Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Blue Strawberry Turbo


WhyMe?

Rekomendowane odpowiedzi

Mefju, duzo miales rzezby z montarzem IC? masz moze gdzies spis wszystkich kolanek i pierdół?

a do jakich felg szukasz tych dystansów? ja tez szukam ale do seryjnych 16" i nie wiem jakie brac...

IC brałem dedykowane z fmic.pl więc nie wiem dokładnie ile czego było, musiał byś do nich napisać to będziesz prędzej wiedzieć. A dystanse chcę do 18tek RS6, chociaż mam ładne koła które w tygodniu będę przymierzał, mogę powiedzieć tylko że to są 19tki :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mefju, duzo miales rzezby z montarzem IC? masz moze gdzies spis wszystkich kolanek i pierdół?

a do jakich felg szukasz tych dystansów? ja tez szukam ale do seryjnych 16" i nie wiem jakie brac...

IC brałem dedykowane z fmic.pl więc nie wiem dokładnie ile czego było, musiał byś do nich napisać to będziesz prędzej wiedzieć. A dystanse chcę do 18tek RS6, chociaż mam ładne koła które w tygodniu będę przymierzał, mogę powiedzieć tylko że to są 19tki :naughty:

A ja wiem więcej co to jest i powiem Ci, że jeden i drugi wzór oklepany i zostałbym raczej przy RSach, kolor tamtych 19tek za h*ja do niczego Ci nie podejdzie, musiałbyś je siknąć w srebro, żeby to miało ręce i nogi :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mefju, duzo miales rzezby z montarzem IC? masz moze gdzies spis wszystkich kolanek i pierdół?

a do jakich felg szukasz tych dystansów? ja tez szukam ale do seryjnych 16" i nie wiem jakie brac...

IC brałem dedykowane z fmic.pl więc nie wiem dokładnie ile czego było, musiał byś do nich napisać to będziesz prędzej wiedzieć. A dystanse chcę do 18tek RS6, chociaż mam ładne koła które w tygodniu będę przymierzał, mogę powiedzieć tylko że to są 19tki :naughty:

A ja wiem więcej co to jest i powiem Ci, że jeden i drugi wzór oklepany i zostałbym raczej przy RSach, kolor tamtych 19tek za h*ja do niczego Ci nie podejdzie, musiałbyś je siknąć w srebro, żeby to miało ręce i nogi :whistling:

Muszę małe vt ogarnąć :naughty:

---------- Post dopisany 05-03-2013 at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany 03-03-2013 at 20:47 ----------

No więc tak. Dzisiaj byłem mierzyć koła które mam na oku na ten sezon, RSy którymi się nie nacieszyłem pójdą na sprzedaż a wejdą oto takie cuda jak niżej.

Przód 8,5 J

Opona 225/35/19

Tył 10 J

Opona 255/35/19

81548927.jpg

60248009.jpg

32788820.jpg

25682559.jpg

41749675.jpg

52674025.jpg

I teraz problem jaki jest. Opona z tyłu jest za szeroka, sporo wystaje i do tego obciera o sprężynę z gwintu. Dlatego muszę coś mądrego wymyślić aby było dobrze. Mam 2 pomysły. Pierwszy to zmiana opon tylnych na 235 bo takie mam akurat, czy w tym momencie przestanie obcierać? A druga to, jak gwint trochę podciągnę na dół to wtedy sprężyna na nim pójdzie do góry i czy jest szansa aby się minął z oponą? W sensie że sprężyna będzie wyżej jak opona. Co panowie polecacie w takiej sytuacji? Do jutra muszę coś wymyślić także proszę o pomoc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie widzialem takiej luki między lewarkiem a progiem :grin: , cięzko z tym tyłem będziesz miec :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opuszczając gwint sprężyna idzie w dół :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---------- Post dopisany 05-03-2013 at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany 03-03-2013 at 20:47 ----------

No więc tak. Dzisiaj byłem mierzyć koła które mam na oku na ten sezon, RSy którymi się nie nacieszyłem pójdą na sprzedaż a wejdą oto takie cuda jak niżej.

Przód 8,5 J

Opona 225/35/19

Tył 10 J

Opona 255/35/19

http://img832.imageshack.us/img832/700/81548927.jpg

http://img405.imageshack.us/img405/1985/60248009.jpg

http://img716.imageshack.us/img716/862/32788820.jpg

http://img805.imageshack.us/img805/6638/25682559.jpg

http://img69.imageshack.us/img69/6178/41749675.jpg

http://img856.imageshack.us/img856/4999/52674025.jpg

I teraz problem jaki jest. Opona z tyłu jest za szeroka, sporo wystaje i do tego obciera o sprężynę z gwintu. Dlatego muszę coś mądrego wymyślić aby było dobrze. Mam 2 pomysły. Pierwszy to zmiana opon tylnych na 235 bo takie mam akurat, czy w tym momencie przestanie obcierać? A druga to, jak gwint trochę podciągnę na dół to wtedy sprężyna na nim pójdzie do góry i czy jest szansa aby się minął z oponą? W sensie że sprężyna będzie wyżej jak opona. Co panowie polecacie w takiej sytuacji? Do jutra muszę coś wymyślić także proszę o pomoc :wink:

jakie et przedniej felgi, bo widzę, że coś wystaje, to prawdopodobnie klepanie nadkoli,w ogóle na takich szerokich felgach jak chcesz coś glebować to zamiast gwintu pomyśl o kawałku mocnego sztywnego pręta:grin: miałem na przodzie 235/35/19 et 35 przy 8,5j, tarło na każdej dziurce, przy glebie -40:kwasny: na tył bez pitolenia wrzucałbym 225, fajny naciąg z tego wychodzi np:

225/40/18

10_225_40_R18_Falken_912_595.jpg

full-image.php?a=10_225_40_R18&i=10_225_40_R18_22.jpg&q=75&wmk=!&dsp=Protected%20view

zresztą tutaj masz wszystkie możliwe naciągi pokazane:

TyreStretch.com - Image Library

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 opony 235 które dostanę do tego ale pytanie czy na 235 to siądzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 opony 235 które dostanę do tego ale pytanie czy na 235 to siądzie?

wątpie, jakie masz et na przodzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Et jest 52 i 54. Mówmy o tyle bo on mnie na razie interesuje, przód leży idealnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Et jest 52 i 54. Mówmy o tyle bo on mnie na razie interesuje, przód leży idealnie :decayed:

no to skoro mówisz, że z tyłu zmienisz oponę i będzie dobrze, na gwincie nie zejdziesz nisko bo będzie tarło prawdopodbnie

235/40/19 na 10j

10_235_40_R18_Toyo_2_595.jpg10_235_40_R18_Toyo_595.jpg10_235_40_R18_Toyo_3_595.jpg10_235_40_R18_Falken_RT615K_595.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tył załóż opony które masz teraz z przodu, a na przód kup 215:wink:

Piękne koło:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tył załóż opony które masz teraz z przodu, a na przód kup 215:wink:

Piękne koło:kox:

+1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tył załóż opony które masz teraz z przodu, a na przód kup 215:wink:

Piękne koło:kox:

Też mu to napisałem na PW:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tył załóż opony które masz teraz z przodu, a na przód kup 215:wink:

Piękne koło:kox:

Ale żeś chłopie wymyślił :shock3: Kratę piwa ci normalnie stawiam :decayed: Jeszcze na tym wyjdę na +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam lepszy pomysł:naughty:Opie.dol mi te 235 a znajdz sobie inne:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dojdzie gleba to bedzię suto, zagadaj do wujka Mrogala o maszynkę to sobie naciągniesz nadkola i bedzieęmiodzio:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dojdzie gleba to bedzię suto, zagadaj do wujka Mrogala o maszynkę to sobie naciągniesz nadkola i bedzieęmiodzio:wink:

Jak będziesz ją miał u siebie to może i ja bym u siebie tyła przeleciał bo chodzi mi dystans po głowie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam lepszy pomysł:naughty:Opie.dol mi te 235 a znajdz sobie inne:decayed:

Pw. :decayed:

Jutro wrzucę tak jak mówicie te 225 na tył i zobaczymy czy będzie dobrze. I zaraz kupię 215 na przód i jedziemy na dół :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...