Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1992 Ur-S4 2.2 20vT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zbok ;)

Vario Customs - zmiana koloru auta powłokami Plastidip

Opublikowano
Zbok ;)

:grin:

Jedno jest pewne. Dlugo zanim porwe sie na cos tak duzego jak Sprinter :polew:

Opublikowano

Uszanowane S4 C4 robi nawet dziś wrażenie, choć są i tacy którzy nie rozumieją jak można pakować kasę w takiego starego śmietnika.

300KM to, to na pewno nie ma, bo prędzej kończą się ori wtryski w AAN i brakuje paliwa. A nawet na sofcie to raczej absolutne max to raczej 290KM. 2 bary doładowania na seryjnej turbinie to za długo to turbo nie pożyje, oby tylko turbo. Na wykresie z hamowni doładowanie leci na łeb na szyję bo prawdopodobnie masz seryjną sprężynę w WG, a potrzeba ci mocniejszej, wtedy doładowanie będzie lepiej trzymał. Na seryjnym turbo polecam 1,5Bar dmuchać i raczej więcej nie.

Tak poza tym, to nie chciałbym cię drażnić, ale ja mam ten silnik po sofcie w quattro lżejszym o jakieś 350-400kg :naughty:

Poza tym nr.2 jakbyś coś potrzebował to mam parę gratów z S4 i innych, ale jak widzę ty kupujesz prosto z ASO więc może cię nie zainteresują.

https://picasaweb.google.com/102235542029092008964/February23201202

Opublikowano
Uszanowane S4 C4 robi nawet dziś wrażenie, choć są i tacy którzy nie rozumieją jak można pakować kasę w takiego starego śmietnika.

300KM to, to na pewno nie ma, bo prędzej kończą się ori wtryski w AAN i brakuje paliwa. A nawet na sofcie to raczej absolutne max to raczej 290KM. 2 bary doładowania na seryjnej turbinie to za długo to turbo nie pożyje, oby tylko turbo. Na wykresie z hamowni doładowanie leci na łeb na szyję bo prawdopodobnie masz seryjną sprężynę w WG, a potrzeba ci mocniejszej, wtedy doładowanie będzie lepiej trzymał. Na seryjnym turbo polecam 1,5Bar dmuchać i raczej więcej nie.

Tak poza tym, to nie chciałbym cię drażnić, ale ja mam ten silnik po sofcie w quattro lżejszym o jakieś 350-400kg :naughty:

Poza tym nr.2 jakbyś coś potrzebował to mam parę gratów z S4 i innych, ale jak widzę ty kupujesz prosto z ASO więc może cię nie zainteresują.

https://picasaweb.google.com/102235542029092008964/February23201202

Zgadza sie bo na ostatnim hamowaniu bylo 289KM :)

2 bary to sie wziely stad ze wskaznik zle pokazywal :facepalm: Laduje dokladnie 1,45max.

Przejrze co tam masz za graty, moze cos sie przyda.

Jakis czas temu wywalilem tez ramke grila i wstawilem czarna optyke :P

3c451e19496b2306.jpg

0bd9f46bcde6c084.jpg

9f0908f9032667ae.jpg

---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 17:01 ----------

Dwa szybkie filmiki z Gopro na zewnatrz:

Opublikowano

przekozacka bryka !!! Gratuluje Sick S

Opublikowano

Jakos malo czasu ostatnio na S4..

Cos tam jednak pchnalem do przodu:

-mala przebudowa z R12 na R134, nowe graty i nowy kompresor klimy. Przy okazji okazalo sie ze czujnik temp silnika blokowal co jakis czas klimatronika i nie pozwolil zalaczyc klimy. Co mu bylo nie wiem, bo raz pozwalal zalaczyc klime raz nie. Po wymianie na nowy czujnik klima dziala bez problemow.

-nowy zestaw Reinza uszczelek pokrywy głowicy.

-konwersja na cewki TTRS

fb8b0017ebed84ee.jpg

- sprzeglo sie wysypalo, doslownie:

90b5d9faa4916518.jpg

Nowy zestaw czeka. Troche sie jednak przeliczylem z czasem i moimi umiejetnosciami. Ale jutro z pomoca kolegi powinno juz byc na swoim miejscu..

44a7eb5520cbbe45.jpg

Opublikowano

częściej wpadaj bo już długo nic nie pisałeś co się dzieje z audiczką :wink:

Opublikowano

Makki, skad brałeś cewki ?

Opublikowano

Jak tam projekcik ? :naughty:

P.S lakier w twoje exb8 jeszcze chyba się trzyma :decayed:

FINN.no - Mulighetenes marked

Opublikowano

Że też mnie tu wcześniej nie było :shock3:

Moja ulubiona buda poza V8. Piękna klasyka w idealnym kolorze :slina:

Opublikowano

Widać s4 daje taki fun że nie ma czasu na forum zawitać :decayed:

Opublikowano
częściej wpadaj bo już długo nic nie pisałeś co się dzieje z audiczką :wink:

A no jakos nic szczegolnego sie nie dzialo ostatnio i jakos nie ma czasu za bardzo..

Kolejny remont w chacie robie, kobieta w ciazy wiec i nowej lazienki sie jej zachcialo. Totalna demolka w domu bedzie :)

Makki, skad brałeś cewki ?

Cewki i okablowanie bralem od Piotra z apmotorsport.pl

Jak tam projekcik ? :naughty:

P.S lakier w twoje exb8 jeszcze chyba się trzyma :decayed:

FINN.no - Mulighetenes marked

No juz sprzedana z tego co ostatnio widzialem.

Troche tekstu z ogloszenia nie jest prawda a stan lakieru jaki, to nawet nie chce wiedziec.

Goscio, ktory kupil odemnie to leniuch i pojecia o samochodach za bardzo nie ma. Dzwonil do mnie np co zrobic bo swieci sie informacja o malym poziomie oleju..

Jeszcze cos tam reklamowal ale w miare szybko sie go pozbylem.

No i w ogloszeniu na poczatku byly tylko moje zdjecia!

Że też mnie tu wcześniej nie było :shock3:

Moja ulubiona buda poza V8. Piękna klasyka w idealnym kolorze :slina:

C4 rulez. Kocham ten napompowany przod S4/S6 :)

Jakis czas temu mialem ciekawa przygode:

post-1879-0-93173200-1389811174.jpg

Przy predkosci ok 100km/h spadl pasek wielorowkowy, wkrecajac sie w wiatrak. Resztki plastku zbieralem wszedzie wokol silnika.

Okazalo sie ze lozysko wiskozy dalo du**, wiec pasek, wiskoza, lozysko i wiatrak do wymiany. Na szczescie wiecej szkod nie bylo..

Niedawno mialem przeglad norweski, warsztat byl w szkodu ze tak stare auto, ktore z zewnatrz narazie :) wyglada nie ciekawie, jest w tak dobrym stanie technicznym.

Jeden blad mi wypisali, kawalek rurki hamulcowej do zamocowania :grin:

Przy okazji przegladu, bedac pod samochodem, zobaczylem przez przypadek, ze korektor sily hamowania mam calkowicie odlaczony. Bylem w szkou, ze wczesniej tego nie odkrylem. :facepalm:

Teraz juz wiem skad moje problemy z dziwnie dzialajacym heblem.. Nowy korektor sily hamowania juz mam.

Dalej nowe zewnetrze listwy progowe w koncu zalatwilem, temat ogolenie niedostepny w ASO a uzywki chodza jak cieple buleczki..

Dolne listwy drzwi nowe tez mam, nowa klapa bez rdzy, blotniki oraz drzwi tez juz czekaja..

Koloru mialem nie zmieniac ale bedac w ASO jakis czas temu zobaczylem nowa A7 w kolorze Havanna Black i sie zakochalem. Taki tez bedzie nowy kolor mojej urS4 - LY8X :)

Material zamowilem w piatek:

RM Farba przemysłowa Diamont Metalik 2,74l

RM Farba przemysłowa Diamont 0,26l

RM Rozcienczalnik BC020 1,5l

RM Lakier bezbarwny Chronolux CP 5l

RM Utwardzacz H420 1,7l

RM Rozcienczalnik 1,7l

H/QRS Podkład 5:1 akrylowy 2K szary kpl 1200 ml

H/QRS Podkład 5:1 akrylowy 2K czarny kpl 2x 1200 ml

Opublikowano

heh to u mnie z korektorem jest w drugą stronę bo mam całkowicie zapieczony na zamkniętym przepływie i tył praktycznie nie działa, jestem na etapie szukania czegoś taniej niż w aso chociaż jest pomysł na jakiegoś regulowanego tiltona lub coś w tym stylu

Opublikowano

witka. super ze znalazlem twoj temat,bo ja tez mam S'ke z 94r. i jak do tej pory oprocz zakupu wladowalem juz w nia 15 kola. i niech hejterzy pisza ze to glupota,ale jesli ktos nie mial prawdziwej S'ki to nie wie jak mozna sie od niej uzaleznic. ja mam programik i wyszli mi na walcach 270 kucy i 422 Nm. na orginalnym wskazniku doladowania mam 1.4 Bara a w overboost'cie lapie 1.5Bara. aktualnie walcze z naprawa skrzyni bo polecialo mi lozysko. co do hampli to nie wiem czy u ciebie tez pedal jest dosc twardy i kiepsko hamuje. ja zalozylem nowy zestaw Ziemmermana nawiercanego i ferrodo premier,ale to i tak nie wiele zmienilo. robie autko w Krakowie w Quattro Service,chlopaki troche juz soli z beczki zjedli jesli chodzi o audi i stare S'ki. doradzili mi swap pompy na tradycyjna z serwem,a nie tak jak u nas w standardzie na akumulatorze podcisnienia i wzmacniaczu hamulcow. i pewnie zaraz po naprawie skrzyni, zrobi sie hamulce. nakrecilem sie tez twoim wydechem, pewnie tez zrobie taki przelocik. a co wsadziles zamiast dv'a bo fajnie sapie przy redukcji. to hybryda czy blow off. pozdro.

---------- Post dopisany at 23:59 ---------- Poprzedni post napisany at 23:57 ----------

heh to u mnie z korektorem jest w drugą stronę bo mam całkowicie zapieczony na zamkniętym przepływie i tył praktycznie nie działa, jestem na etapie szukania czegoś taniej niż w aso chociaż jest pomysł na jakiegoś regulowanego tiltona lub coś w tym stylu

kolego zapodaj jakiegos linka do tego tiltona,bo u mnie korektor tez stoi.

Opublikowano
Układ hamulcowy | Korektory siły hamowania | inter-rally.pl

tu masz różne do wyboru , co do ospałości układu hamulcowego to zapytaj mechaników co sądzą o przewodach w stalowym oplocie zamiast gumowych , ja zapodałem na wszystkie koła i jest różnica

co do serwa zamiast pompy dwusekcyjnej ponoć jest nieziemska różnica

Kurcze ale czy korektor nie powininen dzialac w zaleznosci od obciazenia.bo te regulowane to rozumiem, ze sam sobie ustawiam i juz stale mam wtedy rozklad cisnienia w hamplach.

co do serwa, to chodzi ci ze serwo lepsze?

---------- Post dopisany at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany at 08:27 ----------

a gdzie te przewody robiles,bo na tej stronie nie widze zeby do c4 byly.

---------- Post dopisany 23-03-2014 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2014 at 08:30 ----------

Makki zyjesz?

Opublikowano
heh to u mnie z korektorem jest w drugą stronę bo mam całkowicie zapieczony na zamkniętym przepływie i tył praktycznie nie działa, jestem na etapie szukania czegoś taniej niż w aso chociaż jest pomysł na jakiegoś regulowanego tiltona lub coś w tym stylu

Ja narazie bede probowal z orginalnym korektorem. Udalo mi sie zalatwic w dobrym stanie wiec sie zobaczy co z tego bedzie :)

co do hampli to nie wiem czy u ciebie tez pedal jest dosc twardy i kiepsko hamuje. ja zalozylem nowy zestaw Ziemmermana nawiercanego i ferrodo premier,ale to i tak nie wiele zmienilo. robie autko w Krakowie w Quattro Service,chlopaki troche juz soli z beczki zjedli jesli chodzi o audi i stare S'ki. doradzili mi swap pompy na tradycyjna z serwem,a nie tak jak u nas w standardzie na akumulatorze podcisnienia i wzmacniaczu hamulcow. i pewnie zaraz po naprawie skrzyni, zrobi sie hamulce. nakrecilem sie tez twoim wydechem, pewnie tez zrobie taki przelocik. a co wsadziles zamiast dv'a bo fajnie sapie przy redukcji. to hybryda czy blow off. pozdro.

U mnie pedal zachowuje sie normalnie, ale uwazam ze po prostu hebel jest slaby. A przy takich zaciskach, tarczach i klockach jak ja mam powinno byc DUZO lepiej. No ale nie wiem w jakim stanie mam gruche i caly ten sprzet. Jakis czas temu musialem wymienic pompe i po tym jest troche lepiej. Nie chce mi sie grzebac przy tym wiecej bo i tak bede robil swap na tradycyjne serwo..

Bylem "przy okazji" u Artura w Quattro Service i jestem bardzo zadowolony z ich roboty..

To "fajne" sapanie bylo kiedys na filtrze stozkowym ale juz dawno go nie ma.

Opublikowano

no a wrzucales na poczatku fotke z takim innym dv'em to nie byla hybryda? a dlaczego wyrzuciles stozek?

---------- Post dopisany 27-03-2014 at 18:01 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2014 at 21:44 ----------

byłem dzisiaj u chłopaków. skrzynia się robi, ale dodatkowo musze sprzęgło zrobić. ja zakładałem u siebie jednomasa z 2.3 20V (7a) więc i resztę wsyztko tam siądzie. Tarcza pójdzie na kewlar a docisk może mocniejszy zrobię.

Opublikowano

S4 wybudzone ze snu zimowego :P

Wczoraj dostala Valvoline VR1 Racing 10W-60 + Bosch - 0451103314. Dzisiaj mialo byc mycie i sprzatanie ale wyszlo kladzenie kafli w lazience :facepalm:

Borykam sie ze znalezieniem orginalnej klapy od S4 C4 pod moja ori lotke. Mam 2 bardzo ladne klapy od A6 ale za duza rzezba bedzie zeby na nich zamontowac lotke :(

Wiec szukam dalej, dopiero jak sie znajdzie to jade z pracami blacharsko-lakierniczymi :wink:

Dobrze ze znowu jezdzi i ma sie dobrze, troche fochowala ostatnio ale to pewnie dlatego ze za malo mam dla niej czasu :decayed:

Dowod ze jezdzi z dzisiaj :banan:

Opublikowano

na audi-c4.pl kolega taka klape ppd lotke sprzedaje. nie wiem czy jeszcze aktualne

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

---------- Post dopisany at 22:40 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ----------

kolego fuso a co sadzisz o silikonowych przewodach w oplotach metalowych. mam dojscie do yakiej firmy co takie robi w Krk.

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...