FPek Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 No okey rozumiem, popytaj okoliczne ASO do 150km od Ciebie czasem jak widać opłaca sie i pojechać gdzies dalej Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk
main Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 panowie na tej wycenie nie jest wyliczona zmiana tylko rozrządu. powiedziałem mu żeby wycenił wszystko co warto wymienić w moim aucie powiedzmy przy przebiegu 200 kkm. są tu tez wyliczone wymiana płynów (hamulcowy i chłodzenia) i zrzucenie miski olejowej z wymianą imbusa. kazałem mu tak wyliczyć żeby wszystko za jednym razem było zrobione z silnikiem a w razie mam być miło zaskoczony ceną na rachunku w dól niż w górę (więc wycena jest poglądowa bo to nie jest rachunek)
quadral20004 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 aha czyli moze sie zrobic z tego 4700 ?
skrab Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 dlaczego smieszni ?Wiesz teraz dlaczego?wyslane z LG F60
main Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) aha czyli moze sie zrobic z tego 4700 ? nie źle zrozumiałeś, cena może zmaleć ale nie wzrośnie (chodziło mi o to że jeśli auto postawie w ASO to robię wszystko od razu. a nie tylko sam rozrząd, a za 3 miechy jadę robić np imbus bo się wysypał i znów rozbebeszają mi auto bo trzeba miskę olejową wykręcać) w wycenie wszystko jest wypisane i sami możecie wyliczyć kto co chce Edytowane 13 Marca 2015 przez main
zbigor Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 zrzucenie miski olejowej z wymianą imbusa. Sorki, że tak bezpośrednio ale... pogięło Cię? Po kiego grzyba myślisz o wymianie imbusa w roczniku 2010? Ja rozumiem że posiadacze Audi A4 B8 nie należą do najbiedniejszych ale bez przesady. To IMHO rozrzutność i nic wiecej. Przy wymianie nierządu wymieniasz to co trzeba + pompa wody. Ewentualnie w zależności od zużycia pasek wielorowkowy z rolką i napinaczem Warto też mając auto na podnośniku wymienić od razu filtr paliwa. I tyle w temacie.
main Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 zrzucenie miski olejowej z wymianą imbusa.Sorki, że tak bezpośrednio ale... pogięło Cię? Po kiego grzyba myślisz o wymianie imbusa w roczniku 2010? Ja rozumiem że posiadacze Audi A4 B8 nie należą do najbiedniejszych ale bez przesady. To IMHO rozrzutność i nic wiecej. Przy wymianie nierządu wymieniasz to co trzeba + pompa wody. Ewentualnie w zależności od zużycia pasek wielorowkowy z rolką i napinaczem Warto też mając auto na podnośniku wymienić od razu filtr paliwa. I tyle w temacie. dzięki za troskę i uwierz nie mam tyle kasy że rzucam na prawo i lewo na chwilę obecną to nic nie robię bo wymiana rozrządu jest przewidziana na 210 kkm a mam 175 nalatane. byłem ciekaw ile w ASO sobie liczą za to więc poprosiłem o wycenę wszystkiego bo jak czytam to rozbieżność cen które tu są podawane za wymianę rozrządu w ASO sięga nawet 1000zł. jak chyba jasno napisałem taką wycenę dostałem co nie świadczy że będę wszystko robił co jest na tym wyliczeniu. o zrzucaniu miski i wymianie imbusa zaznaczyłem bo było poruszenie skąd się wzięła cena 3800zł. jak doczytałem to od końcówki 2009r nie trzeba tego wymieniać więc u mnie to odpadnie ale jest tu trochę ludzi którzy piszą że mają zamiar wymienić ten zabierak
zbigor Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 na chwilę obecną to nic nie robię bo wymiana rozrządu jest przewidziana na 210 kkm a mam 175 nalatane. i tego sie 3maj. ZTCP to graty są takie same jak u mnie, a ja przy wymianie po 180 tyś miałem cześci w bardzo dobrym stanie. IMHO 50 tyś spokojnie by polatały. jest tu trochę ludzi którzy piszą że mają zamiar wymienić ten zabierak podobnie jak jest grono osób wymieniających rozrząd przy 150 tyś czy wcześniej. IMHO bez sensu ale kto bogatemu zabroni btw Mi w ASO RowińskiWajdemajer zaproponowano 2,5 tyś za wymianę rozrządu - części+robocizna.
main Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 każdy ma głowę na karku i robi jak uważa. z rozrządem do samego końca raczej nie będę czekał z racji krótkich tras jakie robię ale nie mam parcia by już teraz to robić. z drugiej strony i tak mnie to czeka a po co mam następnemu właścicielowi świeżutko zrobione auto oddawać. nikt Ci tego nie zapłaci, wiec myślę że w okolicach 190 kkm go zrobię.
skotmen Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 ja mam jeszcze trochę czasu ale wczoraj przewałkowałem cały ten temat. i dziś przejeżdżając obok ASO w Porsche Rybnik wpadłem i poprosiłem o wycenę. jako że kumpel ma znajomego vw a nie audi poszedłem do niego. stawki roboczo godzin są wzięte jako do modelu A1. poprosiłem go o ceny wszystkiego co warto wymienić przy wymianie rozrządu i poniżej są stawki roboczo godzin i części chciałem jeszcze wycenę sprzęgła i dwumasy ale się zrobiła kolejka i ogarnę temat przy okazji jak by ktoś popatrzył na wycenę to widać około 1000zł na inne rzeczy niezwiązane z rozrządem
PiterEL Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Witam Mam do was pytanie. Powoli przymierzam się do wymiany rozrządu w swoim 2.0 TDI CAHA 170KM. Chciałem się dowiedzieć co bardziej polecacie i jakiej firmy. Czy szukac tylko i wyłacznie oryginału ? Bo podobno jako oryginał i tak robi to Contitech...? Róznica w cenie Contitech a oryginał delikatna jest z korzyścią na Contitech. A jeśli to ten sam producent to jakośc pewnie będzie taka sama. Tak samo potrzebuje od razu pasek wiloklinowy z rolką i napinaczem... bo jedna robota przy wymianie rozrządu. Proszę o pomoc.
maciejano Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Witam Mam do was pytanie. Powoli przymierzam się do wymiany rozrządu w swoim 2.0 TDI CAHA 170KM. Chciałem się dowiedzieć co bardziej polecacie i jakiej firmy. Czy szukac tylko i wyłacznie oryginału ? Bo podobno jako oryginał i tak robi to Contitech...? Róznica w cenie Contitech a oryginał delikatna jest z korzyścią na Contitech. A jeśli to ten sam producent to jakośc pewnie będzie taka sama. Tak samo potrzebuje od razu pasek wiloklinowy z rolką i napinaczem... bo jedna robota przy wymianie rozrządu. Proszę o pomoc. Witaj, co to znaczy oryginał?? to że na pudełku masz logo VW/Audi? ja włożyłem zestaw INA i jeździ, proponuję pompe wody HEPU/SKF lub jeszcze coś dobrego,może lepszego
PiterEL Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ile płaciłeś za komplet z pompą wody Hepu ?
maciejano Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 płaciłem 460pln za rozrząd i 180pln za pompe ale SKF-a, rozrząd INA, aha jeszcze 2butelki płynu G12++ koszto ok 70pln
PiterEL Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) A powiedz mi masz może numer pompy wody SKF bo ja szukam HEPU ale każdy sprzedawca podaje inna pompę wody HEPU(inny numer)... może po numerrze SKF dojdę jaka ma być HEPU. Aha i jak zakładałeś rozrząd to pasek zakładałeś też INA ? Patrzyłeś może kto robi ten pasek rozrządu bo oryginał robi CONTITECH ? Edytowane 5 Maja 2015 przez PiterEL
PiterEL Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 A numery hepu może masz ? Bo jedni podają P569 a inni P654.
martinomen Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Powiedzcie mi mam rozrzad zrobiony pierwszy po 176 tys czyli drugi po jakim czasie ??? Bo mi mechanik powiedział ze koło 300tyś jak bede miał ??? Prawda czy fałsz??? Edytowane 6 Maja 2015 przez martinomen
damok Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 To sobie zajrzyj jak wyglada. W CAGA jest pasek wiec element gumowo-cos-podobny, a co za tym idzie 180k km to wedlug mnie max. Ale warto co jakis czas zajrzec i zobaczyc. Jest to o tyle proste ze w/w pasek jest za pokrywa plastikowa i jest dobrze dostepny. Bedziesz widzial czy nie jest popekany, postrzepiony, wyciagniety itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się