Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Różnica temperatur nawiewów i błąd 00735


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Koledzy może ktoś doradzi w czym jest problem. Zauważyłem że występuje różnica około 15 st. między lewym nawiewem a prawym. Gdy lewy dawał 13 st. to prawy grzał 28 st. Na Vagu miałem następujące błędy:

2 Faults Found:

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)

30-00 - Open or Short to B+

Po wykasowaniu błędów i nastawach początkowych wystąpił tylko drugi błąd a po przeprowadzeniu kolejnej nastawy pocżątkowej różnica temperatur między nawiewami zmniejszyła się do około 9 st. ale występuje błąd który nie chce się już skasować.

1 Fault Found:

00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Może ktoś się orientuje czy da się samemu to naprawić i w którym miejscu dokładnie się to znajduje. Z góry dziękuję za pomoc i wyjaśnienia.

Opublikowano

Klima.jpg

Klima%20blokowy.jpg

Opublikowano (edytowane)

U mnie natomiast włączając klimatyzację następuje brak jakiegokolwiek nawiewu. Sprężarka uruchamia się normalnie.

Wyskakuje błąd 00735

Nie wiem co jest przyczyną a ciepło już powoli nadchodzi. Poradzcie proszę co może być przyczyną tej usterki.

Poprawka. Sprawdziłem raz jeszcze i co następuje. Przy włączonej klimatyzacji jest nawiew ale do póki nie zmniejszę temp. do 19.5 stopni. Później jak ręką odiął nie ma nawiewu. I nie w iem o co kaman.

Pzdr

Edytowane przez solder
Opublikowano

Nastawy podstawowe robiłeś? Jak to nie pomoże to przeczyść ten silniczek, powinno pomóc. U mnie przynajmniej to zadziałało :wink:

Opublikowano

Umyj potencjometry ja to robilem spirytusem technicznym .i nasmaruj zebatki mechanizmow nowym smarem.potem nastawy i chula jak zloto

.u mnie od tych silniczkow i potencjometrow cuda sie dzialy

Opublikowano

Błąd 00735 to byk silnika nastawczego V113 jw. do czyszczenia lub wymiany

Opublikowano (edytowane)

U mnie ten sam błąd ... silnik wymieniony i klapa. Co ciekawe podłączając stary silnik w miejsce innego wszytsko jest ok nie wywala błędów... podłączałem go w miejsce V71, V70 i jest ok działą bez zarzutu nie wywala błedów. Po podłączeniu inego silnika np V71 w miejsce V113 błędu nie można skasować ...

Edytowane przez Brdm
Opublikowano

Po wymianie powinieneś zrobić adaptacje nastawów i wtedy byś wiedział czy nie ma błędu czy jest . Silniki działają na innych zakresach i zmieniając może nie wywalić błędu a po zrobieniu nastawów może wywalić byka

Opublikowano

Koledzy gdzie dokładnie jest ten G143 ,V113 ? Także wywala mi ten błąd :(

Opublikowano

Przecież masz na rysunku wyżej pokazany

Opublikowano

Przecież masz na rysunku wyżej pokazany

Sory :) Nie wiem co ja miałem na oczach jak na ten rysunek patrzyłem :D

Opublikowano

W jakich zakresach wartosci chodzi silnik v113? Chodzi mi o skrajne wartości w ostatnim polu podczas nastawów podstawowych.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...