jedenastka Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 wiele zależy od stylu jazdy i wigotności powietrza, jakbyś jezdził jak taryfiarz to i 300 tysi wytrzyma a jak poszalejesz to 150 ledwo;
kubajvc Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 14 godzin temu, Kris1909 napisał: A w jakim wieku była fura przy tej wymianie? 2010 rok. Więc 8 lat. Oczywiście zgadzam się z tym że dużo zależy od stylu jazdy. Rozmawiałem z mechanikiem na ten temat i on uważa że rozdzady w takich silnikach nie stawiają za dużego oporu i że to nie to co kiedyś stąd takie długie interwaly.
Kris1909 Opublikowano 26 Lipca 2018 Opublikowano 26 Lipca 2018 33 minutes ago, jedenastka said: wiele zależy od stylu jazdy i wigotności powietrza, jakbyś jezdził jak taryfiarz to i 300 tysi wytrzyma a jak poszalejesz to 150 ledwo; Może dlatego na wyspach rekomendują częstsza wymianę, bo wilgotność większa ?? aczkolwiek w Polsce jesień i zima też się daje we znaki. Sam nie wiem, mam trochę wydatków teraz, może poczekam do wiosny, nalatane mam teraz 112kkm więc chyba wytrzyma ?
Lechu85 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Zakupiłem oryginalny zestaw do wymiany rozrządu. Ale teraz widze, żejest mniej elementów niż w innych zestawach ? Zerknijcie, czy taki zestaw bedzie ok, czy coś dokupić do tego. https://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-b8-2-0tdi-cgld-cglc-oe-i7353247680.html Silnik 2.0tdi 177km
adr19 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 45 minut temu, Lechu85 napisał: Zakupiłem oryginalny zestaw do wymiany rozrządu. Ale teraz widze, żejest mniej elementów niż w innych zestawach ? Zerknijcie, czy taki zestaw bedzie ok, czy coś dokupić do tego. https://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-b8-2-0tdi-cgld-cglc-oe-i7353247680.html Silnik 2.0tdi 177km Jest ok, warto przy wymianie rozrządu wymienić też pasek wielorowkowy osprzętu i sprzęgło alternatora.
Lechu85 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 9 godzin temu, adr19 napisał: Jest ok, warto przy wymianie rozrządu wymienić też pasek wielorowkowy osprzętu i sprzęgło alternatora. ok dzięki za informacje. Pasek wymieniłem tydzien temu bo piszczął już. Co do sprzęgła, powiem mechanikowi, żeby sobie zamówił.
skoffice Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Ja założyłem rozrząd INA, pompę wody HEPU . Wymiana bezproblemowa, wszystko działa OK od ponad roku.
Paramedic Opublikowano 14 Września 2018 Opublikowano 14 Września 2018 (edytowane) Witam I u mnie nadchodzi wymiana rozrządu, pierwsza od nowości, przy przebiegu 210tys kkm Zdecydowałem się na wymienę w autoryzowanym warsztacie Boscha (ma dobre opinie ten warsztat), za całość kompletny rozrząd + pasek PK + nowy płyn = 1290zł brutto, (cały komplet Boscha) Gwarancja 2 lata i 90kkm. Pytanie, brać Boscha czy zażyczyć sobie inną firmę? Np continental? Jak się ma Bosch do jakości obecnie? Jestem umówiony za parę dni więc jeszcze mam czas by zmienić decyzję Edytowane 14 Września 2018 przez Paramedic
Dev Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 W dniu 14.09.2018 o 13:32, Paramedic napisał: Witam I u mnie nadchodzi wymiana rozrządu, pierwsza od nowości, przy przebiegu 210tys kkm Zdecydowałem się na wymienę w autoryzowanym warsztacie Boscha (ma dobre opinie ten warsztat), za całość kompletny rozrząd + pasek PK + nowy płyn = 1290zł brutto, (cały komplet Boscha) Gwarancja 2 lata i 90kkm. Pytanie, brać Boscha czy zażyczyć sobie inną firmę? Np continental? Jak się ma Bosch do jakości obecnie? Jestem umówiony za parę dni więc jeszcze mam czas by zmienić decyzję Sprawdź jeszcze w jakiej cenie jest Dayco, ostatnio były promocje
przemopk Opublikowano 21 Września 2018 Opublikowano 21 Września 2018 W dniu 14.09.2018 o 13:32, Paramedic napisał: Witam I u mnie nadchodzi wymiana rozrządu, pierwsza od nowości, przy przebiegu 210tys kkm Zdecydowałem się na wymienę w autoryzowanym warsztacie Boscha (ma dobre opinie ten warsztat), za całość kompletny rozrząd + pasek PK + nowy płyn = 1290zł brutto, (cały komplet Boscha) Gwarancja 2 lata i 90kkm. Pytanie, brać Boscha czy zażyczyć sobie inną firmę? Np continental? Jak się ma Bosch do jakości obecnie? Jestem umówiony za parę dni więc jeszcze mam czas by zmienić decyzję Dobra kwota. Mam tą samą jednostkę CJCD, ale przebieg trochę niższy, więc jeszcze wstrzymuję się z wymianą. Już jesteś po zabiegu? Gdzie znalazłeś ten warsztat?
Paramedic Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 W dniu 21.09.2018 o 13:36, przemopk napisał: Dobra kwota. Mam tą samą jednostkę CJCD, ale przebieg trochę niższy, więc jeszcze wstrzymuję się z wymianą. Już jesteś po zabiegu? Gdzie znalazłeś ten warsztat? Już po zabiegu, wszystko w porządku, nowy rozrząd się kręci, fakturka jest,części na niej wyszczególnione, 2 lata gwarancji lub 90kkm. Robiłem w warsztacie sieci Bosch Service - Racibórz. Podejrzewam, że w każdym autoryzowanym warsztacie cena będzie podobna. Dodatkowo oprócz rozrządu (komplet BOSCH) , paska PK (CONTITECH) i płynu G12, zażyczyłem sobie wymianę: napinacza paska PK (INA) i rolki prowadzącej (INA) + 200PLN Całość 1500 PLN
Dev Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 1 godzinę temu, Paramedic napisał: Już po zabiegu, wszystko w porządku, nowy rozrząd się kręci, fakturka jest,części na niej wyszczególnione, 2 lata gwarancji lub 90kkm. Robiłem w warsztacie sieci Bosch Service - Racibórz. Podejrzewam, że w każdym autoryzowanym warsztacie cena będzie podobna. Dodatkowo oprócz rozrządu (komplet BOSCH) , paska PK (CONTITECH) i płynu G12, zażyczyłem sobie wymianę: napinacza paska PK (INA) i rolki prowadzącej (INA) + 200PLN Całość 1500 PLN Synchro sprawdzone ?
Paramedic Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 W dniu 23.09.2018 o 13:12, Dev napisał: Synchro sprawdzone ? hmm.. skoro proces naprawy tego wymaga to chyba zrobili Nie wnikam w szczegóły typu "czy wszystkie śrubki państwo dokręcili"
androv Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) W dniu 5.08.2018 o 12:21, adr19 napisał: Witam Panowie czy do silnika CJCD ta blokada też pasuje https://allegro.pl/blokada-1-6-2-0-tdi-common-rail-cr-vw-audi-seat-i7391890494.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=NjgxZDZkMmYtMWZmMi00NmM5LWE3NzYtMzk5ZDM1OGUzNjk0AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=263240ed-bbb2-4760-bf50-30dde76372a2 Edytowane 3 Października 2018 przez androv pomyliłem blokade z rozrządem
androv Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 17 godzin temu, Dev napisał: Jo Dzięki Dev
piolux1989 Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 1 wymiana 180 tys maks zalecam 2 wymiana juz tak co 80 tys
Dev Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 W dniu 13.10.2018 o 12:32, piolux1989 napisał: 1 wymiana 180 tys maks zalecam 2 wymiana juz tak co 80 tys I co 30000km kontrola napięcia paska 1
Niewyspany Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 U mnie 211kkm na zegarze i na pierwsza wymiane rozrzadu jade we wtorek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się