kuba84 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 no i git... gdyby coś mam takie coś do sprzedania tzn prócz tarcz
Dev Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 Zaciski jarzma klocki tak, ale tarcza jest za goeboka i nie będzie pasować, tylko 256 z a4 Piotrek, co Ty tam palisz bo ja tez chce... To ta sama tarcza
pioteros Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Na pewno? Bo 269 od w8 jest głębsza a przecież zawiecha ta sama, zaraz sprawdze może faktycznie coś mi sie powalilo ---------- Post dopisany at 16:19 ---------- Poprzedni post napisany at 16:12 ---------- faktycznie, widocznie piasta w w8 jest inna jak w reszcie, tam tarcza ma 54mm wysokosci i to mnie zmylilo, 256 tarcze byly te same moja maxima culpa
kuba84 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 czyli taki zestaw z Passata 4motion jest jak w S4 B5 ... mowa tu i o wentylach 256mm
pioteros Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 w tygodniu i ja sie przesiadlem na 269, oslony zostaly stare tylko ze je odgialem, tomaszek pomogl mi z moimi trupami zaciskami i wszystko cyka tarcze kupilem uzywki ale od a8 polifta 22mm grubosc a nie 20, zaciski i jarzma od s6 c5, klocki MasterSporta takie mi sie walaly po komorce wiec na uzywane tarcze lepsze nie potrzebne, do tego adapter przewodu m10->m12 i tyle... pomimo ze sie nie dotarly to juz czuje roznice bo ewidentnie tyl bardziej siada przy hamowaniu, dlatego szczerze polecam za rok / dwa jak zjade obecne tarcze dokupie jarzma pod 280x22 z tarczami i to juz bedzie moj docelowy hebel z tylu
omzig Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Sory za OT. Tomek masz może zregenerowane i pomalowane proszkowo na czarno dwa zaciski na tył do A4 B5 1.8T, ANB, FWD, 1999??? Jak tak, to je...nij mi PW z cenką.
Arturoo Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Sory za OT. Tomek masz może zregenerowane i pomalowane proszkowo na czarno dwa zaciski na tył do A4 B5 1.8T, ANB, FWD, 1999??? Jak tak, to je...nij mi PW z cenką. 1)Zadzwoń do niego... ... 2) Piotrze zobaczysz ,że to też będzie mały przystanek....a nie lepiej zarzucić od razu coś w normalnym formacie ? ...szkoda kasy na takie przejściówki ..
Dev Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Wal od razu 312 na tyl, a co ???? ---------- Post dopisany at 08:15 ---------- Poprzedni post napisany at 08:14 ---------- Sory za OT. Tomek masz może zregenerowane i pomalowane proszkowo na czarno dwa zaciski na tył do A4 B5 1.8T, ANB, FWD, 1999??? Jak tak, to je...nij mi PW z cenką. Nie mam
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 artur, chyba juz nie bede kombinowac -mam wszystko ladnie odmalowane w chwili obecnej -ceny obecnych tarcz sa smieszne (o ile same 269 nie sa jakies tanie, to mozna kupic 280x22 i je stoczyc na 269 i bedzie to samo) -mam juz oplot ktory pasuje pod obecny zestaw ktory tomik mi zrobił -no i ceny takiego 310 na tyl tez nie sa jakies rewelacyjne, chodzi mi o zaciski/jarzma chociaz same tarcze tez sa sporo drozsze to co mam na przodzie i na tyle mysle ze w zupelnosci mi starczy, w trasy jezdze moze raz na miesiac (dalej niz 50km od wioski) wiec dalsze kombinowanie chyba mija sie z celem, jeszcze musze dostac sie do linek i je popuscic troche bo przeglad sie zbliza a linki niepodpiete pod zaciski, no i chcialbym jeszcze podmienic ta nieszczesna malutka pompe w wolnej chwili
kudalty66 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Panowie, co z ośką jest jakaś szansa żeby coś wykombinować, co jakby piasty zamontować jednak na oś od b5tki, lub oś od passata jeżeli jest podobna??? przymierzałem piastę zamiast czopu, i otwory sa inne, trzebaby dorabiać mocowanie, ewentualnie długie sruby i nakrętki,.
Dev Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Trzeba by przekladac caly tylny wahacz z paska
kudalty66 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 całą belkę, tylko pasek ma sprężynę obok wahacza, w a4 jest mcpherson, ciekawe co na to belka paska i podparcie zawieszenia bo jest w innym miejscu niestety,. ---------- Post dopisany at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany at 17:47 ---------- Dev, są do A4 b5 tarcze tył OZ perforowane??? czy jakiekolwiek auto tej grupy miałe wieksze hamulce z tym typem łozyska na czopie???
marcindlug Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Panowie, co z ośką jest jakaś szansa żeby coś wykombinować, co jakby piasty zamontować jednak na oś od b5tki, lub oś od passata jeżeli jest podobna??? przymierzałem piastę zamiast czopu, i otwory sa inne, trzebaby dorabiać mocowanie, ewentualnie długie sruby i nakrętki,. 280mm tyl, praktycznie p&p. wszystkie informacje na temat u czlowieka ktory to poskladal - Bartek, 885 605 040
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 pewnie czop i piasta od passka? no i plus tarcze 280x22 i zaciski pod wentyle, jarzma od a8
Arturoo Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 artur, chyba juz nie bede kombinowac -mam wszystko ladnie odmalowane w chwili obecnej -ceny obecnych tarcz sa smieszne (o ile same 269 nie sa jakies tanie, to mozna kupic 280x22 i je stoczyc na 269 i bedzie to samo) -mam juz oplot ktory pasuje pod obecny zestaw ktory tomik mi zrobił -no i ceny takiego 310 na tyl tez nie sa jakies rewelacyjne, chodzi mi o zaciski/jarzma chociaz same tarcze tez sa sporo drozsze to co mam na przodzie i na tyle mysle ze w zupelnosci mi starczy, w trasy jezdze moze raz na miesiac (dalej niz 50km od wioski) wiec dalsze kombinowanie chyba mija sie z celem, jeszcze musze dostac sie do linek i je popuscic troche bo przeglad sie zbliza a linki niepodpiete pod zaciski, no i chcialbym jeszcze podmienic ta nieszczesna malutka pompe w wolnej chwili Piter ...zestawy z eresy sa drogie.....do tego ciezkie.....nie lepiej serie s4b6/7 ?! Szkoda zabawy z tymi gratami z a8/s4b5 ...to zupelnie inna polka...szkoda czasu ....dodatkowo to slabo dziala....
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 jarzm od esy tez jest jak na lekarstwo... no i przewod hamulcowy tez bym musial zmienic, i o 16 calach moglbym zapomniec a nie mam wiekszej zapasowki
Arturoo Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 jarzm od esy tez jest jak na lekarstwo... no i przewod hamulcowy tez bym musial zmienic, i o 16 calach moglbym zapomniec a nie mam wiekszej zapasowki Przewody wyslesz do dev'a....to Ci ogarnie nowe zakucie.......wiadomo...beda koszta...trudno zawsze musza byc...a przy okazji kupisz ladne 18"
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 hehe, dziś dopiero odmalowalem 2 z 4 moich 17stek:P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się