Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kodowania w Audi A4 B8 za pomocą VCDS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 31.10.2018 o 14:07, Mettenoos napisał:

niestety nie

 

 

@wrclaguna w long coding  nie przyjmuje mi kodowania Seatbelt Warning inactive , po każdej próbie kodowania i SAVE i tak wraca stare kodowanie, czy to norma w poliftach? 


chinczyk tak czasem ma......:hi:

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie, idzie przeróbka przodu z przedlifta na polift

przedlift nie miał skretych lamp a lampy które sa z polifta sa juz skrętne

co jest potrzebne i jak to wsio zaadaptowac ?

Opublikowano
2 godziny temu, Pelo31 napisał:

Działają w zwykłych tez

To może nie wszystkie sterowniki to obsługują. 

Opublikowano
19 minut temu, lycha340 napisał:

To może nie wszystkie sterowniki to obsługują. 

 

Opublikowano
20 minut temu, Pelo31 napisał:

 

Dokładnie tak wszystko zrobiłem, kodowanie  przyjęte a światła nie migają. 

Opublikowano
15 godzin temu, Mettenoos napisał:

@wrclaguna nie ma co spychać na chińczyka bo oryginał też nie chce 

To cos zle robisz

Opublikowano
2 godziny temu, wrclaguna napisał:

To cos zle robisz

Tu nie można czegoś źle robić

Opublikowano

Musisz naprawdę mocno zaheblowac. U siebie też myślałem że nie działa dopóki nie wcisnalem tak ,że aż auto dęba stanęło.

Opublikowano
W dniu 1.11.2018 o 22:09, lycha340 napisał:

Dokładnie tak wszystko zrobiłem, kodowanie  przyjęte a światła nie migają. 

Prędkość musi być powyżej 60 albo 65km/h tak jak do migania awaryjnych w czasie gwałtownego hamowania. Musisz bardzo mocno depnąć nagle na pedał hamulca, żeby od razu ABS zaczął Cię kopać w stopę ;) 

Opublikowano
2 godziny temu, luk330 napisał:

Prędkość musi być powyżej 60 albo 65km/h tak jak do migania awaryjnych w czasie gwałtownego hamowania. Musisz bardzo mocno depnąć nagle na pedał hamulca, żeby od razu ABS zaczął Cię kopać w stopę ;) 

Sprawdziłem przed chwilą z 80 do 0 ,hamowanie na max i nic . Wszystko zakodowane jak należy.  Może jednak nie wszystkie sterowniki to obsługują a na dodatek uwaliłem kabel przez nieuwagę nie wyłączyłem internetu .

Opublikowano

witam

nie mogę znaleść a na pewno było na forum

jak zmienić komunikaty na wyświetlaczu FIS na polski

auto polift, na pewno było to we wskaźnikach i adaptacjach....

Opublikowano
16 godzin temu, lycha340 napisał:

Sprawdziłem przed chwilą z 80 do 0 ,hamowanie na max i nic . Wszystko zakodowane jak należy.  Może jednak nie wszystkie sterowniki to obsługują a na dodatek uwaliłem kabel przez nieuwagę nie wyłączyłem internetu .

Zakoduje u siebie i zobaczę czy działa (awaryjne przy awaryjnym hamowaniu włączyłem i działają).

Opublikowano
14 godzin temu, ira2 napisał:

witam

nie mogę znaleść a na pewno było na forum

jak zmienić komunikaty na wyświetlaczu FIS na polski

auto polift, na pewno było to we wskaźnikach i adaptacjach....

Na Polski w zegarach samemu to zrobisz jak masz mmi 3g+

Opublikowano

Potraficie wyłączyć w kodowaniu/adaptacjach diagnozę spalonych żarówek?

Znalazłem sposób do wyłączenia diagnozy świateł cofania, ale nic poza tym. Pomoże ktoś?

Opublikowano

A ktore zarowki ?

Opublikowano
23 godziny temu, bodas napisał:

Potraficie wyłączyć w kodowaniu/adaptacjach diagnozę spalonych żarówek?

Znalazłem sposób do wyłączenia diagnozy świateł cofania, ale nic poza tym. Pomoże ktoś?

Jeżeli chcemy aby po włożeniu jakiejś inne żarówki niż dedykowanej np. LED komputer nie rozłączał nam jej i nie wyświetlał błędu to po prostu dezaktywujemy diagnozę lamp adres 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie - domyślnie jest ustawiony sterownik bordnetz następnie klikamy w kodowanie długie Bajt 2 i zaznaczamy "ptaszka" w bit 2 czyli Diagnoza lamp typu "zimnego" wychodzimy po przez ESC i zatwierdzamy kodowanie

Opublikowano

ale to wyłącza tylko zimną diagnozę czyli sprawdzanie po włączeniu zapłonu bez włączania żarówki a nie diagnozę w ogóle, diagnoza "na ciepło" będzie nadal aktywna. Wyłączenie zimnej powoduje jedynie, to że po włączeniu zapłonu żarówka/led nie będzie powodować efektu stroboskopu. 

 

Opublikowano
W dniu 17.11.2018 o 14:35, wrclaguna napisał:

A ktore zarowki ?

przednie halogeny, lampki rejestracji, kierunki, znalazłem sposób tylko na światła lampy cofania. 

Opublikowano
W dniu 17.11.2018 o 18:40, pilKOZAK napisał:

Jeżeli chcemy aby po włożeniu jakiejś inne żarówki niż dedykowanej np. LED komputer nie rozłączał nam jej i nie wyświetlał błędu to po prostu dezaktywujemy diagnozę lamp adres 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie - domyślnie jest ustawiony sterownik bordnetz następnie klikamy w kodowanie długie Bajt 2 i zaznaczamy "ptaszka" w bit 2 czyli Diagnoza lamp typu "zimnego" wychodzimy po przez ESC i zatwierdzamy kodowanie

Chciałem to zrobić i u mnie nic nie ma w bajcie 2, chyba że w binary zmienić? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...