kazuyaet Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Witam Chip na boxie Power-Tec Oto mój pierwszy wykresik przed wymianą osprzętu jak widać nieciekawy: A ten po wymianie: Przepływomierz:stary-06A 906 461 na nowy-038906461C N75: 8E0 906 627 A EGR;stary-038 131 501 G na nowy- 038 131 501 AQ Nałożenie: Planuje jescze czyszczenie turbo z nagaru: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -
spanky Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 jak dla mnie koopa .... beznadziejne rozlozenie momentu .... [według mnie powinno wygladac tak .... http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avb_146hp335nm_by_rogalotti-t20172.0.html ]
kazuyaet Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Opublikowano 8 Maja 2008 Czy moment mocno opada to raczej nie powiedziałbym Inna skala wykresu u mnie przy 4400 jest 210Nm a na wykresie: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avb_146hp335nm_by_rogalotti-t20172.0.html Jest przy 4400 około 230 Pamietajmy ze miedzy tym a tamtym jest różnica prawie 15 Nm I fale też są widoczne Mój wykres był robiony na innej Hanowni to nie jest też za dobre porównanie
peter22 Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 sporo falllll na tym wykresie a co do czyszczenia turbo to sie zastanów .
kazuyaet Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Opublikowano 8 Maja 2008 Co do czyszczenia to sie nie musze zastanawiać bo nagar to mam na 100%. Dziś robiłem ostre przegazówki na postoju przez 5 minut i naprawde to pomaga. Silnik naprawde lepiej chodzi. Mam takie coś, ze wciskam gaz do podłogi a on wolno przyspiesza a po chwili łapie i idzie, a nieraz wcale a po ostrym potraktowaniu silnika naprawde lepiej chodzi. Wymieniałem przepływke, N75 i EGR to tylko turbina pozostaje i musze sie nią zająć.
dark79 Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 to pogratulowac pomyslowosci z tymi przygazowkami na postoju, przegon fure w calym zakesie obrotow ale na drodze, zacznij od 2giego biegu i do konca z obrotami, i tak na 3 i 4, moze sie turbo rozrusza albo sie cos wysypie
inco Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 po co tracic paliwo na postoju jak mozna to zrobic w trasie z przyjemnoscia
Piotrek98igo Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 silnik powinien dzialac pod obciazeniem wiec takie wkrecanie na postoju nie jest niczym dobrym
immmortal Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 Ps.zobacz sobie temat niżej od twojego.... :gwizdanie:
kazuyaet Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Opublikowano 10 Maja 2008 Ps.zobacz sobie temat niżej od twojego.... Który masz na myśli
pet3r Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 przecież na postoju turbo nie pompuje, więc jedyne, co usuniesz to sadzę z końcowego tłumika tak jak chłopaki mówią, przegoń auto na drodze.
immmortal Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 Ps.zobacz sobie temat niżej od twojego.... Który masz na myśli http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avb_146hp335nm_by_rogalotti-t20172.0.html
12RAEL Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 po co tracic paliwo na postoju jak mozna to zrobic w trasie z przyjemnoscia święta racja
major Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 witam, tez miałem podobny wykres na rolkach, tzn.''fale dunaju'', co sie okazało przy 4 probie strzelił dymem i wykresik sie wyprostował
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się