sebastian_marat Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ten link z alledrogo to nic nie wart to są jakieś tanie zamienniki, dzwoniłem do nich jak robiłem u siebie to nawet nie umieli powiedzieć co wchodzi w skład zestawu.
marcin4x4 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Ceny z dzisiaj, lokalny sklepRozrząd SWAG - 2764zł + pompa wody 125zł = 2889złRozrząd ASO - 3584zł + pompa wody 125zł = 3709złRozrząd mieszany (SWAG+ASO) - 2513zł + pompa wody 125zł = 2638zł Koła zębate tylo ASO:- 2x 616zł = 1232zł- 3x 83zł = 249zł- 1x 250zł = 250złCena wszystkich części przed rabatem, w moim przypadku rabat wynosi 10%. BTW: nie gadajcie żę auta są liczone na 200 tyś bo 80% na allegro ma dużo więcej i jeszcze jeździ i nie jedno przejdzie. Jeździłem B8 z przebiegiem 360 tyś km i była żyletka. Edytowane 28 Stycznia 2015 przez marcin4x4
powaguspisz Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Tak czy tak wydawanie na rozrząd kasy rzędu około 5 tys zł, ( pod warunkiem że nic nie puściło gdzies jeszcze) do tego wyjęcie motorowni, bo inaczej nie dobierzesz się do tego nie koniecznie się uśmiecha. 3.0 TDI hmm nie wiem kto liczył że na 200 są, ale za to 1,4 TFSI na pewno:P
Stano Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Panowie mam przebieg udokumentowany w ASO. 200600km. Przy 130tys była wymiana prawego napinacza. Teraz zaczeło na ciepłym przy odpalaniu być słychać rozrząd. Może by jeszcze pojezdził 50tys lub więcej. Niewiem, ale po co ryzykować? Stać mnie to wymieniam zamiast potem pisać ratujcie bo silnik się posypał. Tak powinien postąpić każdy, a jak szkoda mu na wymiane to Go poprostu nie stać żeby jeździć tym autem. Właśnie wymieniam
marcin4x4 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Tak czy tak wydawanie na rozrząd kasy rzędu około 5 tys zł, ( pod warunkiem że nic nie puściło gdzies jeszcze) do tego wyjęcie motorowni, bo inaczej nie dobierzesz się do tego nie koniecznie się uśmiecha. 2500 zł masz rozrząd lub 3500 jak chcesz 100% ASO, koła zębate nie wchodzą w zestaw i nie zawsze musisz je wymieniać. Silnika wyjmować nie trzeba, od dołu jest "szybciej" i taniej. Jak ktoś ma szczęscie zrobi za 3500 jak ktoś ma pecha to i 5k nie starczy. W marcu wymieniam u siebie, oczywiśćie koplet, koła zębate mam nadzieje że będą ok, pompę wody też wymieniam. Szczęśliwa opcja to nie jest jakiś kosmos, nie raz w auto trzeba wpakować więcej. Edytowane 28 Stycznia 2015 przez marcin4x4
radek21 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Mam pytanie. W 2.7 TDI jest taki sam rozrząd jak w 3.0 TDI?
powaguspisz Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Można powiedzieć że bardzo podobny
radek21 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Naprawa w 2.7 tak samo kosztowna jak w 3.0? Bo zastanawiam sie z jakim motorem kupić auto...
Stano Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Naprawa w 2.7 tak samo kosztowna jak w 3.0? Bo zastanawiam sie z jakim motorem kupić auto...Ten sam zabieg.
melman_zyrafa Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 Różnica między 2,7 a 3,0 TDI jest tylko w wykorbieniu (stąd mniejsza pojemność). Cała reszta ta sama.
marcin4x4 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 W IC jest jeden zestaw do obu silników, w sklepie nie pytałem wyceniali po vinie.
marcin4x4 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Zawsze mówię że w życiu trzeba mieć jakieś uzależnienia a tego SWAG'a można brać czy lepije nie ryzykować ?
Stano Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Zawsze mówię że w życiu trzeba mieć jakieś uzależnienia a tego SWAG'a można brać czy lepije nie ryzykować ? Ja brałem ori. Dzisiaj odbieram furke.
fazi1111 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 A powiedźcie mi czy w A6 c6 2.7 tdi rozrząd także jest od strony kabiny ?
Matrix1540 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) fazi1111, kolega melman_zyrafa mówił że 2.7 różni się tylko wykorbieniem to już na zdrowy rozum wiadomo,że rozrząd też jest z d..y strony i w Q7 3.0 TDI też tak jest itp., itp. Edytowane 2 Lutego 2015 przez Matrix1540
Matrix1540 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Nadzieją matką głupich ale matkę trzeba szanować 2.7 i 3.0 w TDI to trochę jak kupić passata 1.9 TDI PD z 101 KM zamiast 130 KM. Psuje się to samo, pali tak samo a kucyków mniej:)
radek21 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Co do spalania to sie z tobą nie zgodzę. Jeździłem b7 w sedanie 3.0 TDI i spalanie około 9litrow. Te same trasy robiłem b7 2.7 TDI w avant i spalanie max 8 litrów a styl jazdy taki sam w obu przypadkach. I tu akurat sie nie zgodzę ze spalanie takie same w tych motorach..
marcin4x4 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Nadzieją matką głupich ale matkę trzeba szanować 2.7 i 3.0 w TDI to trochę jak kupić passata 1.9 TDI PD z 101 KM zamiast 130 KM. Psuje się to samo, pali tak samo a kucyków mniej:) Mi 3.0 nie podskakuje ;] ale po modach na dole może mieć większego kopa niż 2,7. Fizyki się nie przeskoczy. 3.0 tylko po programie spali mniej niż 2,7 w fabryce (obie w Q). Edytowane 3 Lutego 2015 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się