Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Audi A4 B5 do zamknięcia SPRZEDANE


Mati_23

Rekomendowane odpowiedzi

zamiast katów 2x przeloty, zamiast srodkowego przelot, a w tylny wspawaj dwie rury jak wuja czorny:decayed:

tylko powiedz mi czy nie jest za głośno ?

i jakie koszta ?

---------- Post dopisany at 10:02 ---------- Poprzedni post napisany at 10:01 ----------

zamiast katów 2x przeloty, zamiast srodkowego przelot, a w tylny wspawaj dwie rury jak wuja czorny:decayed:

dokładnie, i do Vki polecam jeszcze Pipercrossa, założyłem u siebie i od 3 tys obr dźwięk jest mega:naughty:

a jaki masz u siebie ile dałeś ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast katów 2x przeloty, zamiast srodkowego przelot, a w tylny wspawaj dwie rury jak wuja czorny:decayed:

tylko powiedz mi czy nie jest za głośno ?

i jakie koszta ?

---------- Post dopisany at 10:02 ---------- Poprzedni post napisany at 10:01 ----------

zamiast katów 2x przeloty, zamiast srodkowego przelot, a w tylny wspawaj dwie rury jak wuja czorny:decayed:

dokładnie, i do Vki polecam jeszcze Pipercrossa, założyłem u siebie i od 3 tys obr dźwięk jest mega:naughty:

a jaki masz u siebie ile dałeś ??

tak wygląda po montażu razem z osłoną termiczną

ehe3.jpg

a tak w trakcie montażu, bardzo fajny niedrogi filtr jak chcesz to dam ci namiary i gdzie można kupić:naughty: ja na nim jeżdżę oraz ten kolega http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-abc-stara-kilku-zmianach-66426/index13.html

t18g.jpg

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez zimą został wymieniony płyn chłodniczy oraz nowy zbiorniczek gdyż mój był już w stanie tragicznym :facepalm:

stary:

48jy.jpg

nowy po montażu i zalaniu płynem :

dtic.jpg

i jeszcze cała wiązka po Bose gdyż moja była cała poszatkowana dla tego zdecydowałem się na wymianę

e4d3.jpg

Pytanie do was jeszcze chce robić tylne hamulce jest sens wsadzać co większego na tył ??? kwestia jeszcze co żeby było P&P :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w FWD nic nie zrobisz z heblem, chyba że jakieś customy:whistling:

---------- Post dopisany at 17:14 ---------- Poprzedni post napisany at 17:10 ----------

tu masz fotki swapu hebli RS4 312 na tył do FWD

IMG_4132.jpg

IMG_4128.jpg

zaraz wkleje wiecej..

---------- Post dopisany at 17:19 ---------- Poprzedni post napisany at 17:14 ----------

IMG_4514_zpsc0981312.jpg

---------- Post dopisany at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany at 17:19 ----------

IMG_4520_zps74f2c6d9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:kox:

ile Cię kosztował zbiorniczek?

45 zł inter cars

---------- Post dopisany at 17:22 ---------- Poprzedni post napisany at 17:20 ----------

w FWD nic nie zrobisz z heblem, chyba że jakieś customy:whistling:

---------- Post dopisany at 17:14 ---------- Poprzedni post napisany at 17:10 ----------

tu masz fotki swapu hebli RS4 312 na tył do FWD

http://i950.photobucket.com/albums/ad347/professor_pt/IMG_4132.jpg

http://i950.photobucket.com/albums/ad347/professor_pt/IMG_4128.jpg

zaraz wkleje wiecej..

---------- Post dopisany at 17:19 ---------- Poprzedni post napisany at 17:14 ----------

http://i950.photobucket.com/albums/ad347/professor_pt/IMG_4514_zpsc0981312.jpg

---------- Post dopisany at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany at 17:19 ----------

http://i950.photobucket.com/albums/ad347/professor_pt/IMG_4520_zps74f2c6d9.jpg

wygląda to zacnie ale wtedy minimum 16 tak ? i ciekawe jaki koszt ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak on to zrobił, czy to nie jest jakos połaczone z dystansem koła, bo inne fotki pokazują jak koło wystaje z nadwozia po swapie tych hebli, względem tego co było wczesniej, ale nie ma innych fotek:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co Mati kiedy mierzymy fele?:)

rozmawiałem z cymkiem i trzeba rolować tylne nadkola :facepalm: hehe ale czego sie nie robi dla lansu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co Mati kiedy mierzymy fele?:)

rozmawiałem z cymkiem i trzeba rolować tylne nadkola :facepalm: hehe ale czego sie nie robi dla lansu :decayed:

To z zrolujesz teraz tez chciales:P Zawsze mozna negatyw z tylu zrobic lekki:)

Nie zapomni o wąskich sprężynach na tylnym gwincie bo będzie przycierać. Mefiu też miał z tym jaja przy 10J.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie piertol że X5 wpadną :kox:

A no jakoś tak spontanicznie wyszło hehe :naughty:

---------- Post dopisany at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany at 20:00 ----------

I co Mati kiedy mierzymy fele?:)

rozmawiałem z cymkiem i trzeba rolować tylne nadkola :facepalm: hehe ale czego sie nie robi dla lansu :decayed:

To z zrolujesz teraz tez chciales:P Zawsze mozna negatyw z tylu zrobic lekki:)

Nie zapomni o wąskich sprężynach na tylnym gwincie bo będzie przycierać. Mefiu też miał z tym jaja przy 10J.:wink:

Pewnie posłucham cię i wszystko zrobię tak żeby było ok :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bierz mati:) Mozna przymiarke zrobic w wolnej chwili:D

zgadamy się na przymiarkę i się zobaczy jak to będzie się prezentowało :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 10j z tyłu na SS musiałbyś mieć ET ok.20-22...tak wczoraj liczyłem. Ja mam przy 9J ET34 i jest ok 0,5cm do springa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...