Pan Waldek Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Panowie, po nieudanej przygodzie z zamiennikiem GT1748VA od KKK, zdecydowałem się na rozwiązanie trochę bardziej przewidywalne w moim AVF Do auta będę wkładał CAHA, kombinuje tylko jak ogarnać temat dodatkowego coolera. Z tego co wiem w B7 BRD są dwa SMICe. Takie też rozwiązanie chciał bym zastosować u siebie. Chciał bym aby auto wyglądało zupełnie jak seria, nawet przy bliższych oględzinach, poza tym nie wieżę aby na dłuższą metę FMIC nie wpływał na chłodnice które jednak częściowo zasłania. Celuję w około 190 Ps i 400 Nm - więc moje wtryski BA + powyższe graty powinny wystarczyć. Czy ktoś na forum już tą całą drogę przeszedł z montażem dual SMICA w b6? Jeżeli tak to prosił bym o sugestie: jaki cooler kupić, co dodatkowo jest potrzebne itp ? Będę wdzięczny za sugestie:wink:
juby_p Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 w B6 2.5DTI też zdaje się są dwa IC wiec tu szukaj
bobikos Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 ale w 2.5 są inaczej połączone, więc o ile wiem wzięcie z BRD jest najłatwiejsze. Widziałem, że jakiś czas temu dzo-dzo sprzedawał komplet ze swojego auta, może jeszcze ma to.
Jarol Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Ja chciałem zapodać dualSMIC do swojego auta ale niestety u mnie nie dało się tego wykonać. Przeszkadzała spreżarka klimatyzacji.
Stichy Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Tez szukalem - byla lista potrzebnych czesci do przerobienia i wcielo - jak jest potzreba to zawsze cos wje...ie:kox:
Pan Waldek Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 Nie, z powodów które przytoczyłem w pierwszym poście. Na 400 Nm w zupełności wystarczy, nie planuję więcej. Poza tym uważam że jest to na dłuższą metę lepsze rozwiązanie niż FMIC
Dev Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 da sie zapodac drugi SMIC ale trzeba przenosić osuszacz od klimy
baszmak7 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 dla mnie dziwne podejście do tematu...drugi smic,dawaj centralny i po temacie,co ma się niby stać z chłodnicami bo jeżdże tak już 5 lat? w sumie jakieś 90tys
Pan Waldek Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 Stać pewnie nic się z nimi nie stanie, ale FMIC musi mieć jakiś wpływ na chłodnice które zasłania Wiem że w B7 ta operacja jest zupełnie bezbolesna. Jaro4444 na tym patencie wystroił swój wynalazek i upierał się że to dobry pomysł. Skoro B6 tak blisko do B7 to dla czego nie spróbować. Tak więc do zorientowanych pytanie: co oprócz prawego IC od BRD należy skompletować ? Na pewno jakieś rury gumowe, kilka szerokich opasek. Co zrobić z osuszaczem ?(puki co to jedyny poważniejszy problem).
Dev Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 musisz go przeniesc, powinien byc umiejscowiony jak w BEX-ie ale gdzie, to nie mam bladego pojecia
juby_p Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Tak więc do zorientowanych pytanie: co oprócz prawego IC od BRD należy skompletować ? Na pewno jakieś rury gumowe, kilka szerokich opasek. Tylko żeby cie nie powaliła cena tych rur gumowych jak będziesz musiał kupić w serwisie, ja za cenę jednego przewodu kupiłem wszystkie graty na swojego FMIC:) no może dołożyłem 1,5 stówki ale za wąż z turbo powiedziano mi 7stówek A co do wad zalet to ja uważam że centralny IC ma lepszy nawiew powietrza dodatkowo w korkach zawsze jest schładzany przez wentylatory, na chłodzenie silnika jeśli ma wpływ to na pewno znikomy i przy mocy w która celujesz to bez znaczenia a przy dużych mocach trzeba i tak inwestować w chłodnice zewnętrzną oleju, ale zrobisz jak chcesz ja też jak sobie coś wymyśle to zrobię po swojemu
Stichy Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Potrzebne jest rura - wzmocnienie tak na poczatek, IC, weze gumowe, mocowanie IC, kierownice powietrza,kilka piwek aby posmarowac polaczenia Wszystko z B7 z silnikiem BRD - przydaly by sie nr
PIXI Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Miałem ten sam problem dual smic czy centralny fmic ..... koszty dual s i kłopoty z gratami (mówie tu o używkach ) przerosły centralny f . Michał mówisz o "zasłoniętych chłodnicach" .... powiem tak - zobacz ile zasłania belka od zderzaka , o kratkach i innych dodatkach nie wspomnę . A w nowych samochodach (kuler jest cienki a gabarytowo duży i zasłania większą część chłodnicy .... ) . Co do wyglądu , to rzecz gustu - ale zapraszam na spota , zerkniesz jak jest u mnie .
Pan Waldek Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 No to teraz zgłupiałem Przyjadę na spota to pooglądam. Jak bym miał B7 to raczej nie było by tematu- zdecydował bym się na drugi SMIC, ale że mam to co mam sprawa pozostaje puki co otwarta
PIXI Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Nie ma co się spieszyć , przemyśl i przelicz co Ci się będzie bardziej opłacać ...rozmawiałeś z Witkiem jak Ci "dłubał w furze" , moje zdanie znasz . Zrobisz jak uważasz , przyjedź na spota to pogadamy , no i co ważniejsze zobaczysz "live" jak wygląda .
MAGIC87 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Widze ze złote Usta Pixi'ego przemówiły do rozsądku
Dev Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 nie wiem po co Kolega upiera sie przy 2 X SMIC jak nawet BEX-a kto może robi na centralnym......
PIXI Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Widze ze złote Usta Pixi'ego przemówiły do rozsądku Złote usta :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się