Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Poradźcie, który środek czyszczący wybrać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja w swojej niuni ma przejechane ponad 300 tys km jak nie więcej kto wie ile był cofnięty licznik :polew: nie miałem żadnych objawów nie domagania silnika no może w zeszłą zimę troszkę ciężej palił ale parafina zrobiła swoje :tongue4: . Dodawałem różnych środków w tym mixol s 0,5 litra co 2 tankowania poprawiła się kultura pracy silnika i pracował ciszej a przed zimą wlałem stp koncentrat zero problemów z odpalaniem w każdej temp :>. Trzeba wziąść jednak poprawkę na to że ja mam pompę a wy pompowtryski i druga sprawa to że na stp koncentracie pisze że dodawać raz na 5tys km a jeśli ktoś dodaje go co dwa tankowania albo częściej to coś się może uszkodzić ogólnie to warto dodać raz na jakiś czas na pewno nie zaszkodzi :>

Opublikowano

Dokładnie tak do pompek jest specjalne STP jak masz diesla bez pompek używasz STP ogólnego do diesli

Mysle, ze warto sprobowac - prosze tylko niech ktos pokaze, ktory srodek STP jest specjalnie do PD, a ktory do VP - bo nawet na stronie STP nie jest to jakos specjalnie rozroznione/wskazane. Wg mnie STP ma jeden produkt do Diesla bez znaczenia na uklad zasilania.

Opublikowano

witam wszystkich. a ja wlalem STP koncentrat (ten w czarnej butelce) 2 razy pod rzad i prawdopodobnie wypalil sie tlok, albo uszczelka pod glowica. jeszcze nie wiem co , bo nie mam czasu rozebrac silnika. nie twierdze ze to tylko i wylacznie wina dodanego specyfiku, ale....? daje do myslenia. przedtem silnik chodzil bez zarzutu.

Opublikowano

Kolego co to znaczy 2 razy pod rząd...? Wyraźnie pisze na odwrocie butelki ze ten srodek stosuje się raz na kilka tysięcy km.. z tego co pamietam STP do PW raz na 10.000-15.000 km... substancja zawarta w tym koncetracie widocznie jest tak silna, ze nie powinno się zalewać jej częściej.. także przykro mi ale chyba to Twoja wina w takim razie. Może gdzieś na necie będzie ktoś kto miał podobne efekty dzialania po dwukrotnym użyciu i będziesz mógł porównać sytuację. Jak zdiagnozujesz to daj koniecznie znać.

Opublikowano

Użyłem 2 razy z rzędu, koledzy to samo - różne silniki, jak na razie żadnych problemów. Widoczna poprawa w kulturze pracy i jakby w przyspieszeniu.

Opublikowano

Ja też zalałem. Nie pamiętam dokładnie korekcji przed użyciem STP. Na pewno było ponad 1,5 na dwóch cylindrach.

Ostatnie kontrola wykazała korekcje:

0; 0; 0,6; 0,6

To chyba nie jest przypadek. STP zalałem 3 razy od stycznia, zawsze z BP Ultimate.

Opublikowano

Kolego a sprawdzałeś częstotliwość zalewania STP? nie wiem jakiego konkretnie użyłeś ale z tego co ja pamiętam to było raz na 5.000 km:> chyba że bardzo dużo jeździsz lub wybrałeś STP o częstszym użyciu:)

Opublikowano

Kolego a sprawdzałeś częstotliwość zalewania STP? nie wiem jakiego konkretnie użyłeś ale z tego co ja pamiętam to było raz na 5.000 km:> chyba że bardzo dużo jeździsz lub wybrałeś STP o częstszym użyciu:)

też kojarzę te 5.000km...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...