wydech dla auta o mocy nie przkraczajcej 300KM. Takie 330d lub 328i dobrze zrobiene tylko programem z tym "zalosnym" (wedlug Ciebie) wydechem Cie objedzie...moje zrobione 3.0 tdi jest objezdzane przez 328i i co z tego, ze mam piekny wydech na dwie strony? Brak slow.

Poza tym BMW daje możliwość domowienia wydechu M performance dla 328 i 330/335i lub same końcówki dla 320d...

btw temat nie o tym ale widzę, ze Kolega Turdzi jest najmądrzejszy...koniec OT.

Edytowane przez tzxx
Opublikowano

Moc mocą, wygląd wyglądem.

Czasy duża moc równa się świetny wydech przechodzą do przeszłości.

Dlatego, że pseudo auto na drodze może mieć dwie rurki.

A ponieważ wygląd teraz robi wielka robotę. To dlaczego nie mieć dwóch rurek i 200 km w aidiczce:-D

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Kierunki beda tak jak w A8 :) 9.18min.

Czerwonek jest w s-line jak widzę. Grzegorz chyba czas na zmianę furki? (kup golasa i oprawiaj a wszyscy będą mieć z tego pożytek hehehheh) Z zewnątrz niewiele zmian s-line. Macie gdzieś sedana w s-line ?

Edytowane przez SenseiAdik
Opublikowano

Kierunki beda tak jak w A8 :) 9.18min.

Witam, moje odczucia jako posiadacza zasłużonej B6 są takie - autko ładne - sedan ok bez efektu wow - ale współczynnik opopru powietrza Cw 0,23 robi wrażenie.

Avant to już inna bajka :hi: Singleframe -wygląda świetnie czekam na wersję w Glanzpaket Schwarz ...

Wnętrze lux - Audi Virtual Cocpit robi robotę - bawiłem się tym w nowej TT i mi się to podoba. Miałem nadzieję że zmienią położenie Start/Stop Engine - na deskę rozdzielczą tak jak

mają to BMki i dołożą jakiś osobny pstryk do wyłączania systemu Start/Stop....ehh porażką jak dla mnie jest pokazywanie nowych A4 z pakietem dla palących i pustką po zapalniczce - jeśli nie mogli jej znaleść to można było chociaż wstawić opcjonalną latareczkę LED którą zapewne każdy z nas ma :D

Ciekawą opcją będzie możliwość zamówienia zwykłego MMI bez fabrycznej nawigacji ale z audi android auto - dostaniemy mniejszy wyświetlacz niż w MMI plus -bo 7 cali i dzięki audi android auto będziemy mogli podpiąć smartfon i używać jego funkcji na głównym wyświetlaczu - nap. navi googla i kilku innych apek. Funkcja jest już dostępna z nowej Q7 ale tylko z MMI plus i navi od Audi. Jak dla mnie świetny pomysł - bo i tak każdy z nas ma navi w telefonie. Ciekawe ile i jakie apki będzie obsługiwała nowa A4 ? No i czy ta opcja będzie do zamówienia z Audi Virtual Cocpit - teoretycznie podpinamy smartfona do auta sygnał wzmacnia nam zew, antena auta z lte - odpalamy neta w tel. - odpalamy navi goggle maps z street view i cieszymy się mapami na Virtaul Cocpit....Zobaczymy

Pozdro z 38 stopniowego mazowieckiego cienia

Opublikowano (edytowane)

I jeszcze nie podoba mi się ten mały wyświetlacz między pokrętłami od temperatury. Jest dupny wyświetlacz między zegarami, dupny wyświetlacz na desce rozdzielczej, to po co komu tam jeszcze to małe gówienko? Temperatura jest wyświetlana na pokrętłach więc jak dla mnie ten wyświetlacz jest "zbędny".

Edytowane przez dazwid
Opublikowano

Dokładnie trojka bez Pakietu M wyglada jak zbity pies.I jeszcze ten wydech rurka o grubości małego palca.....jeszcze rozumie w dyszlu o mocy 120 km ale w aucie ktore ma 250 km to troche dramatycznie wyglada.

Zgodzę sie ze zarówno Amg pakiet jak i M robią robotę. Ale trzeba pamiętać o tym, ze nie każdy chce miec wersje "sportowa" dlatego są inne wersje dostępne dla każdego...

Co do rurek w BMW to prawda wystaje jedna pipka dla mniejszych silników ale nie 250KM. Wystepowala dla silników 2.0d oraz 2.0i i poniżej. Jednak BMW poszlo pl rozum do głowy i teraz modele 2.0d wychodzą z podwojna po lewej.

W 328 i 330d wystaj dwie takie pipki jak w 320 i wyglada to równie żałośnie
Zalosny to niestety jestes Ty kolego, bo po jakiego wala robic pseudo wydech dla auta o mocy nie przkraczajcej 300KM. Takie 330d lub 328i dobrze zrobiene tylko programem z tym "zalosnym" (wedlug Ciebie) wydechem Cie objedzie...moje zrobione 3.0 tdi jest objezdzane przez 328i i co z tego, ze mam piekny wydech na dwie strony? Brak slow.

Poza tym BMW daje możliwość domowienia wydechu M performance dla 328 i 330/335i lub same końcówki dla 320d...

btw temat nie o tym ale widzę, ze Kolega Turdzi jest najmądrzejszy...koniec OT.

Czy ja ci robię jakieś wycieczki osobiste ? ........wiec poluzuj troche warkoczyki kolego............

Ja rozumie ze w twoim przekonaniu BMW jest najlepszym samochodem na swiecie ale jak dobry by to nie był samochod to zawsze znajda sie rzeczy ktore mozna poprawic.

Porównaj sobie zatem jak wyglada i jakiej średnicy jest wydech w seri 5 bez znaczenia czy 520 czy 530 a pózniej wyciągnijcie z tego wnioski i nie ma znaczenia czy auto ma 120 koni czy 300 bo jest to kwestia estetyki.

. Takie 330d lub 328i dobrze zrobiene tylko programem z tym "zalosnym" (wedlug Ciebie) wydechem Cie objedzie...moje zrobione 3.0 tdi jest objezdzane przez 328i i co z tego, ze mam piekny wydech na dwie strony? Brak slow.

a. A6 3.0 BIT dotrzymuje kroku mocniejszymu o 70 km M550d .........i co z tego ? Masz jakie kompleksy na tym punkcie ze bmw musi zawsze byc szybsze od audi ?

Opublikowano

...i ze względu na te estetykę BMW sie w ogóle nie sprzedaje? No proszę Cie oderwij sie czasem od "cyca" Audi. Porównuj tez te same serie bo seria 5er gabarytowo sporo większe auto wiec proporocje do wydechu zostały utrzymane.

BMW nie misi byc szybsze od Audi, przeciez tego nie powiedziałem i osobiście wybralbym A6 3.0 bitutbo a nie M550d bo uważam, ze sam silnik ciekawszy i wykonanaie calej reszty.

Nie probuje wiec jak Ty na sile przekonywać innych do swoich racji, ale czepianie się auta ze względu na sam wydech jest właśnie zalosne...

Opublikowano

A co ma wielkość samochodu do tego jak skomponowany w zderzak i jakiej wielkości jest wydech bo nie rozumie ?

Odnośnie cyca to nie muszę sie od niego odklejac bo sie do niego nie przykleilem mam i miałem samochody innych marek i nie powiem od czasu do czasu korcie mnie zeby kupic cos palety Bayerische Motoren Werke ale jak czytam kto tym jeździ to mie to skutecznie zniechęca.

Opublikowano

Abstrahując od tego kto kogo objedzie i kto z czym ma problem, pierdziawki w beemwe są wg. mnie poprostu szpetne. Choć uważam fabrykaty z Bayerische Motoren Werke za generalnie lepsze. Mogli te rurki calówki przynajmniej schować jak Mercedes, pod zderzak.

I jeszcze coś na temat: należy trochę uważać z ocenami. B9 Wyjedzie na ulice za kilka miesięcy. Co nieco może się jeszcze zmienić :wink:

Opublikowano

A co ma wielkość samochodu do tego jak skomponowany w zderzak i jakiej wielkości jest wydech bo nie rozumie ?

Odnośnie cyca to nie muszę sie od niego odklejac bo sie do niego nie przykleilem mam i miałem samochody innych marek i nie powiem od czasu do czasu korcie mnie zeby kupic cos palety Bayerische Motoren Werke ale jak czytam kto tym jeździ to mie to skutecznie zniechęca.

To w takim razie Audi tez musisz sprzedać bo takim również jeżdżę ;) masz widzę naprawdę problemy...ale to juz nie moja sprawa.

Co do B9, to tak jak pisze Grzegorz, zobaczymy live i wtedy będzie można oceniać bo akurat mojemy bratu sie podoba i pewnie pójdzie w te stronę...ale to tez jego problem :)

Opublikowano

Abstrahując od tego kto kogo objedzie i kto z czym ma problem, pierdziawki w beemwe są wg. mnie poprostu szpetne. Choć uważam fabrykaty z Bayerische Motoren Werke za generalnie lepsze. Mogli te rurki calówki przynajmniej schować jak Mercedes, pod zderzak.

I jeszcze coś na temat: należy trochę uważać z ocenami. B9 Wyjedzie na ulice za kilka miesięcy. Co nieco może się jeszcze zmienić :wink:

Jakieś tam drobne detale mogą sie zmienić ale dużego pola manewru juz raczej nie maja.

Ciekawe jak bedzie z tym S4 i czy faktycznie bedą dwie wersje 2.0. I 3.0 TFSI

Btw dzisiaj miałem sie okazje przejechać Jaguarem XE S i przyznam szczerze ze zrobił wrażenie.Pod względem wyglądu i właściwości jezdnych chyba najfajniejsze auto w klasie , ciekawe jak bedzie z niezawodnością.

Opublikowano

Ma ktoś info ile koni będzie miał najmocniejszy dwulitrowy diesel? 190 czy może 240 jak w Passacie?

Opublikowano

Nie bedzie 2.0 tdi 240km ktory jest w pasku, tutaj jak chcesz wiecej to bierzesz 3.0 tdi. I raczej sie nikt nie przejmuje ze w PL na ten motor jest 18,6 akcyzy.

Opublikowano

Niestety, ta akcyza to porażka, zamiast wspierać, aby ludzie kupowali auta z większą pojemnością, to nie dowalą akcyzę i idź i kup sobie lepiej insygnie 140 km w benzynie. Głupota.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...