Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9 TDI PD] - Opinie, Spalanie, Osiągi...


JAKI UWAZASZ ZA EKONOMICZNY I TRWAŁY SILNIK DO SWOJEJ A4 B6  

761 użytkowników zagłosowało

  1. 1. JAKI UWAZASZ ZA EKONOMICZNY I TRWAŁY SILNIK DO SWOJEJ A4 B6

    • 1.9 TDI
      528
    • 1.8 TURBO benzyna
      55
    • 2.0 benzyna
      6
    • 2,5 TDI V6 diesel
      4
    • 1.6 benzyna
      6
    • 3.0 V6 benzyna
      3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zapomnialem wspomniec o delikatnych drganiach na jalowym ale te typy tak maja i nei ma sie co przejmowac ja tak mam i pewnie wiekszosc z forum

Opublikowano

ten typ tak ma przestalem sie przejomwac:banan::kox:

Opublikowano

tylko 1.9 tdi c014.gif

Opublikowano

Dzięki Panowie za informacje....

Jak to jest w tych modelach B6 z zawieszeniem, mam obecnie B5 już ponad cztery lata i miałem ,,przyjemność'' już dwukrotnie wymieniać zawieszenie (Febi - obecnie Master sport) powiem szczerze różnica w tych dwóch zamiennikach jest duża.

Na zawieszenia Febi jeździłem ok 14 miesięcy i kaplica (o przeglądzie nie wspomne) Mam teraz Master sport (cenna dwukrotnie tańsza a i wytrzymałość większa) obecnie ponad 15 miesiąc i cisza.

Nie smęcąc już w tym wątku interesuje mnie czy w wersji B6 są lepsze, trwalsze części całego zawieszenia.

Opublikowano

cóż ze swojego doświadczenia mogę napisać że auto użytkuję prawie dwa lata(przyjechało z Niemiec)i zawieszenia jeszcze nie dotykałem

Opublikowano

Witam :) ja 60tys po polskich drogach :) i jeszcze nic nie wymieniałem w zawieszeniu i narazie nic nei puka czy stuka :) kiedyś spojrzałem jakie sa wahacze to ze znaczkiem OOOO :P

Opublikowano

duzo dobrego slyszalem o tym master sport!! iile zrobiles km na nim??

Opublikowano

pech dziś byłem na geometrii po zmianie kół na lato 17' i się okazało że dolny wahacz do wymiany zakupiłem tego MS i zobaczymy ile wytrzyma

Opublikowano

to wygląda tak, że kupujesz cały zestaw wahaczy tego MS ale końcówki drążka i łączniki stabilizatora zakładasz sobie Ori LM wtedy i 100kkm zrobisz :wink:

Opublikowano

Na Masterach śmigam już ok 20 tys. na razie jest ok, zobaczę jak długo.

Dodam że wymieniałem cały komplet włącznie z końcówkami.

Opublikowano

Dziś oglądałem A4 B6 1,9 tdi 130 KM u znajomego handlarza.

Samochodzik bardzo ładny sprowadzony od Niemca, jedyny właściciel w Niemczech 2003 rok za 22 tyś. plus opłaty.

Jedynym minusem to kolor.... granat. Poluje na czarny, ale dopiero na lipiec.

Reszta same plusy - aktualny rozrząd, po wymianie hamulcy (tarcze,klocki).

Dał mi się przejechać i ..... Silniczek mnie przekonał, ładnie sie zbiera.

Szkoda mi mojego staruszka B5, troszkę serca w niego włożyłem.......

Opublikowano

a ja ciekawy jestem 2.0 benzyna 130 albo 2.4 jak te silniki się sprawują

Opublikowano

2.0 podobno słabiutki tak słyszałem

Opublikowano

bierze olej psuje masakra

Opublikowano
Silnik dobry. Najczęstrze przypadłości to nieszczelny EGR, mocno syfiący się dolot, pękające króćce cieczy chłodzącej z tyłu silnika, czasami wycierające się wałki i popychacze, w niektórych silnikach pękały głowice. Tyle minusów - reszta to same plusy:decayed:
tak czytam i zastanawiam się czy ty na pewno piszesz o 1.9tdi AVF?
Opublikowano
Silnik dobry. Najczęstrze przypadłości to nieszczelny EGR, mocno syfiący się dolot, pękające króćce cieczy chłodzącej z tyłu silnika, czasami wycierające się wałki i popychacze, w niektórych silnikach pękały głowice. Tyle minusów - reszta to same plusy:decayed:
tak czytam i zastanawiam się czy ty na pewno piszesz o 1.9tdi AVF?

chyba pomylił sie z 2.0tdi

---------- Post dopisany at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ----------

Silnik dobry. Najczęstrze przypadłości to nieszczelny EGR, mocno syfiący się dolot, pękające króćce cieczy chłodzącej z tyłu silnika, czasami wycierające się wałki i popychacze, w niektórych silnikach pękały głowice. Tyle minusów - reszta to same plusy:decayed:
tak czytam i zastanawiam się czy ty na pewno piszesz o 1.9tdi AVF?

chyba pomylił sie z 2.0tdi

Opublikowano
Silnik dobry. Najczęstrze przypadłości to nieszczelny EGR, mocno syfiący się dolot, pękające króćce cieczy chłodzącej z tyłu silnika, czasami wycierające się wałki i popychacze, w niektórych silnikach pękały głowice. Tyle minusów - reszta to same plusy:decayed:
tak czytam i zastanawiam się czy ty na pewno piszesz o 1.9tdi AVF?

chyba pomylił sie z 2.0tdi

---------- Post dopisany at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ----------

Silnik dobry. Najczęstrze przypadłości to nieszczelny EGR, mocno syfiący się dolot, pękające króćce cieczy chłodzącej z tyłu silnika, czasami wycierające się wałki i popychacze, w niektórych silnikach pękały głowice. Tyle minusów - reszta to same plusy:decayed:
tak czytam i zastanawiam się czy ty na pewno piszesz o 1.9tdi AVF?

chyba pomylił sie z 2.0tdi

no właśnie,sieje niepotrzebne herezje
Opublikowano
Silnik dobry. Najczęstrze przypadłości to nieszczelny EGR, mocno syfiący się dolot, pękające króćce cieczy chłodzącej z tyłu silnika, czasami wycierające się wałki i popychacze, w niektórych silnikach pękały głowice. Tyle minusów - reszta to same plusy:decayed:
tak czytam i zastanawiam się czy ty na pewno piszesz o 1.9tdi AVF?

chyba z 2.5TDI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...