chrissu Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Witam. Koledzy może ktoś doradzi w czym jest problem. Zauważyłem że występuje różnica około 15 st. między lewym nawiewem a prawym. Gdy lewy dawał 13 st. to prawy grzał 28 st. Na Vagu miałem następujące błędy: 2 Faults Found: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 30-00 - Open or Short to B+ Po wykasowaniu błędów i nastawach początkowych wystąpił tylko drugi błąd a po przeprowadzeniu kolejnej nastawy pocżątkowej różnica temperatur między nawiewami zmniejszyła się do około 9 st. ale występuje błąd który nie chce się już skasować. 1 Fault Found: 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Może ktoś się orientuje czy da się samemu to naprawić i w którym miejscu dokładnie się to znajduje. Z góry dziękuję za pomoc i wyjaśnienia.
solder Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) U mnie natomiast włączając klimatyzację następuje brak jakiegokolwiek nawiewu. Sprężarka uruchamia się normalnie. Wyskakuje błąd 00735 Nie wiem co jest przyczyną a ciepło już powoli nadchodzi. Poradzcie proszę co może być przyczyną tej usterki. Poprawka. Sprawdziłem raz jeszcze i co następuje. Przy włączonej klimatyzacji jest nawiew ale do póki nie zmniejszę temp. do 19.5 stopni. Później jak ręką odiął nie ma nawiewu. I nie w iem o co kaman. Pzdr Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez solder
pakotomasz Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Nastawy podstawowe robiłeś? Jak to nie pomoże to przeczyść ten silniczek, powinno pomóc. U mnie przynajmniej to zadziałało
szakal222 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Umyj potencjometry ja to robilem spirytusem technicznym .i nasmaruj zebatki mechanizmow nowym smarem.potem nastawy i chula jak zloto .u mnie od tych silniczkow i potencjometrow cuda sie dzialy
Robero321 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Błąd 00735 to byk silnika nastawczego V113 jw. do czyszczenia lub wymiany
Brdm Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) U mnie ten sam błąd ... silnik wymieniony i klapa. Co ciekawe podłączając stary silnik w miejsce innego wszytsko jest ok nie wywala błędów... podłączałem go w miejsce V71, V70 i jest ok działą bez zarzutu nie wywala błedów. Po podłączeniu inego silnika np V71 w miejsce V113 błędu nie można skasować ... Edytowane 7 Maja 2015 przez Brdm
Robero321 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Po wymianie powinieneś zrobić adaptacje nastawów i wtedy byś wiedział czy nie ma błędu czy jest . Silniki działają na innych zakresach i zmieniając może nie wywalić błędu a po zrobieniu nastawów może wywalić byka
Tiger_Mielec Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Koledzy gdzie dokładnie jest ten G143 ,V113 ? Także wywala mi ten błąd
kt65c453 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Przecież masz na rysunku wyżej pokazany
Tiger_Mielec Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Przecież masz na rysunku wyżej pokazany Sory Nie wiem co ja miałem na oczach jak na ten rysunek patrzyłem
bobikos Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 W jakich zakresach wartosci chodzi silnik v113? Chodzi mi o skrajne wartości w ostatnim polu podczas nastawów podstawowych.Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się