Pawel_M 3 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Zawsze jest sens, pompa ma wieksza srednice. Zmiana będzie odczuwalna ?? W S4 serwo też jest większe ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Cos tam bedzie ale bez fajerwerkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Może ktoś mnie olśni... Zabrałem się za swap, oznaczenia jak na początku wątku jarzma nowe, tarcze nowe, śrubki nowe... Z prawej strony wszystko p&p, a w lewej zdziwko... Jarzmo za krótkie, brakuje około 2mm by wkręcić dolna śrubę. Więc co do diaska może to być, bo porównując na oko wszystko takie same... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Inne jarzmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jarzma mają takie same oznaczenia, Pikuś mi je wysłał i wątpię żeby się rypną... ---------- Post dopisany at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ---------- Do tego były ładnie zapakowane, nie otwierane w pudełeczkach TRW... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 to masz złą śrubę lub coś ze zwrotnicą ...bo możliwości się kończą dość szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Wg mnie to wina jarzma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Ale ze zwrotnicą, tzn. kolumną raczej nie może być coś nie tak, przecież chyba nie wychodziły różne wersje? Przełoże jarzmo i sprawdze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flin 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Fajny temat z tym tylem, jak do czegos slabszego oczywiscie, bo tak jak podkrecone mocniejsze s4 sie ma to ori hamulce tam to smietnik i nie radza sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Jak ktos ma s4 to raczej nie bedzie zmienial tarcz na nie wentylowane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 256 wentyle mogą być słabsze niż np. 288 pełne, może zuzyja sie tylko wolniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 32mm różnicy........fizyka nie kłamie.....musi być lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 No przy okazjonalnym hamowaniu napewno bedzie lepiej, ale jak juz mocniej sie przyciska na zakretach to bedzie to samo ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:00 ---------- Btw, przymierzalem jarzma odwrotnie i nie pasi.. Moze krzywa piasta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 niekoniecznie, pomimo ze 256 to wentyle, to jest to bardzo mala tarcza o malej pojemnosci cieplnej, bez fajerwerkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 dokładnie ....zawsze lepsze to od serii ale ...no właśnie ...zawsze jest jakieś ale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Znalazłem rozwiązanie dla mojego problemu, dostałem 2 różne tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertjudi 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 No to niezła wyjebka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Znalazłem rozwiązanie dla mojego problemu, dostałem 2 różne tarcze nieźle.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StrusQ 0 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Małe pytanko:czy na hamulce z s4 wejdzie felga 15"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Nie. 16 conajmniej o ile dobrze pamietam. Wyklepane z klubowej wlepki za pomocą klepki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się