Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrzadu


slusek19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Moje A4 to pierwszy diesel jakim jeżdżę i chciałbym zapytać co ile powinno się zmieniać rozrzad ? Aktualny przebieg to 110 tys więc pewnie nie był zmieniany od nowości ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak myślałem. ile mnie taka impreza będzie kosztować !?

wiem że jak do Mazdy kiedyś zamawiałem to kosztowało 350 + robota ale to był benzyniak i do tego już 3 lata temu.

i były różne firmy które produkują zamienniki tak że lepiej kupić oryginalny (jaki koszt? ) czy zamiennik (jakiej firmy ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale podepnę się pod temat..

a po wymianie rozrządu powinno coś się sprawdzać w kompie? Przy 1.9TDI 1Z?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odswieże temat troche bo jestem juz w PL i mam książke A4 sam naprawiam i jest w niej coś takiego:

Dodatkowe czynności obsługowe

co 120 000 km

* Silniki wysokoprężne 1,9/2,0 od nr podw. 8E Z 5 A 400001 wymienić tylko pasek zębaty,

rolkę napinającą paska wymieniać co 240 000 km

mój numer podwozia to 8E28010401 czyli by się zgadzało że musze wymienić tylko sam pasek zębaty !?

poprawcie mnie jeśli to nie o to chodzi bo jutro jade wymieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie oszczędzaj na takich tematach jak rozrząd..

Zdecydowanie polecam wymianę kompletu z pompą wody, nie są to przecież jakieś ogromne pieniądze:wink:

Zestaw oryginalny jakieś 360 zł plus pompa wody np Hepu 170 zł...

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwłaszcza, że masz prosty rozrząd:) Wymieniać i jeździć - nie słuchaj takich opinii znajomych, że "ja nie zmieniałem i nic się nie dzieje", bo akurat do Ciebie się może szczęście nie uśmiechnąć... Sam robiłem już kilka silników, jeden właściciel mnie zapewniał, że rozrząd zmieniał, mimo, że nic na to nie wskazywało, a reszta się przyznała, że chcieli przyoszczędzić - nie opłaciło się;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd wymienony na oryginalny + pompa wody

czyszczenie zacisków hamulcowych i klocków bo troche mi tarcze jeden porysował

razem wyszło 1200zł z robotą :/ coś mi się zdaje że troche dużo no ale już jest z głowy na pare lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też zapłaciłem coś koło 1200 pln za kompletny rozrząd w swojej a 4 bre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1200 z robota? hm mnie w afnie wyniósł rozrzad z pompa wody 450zł + 300 robota wiec troszke moim zdaniem za dużo zapłaciłes ..no chyba , że robiłes to w serwisie to sie zgodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w serwisie nichciałbyś pewnie robić:)

Ja w sobotę za robotę dałem 150 pln+2,5h:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm mnie w afnie wyniósł rozrzad z pompa wody 450zł + 300 robota

Ale bez napinacza... i termostatu i plynów i paskow... :wink:

A jak doliczymy do tego jeszcze uszczelnienie silnika z przodu, napinacz klimy, srube na wal korbowy i np. sprzegielko na alternator... to spokojnie wyjdzie okolo 1500 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam silnik, ale samochód od nowości, więc wymieniłem zgodnie z książką czyli 120 tysi, nawet lekko więcej. Jednak gdybym kupował od kogoś to bym wymienił, bo mógł być kręcony. Olałem ASO Audi, zrobiłem w ASO Seat. Cały komplet z pompą wody, gwarancja itd 1500 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

danu44 a no zapomnjiałem dodac , ze jeszzce paski i napinacz klimy 120zł eheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja dostane całą fakturke za to wszystko tak że wam mogę napisać co i za ile było. ale wszystkie stare części dostałem tak że troche tego było wymienione :/ pasek + do tego jakieś 3 rolki i pompa wody.

byłem przygotowany na wydatek ok. 1300zł na same części ale miało być zrobione z klockami (przód / tył) ale klocki mają jeszcze 5-6mm tak że został sam rozrząd.

a takie pytanie z innej beczki: mogę VAG'iem sprawdzić sprawność klimy !? w sense jak długo będzie jeszcze dmuchać zimnym powietrzem i kiedy będzie ją trzeba nabić !? (tak np. że ma jeszcze 50% pojemności)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja dostane całą fakturke za to wszystko tak że wam mogę napisać co i za ile było. ale wszystkie stare części dostałem tak że troche tego było wymienione :/ pasek + do tego jakieś 3 rolki i pompa wody.

byłem przygotowany na wydatek ok. 1300zł na same części ale miało być zrobione z klockami (przód / tył) ale klocki mają jeszcze 5-6mm tak że został sam rozrząd.

a takie pytanie z innej beczki: mogę VAG'iem sprawdzić sprawność klimy !? w sense jak długo będzie jeszcze dmuchać zimnym powietrzem i kiedy będzie ją trzeba nabić !? (tak np. że ma jeszcze 50% pojemności)

Podjedź do klimatyzatora,podłączy aparaturę i będziesz wiedział ale póki co chłodzi nie martw się na zapas....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołącze się do tematu , moja A4 1.9 tdi BRB ma nalatane 182000 km i nie wiem czy wymieniać rozrząd bo po przeczytaniu historii serwisowej wygląda że rozrząd był wymieniany przy 111895 km , zerknijcie na screena i czy warto zaufać temu wpisowi czy nie patrzeć na nic tylko wymieniać?

Prezentacja1.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie masz 100% pewności w stan licznika to lepiej wymień, będziesz śmigał ze spokojnym sumieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...