tmaxx88 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam, już kiedyś pisałem o wysokim spalaniu mojego diesla 130km, z tym że nie miałem dokładnych pomiarów.Mianowicie zalałem pod korek zrobione 100km i znów na tej samej stacji pod korek wyszło raz 9,5l drugim razem 9,8l. dodam że jest to wynik tylko po mieście przy bardzo podkreślam bardzo spokojnej jeździe.Samochód nigdy nie chipowany, co by było gdybym cały czas jeździł do 4 czy 5 tyś obrotów 16l/100km???????a ja specjalnie nie przekraczałem 2,5tyś obrotów.Proszę o wypowiedz co może być przyczyna tak wysokiego spalania.
bouzuki Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Porada standardowa: zapnij VAG-a i zrób logi.
tmaxx88 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 kórcze z tym że niemam VAG-a, jak jeszcze mogę coś sprawdzić?
marekg Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 daj autu pojeździć w trasie i sprawdź ile ci wyjdzie. W międzyczasie może się zorganizujesz z VAG-iem. A tak prywatnie to ci powiem, że jak na miasto i pewnie nie zawsze dogrzany silnik to spalanie jakie podajesz wcale nie jest tragiczne. Przy okazji, kurcze piszemy przez "u".
marekg Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 o widzisz, dobrze kolega zapytał o temperaturę, czy nie masz z tym problemów. Po drugie to co możesz zrobić sam i na szybko to chociażby sprawdzenie ciśnienia w oponach, możesz sprawdzić hamulce czy dobrze działają i odpuszczają prawidłowo bo czasem ręczny może lekko trzymać. No i jeszcze raz powiem, przegoń trochę to auto niech pooddycha trochę.
michier Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 j.w, na początek przegląd a później vag
tmaxx88 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 ciśnienie w oponach ok, hamulce chyba też ok nic nie czuć żeby coś trzymało, marekg jeśli spalanie jest przy tak spokojnej jeździe to co by było gdybym dużo dynamiczniej jeździł??Mam problem ze wskaźnikiem temperatury czujnik wymieniony i z tego co wiem to zawiesza się jakiś elektromagnez w liczniku, dlatego czasem pokazuje temp. 90 a czasem 0 i po paru przekręceniu kluczyka wskazówka podnosi się do 90 tak jak by sie coś zawieszało.Myślę że nie zawsze jest te 90 odcinki jakie pokonuje to od 5 km w górę.
dziadek Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 ...jeśli spalanie jest przy tak spokojnej jeździe to co by było gdybym dużo dynamiczniej jeździł?? włącz sobie na chwilowe spalanie i zobacz co się dzieje ze spalaniem jak ruszasz i sam sobie odpowiedz na to pytanie przy okazji zobacz na tym chwilowym spalaniu przy jakiejś stałej prędkości jakie jest spalania i porównaj to z analogiczną sytuacja w innym podobnym aucie ...innego sposobu oprócz zapięcia VAG nie widzę ... PS. nie wierz ludziom co mówią że im AVF/AWX pali w mieście 6 litrów
kkam Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 w miescie nie ma szans żeby palił 6, chyba ze zero korków i dogrzany silnik. Włącz spalanie chwilowe i obserwuj jakie jest w zależności od prędkości i obrotów. Może za szybko wbijasz wyższe biegi. Ja zauważyłem u siebie, że niekiedy przy wyższych obrotach na 4 pali mniej niż na niższych na 5
tmaxx88 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2012 nie mam niestety pełnego fisa, po zalaniu pełnego baku tyle co mi pokazuje to że zrobie 730km
boguki Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Po zalaniu do pełna i przejechaniu po trasie z prędkością 90-100km/h kilku kilometrów powinien ci pokazać w granicach 1100-1200km. Szukaj VAGa jak radzą koledzy, wtedy zobaczysz do mu dolega.
kkam Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 nie mam niestety pełnego fisa, po zalaniu pełnego baku tyle co mi pokazuje to że zrobie 730km to musisz koniecznie wyrezać przydatna rzecz
tomasimo Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 6 w mieście to mit Kiedyś tak myślałem ale szybko zmieniłem zdanie. Troche mało pokazuje na pełnym baku . Mi pokazuje około 920 km . A na trasie pokaże 1200, Kup kabel , program z neta, samouczek z forum i jedziesz z Vagowaniem .
tmaxx88 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zrobiłem tak jak koledzy radzicie wyjechałem na trasę 30 km dwupasmową drogą cały czas z prędkością 90-100km/h faktycznie wzrosła ilość do przejechania na komputerze z tym że tylko do 820 i ani grama wiecej...
MAGIC87 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 8-9 litrów w miescie to dla mnie norma:wink: nie wiem czy jest sens szukac dziury w całym
tmaxx88 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 ale do 8 w życiu bym nie zeszedł ponieważ jeździłem naprawdę delikatnie, w takim razie co bedzie w zimę gdy z tego co wiem to diesel ok. 2 litrów wiecej pali
michuthebest Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Kolego sprawdz filtr powietrza bo dla diesla powietrze czyste to podstawa. No i tak jak koledzy radza vag-com bez tego ani rusz wrozenie z fusow tylko. Moze ma ktos w okolicy, zaloz temat na dziale diagnostyki ktos napewno podjedzie i sprawdzi co i jak.
Dranek Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Kolego tmaxx88 napisz skąd jesteś może ktoś z okolicy ma vaga i Ci go podłączy. Jeżeli jesteś z okolic Wałbrzycha to mogę Ci pomóc z diagnostyką.
tmaxx88 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2012 filtr powietrza zmieniony z 5 tys km. a ja jestem z Tarnobrzega podkarpadzkie jest może ktoś z okolicy kto pomoże?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się