Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B9 Dyskusje opinie


Rekomendowane odpowiedzi

S4- 3.0 TFSI na kompresorze 340 koni, to samo co teraz ( moze jakies niewielkie zmiany zeby mniej palil ).

RS4- 3.0 V6 Tfsi BiTurbo 450 a moze nawet 500 koni ( choc osobiscie na to 500 sie nie napalam ;) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te przednie lampy to tak trochę superbem zalatują - nic a nic mi się nie podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te przednie lampy to tak trochę superbem zalatują - nic a nic mi się nie podoba

A mi całe auto zalatuje nową C-klasse :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył meeega, przód mógłby doczekać się powiew świeżości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył meeega, przód mógłby doczekać się powiew świeżości.

bedzie lekki lift. czyli przeskok jak z b6/b7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz na przód (grill, maske ) a środek to rzeczywiście tylko lift B8 :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej watpie, ze te zdjecia przedstawiaja finalna b9

fakt, wnetrze w akutalnym stylu audi, zalatujace passatem, czyli to moze byc prawda

z zewnatrz, hmm, tyl spoczi, bok jak w b8, przod z d*py kompletnie, nie w stylu audi zupelnie.

Zobaczcie na wydech, jest z nieprawidlowej strony, zastanawiajace :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyglada na zywo :) oczywiscie widze ze wersja normalna ( golas )



http://www.autoguide.com/auto-news/2015/06/2016-audi-a4-spied-in-broad-daylight.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już na tym etapie widać że to zewnętrznie będzie "lift" b8 ...


wnetrze w akutalnym stylu audi, zalatujace passatem, czyli to moze byc prawda

To prawda, deska będzie bardzo zbliżona do tej z nowego Q7

http://blogs-images.forbes.com/matthewdepaula/files/2014/12/2016-Audi-Q7-interior.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, deska będzie bardzo zbliżona do tej z nowego Q7

http://blogs-images.forbes.com/matthewdepaula/files/2014/12/2016-Audi-Q7-interior.jpg

Mnie osobiscie do dzis nie podobaja sie wysuwane z deski wyswietlacze ,szkoda ze rowniez w nowym A4 bedzie to zastosowane ,bo raczej napewno bedzie tez w nowym A5 ...

Dla mnie idealem byloby wstawienie wiekszego wyswietlacza ,cos jak w BMW ,ale pozostawienie go wkomponowanego w deske jak w obecnym B8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsze to niż na stałe wetknięty w deskę "tablet" w mercedesach...
Też mi się to nie widzi zwłaszcza że zabiera troche z widoczności .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazuje się że to co wymyśliło BMW będzie niedoścignione

jak na moje fantastycznie wygląda to w nowych "5"

liczyłem że po umieszczeniu navi pomiędzy zegarami coś innowacyjnego projektanci z OOOO wymyślą

oceniam to jako porażkę, na całej linii

Edytowane przez Kamyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma pono wyglądać. Tylny zderzak tylko inny będzie. Wydech tez jest prawidłowo zamontowany. Nowa czwórka to tez nowa płyta, wiec żaden lift. Navi miedzy zegarami to fajny bajer, ale bardzo niebezpieczne rozwiązanie. Zwłaszcza przy wyższych prędkościach. Oczy muszą się "przestawiać" w dwie skrajne ogniskowe.


A, i taki bayer ma być:

http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/ar46Lry_460sv.mp4


:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się też nie podobają jak wystają te tablety z deski. Lepiej jak jest w desce.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, to póki co b9 wygląda na nowocześniejsze, ale ciut brzydsze od b8. Takie mam wrażenie, ale zobaczymy jak pokażą wersje s-line. Szczerze to nowe A6 też mi się nie podobało jak je wypuścili, a dziś chętnie bym się na takie przesiadł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b8 to wyjątkowo ładny samochod ale technologicznie juz zaczyna pokazywać swoje lata zwłaszcza systemy w środku.B9 ma byc od niego sporo lżejszy i wprowadzić A4 w dzisiejsze standardy ale silnikowi jakiejś rewolucji nie bedzie.Szkoda ze S4 bedzie dalej na kompresorze a nie z turbo no wale najważniejsze ze RS4 bedzie znow na dwóch turbinkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...