Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VCDS ( VAG-COM ) Kodowania A4 B8


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

To może napiszmy jasno dla tych co chmurek nie mają :facepalm:

Z tego co ja rozumiem to ma być ten 27971 ??????

Z tego co pamietam to jest kod dla sterowników diesla, kodów jest kilka .

jeżeli wpisze zły kod to coś się stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nic sie nie stanie :) wyskoczy tylko komunikat o błednym kodzie

A jak myslicie jak Tunerzy wyłaczaja rózne rzeczy ?..............maja do tego kody zabezpieczajce .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki kod pasuje :) ale nadal nieda się zapisać zmian po odznaczeniu "start/stop system installed"

Moze inny kabel, inny kod :wink: nigdy tego nie próbowałem wyłaczać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie u siebie to wyłaczyłem, u mnie był to Byte6 i zapisałem bez problemu. Nawet tego kodu 27971 nie potrzebowałem... Ciekawe czy faktycznie system jest teraz wyłączony...

Ps. Zawsze było mówione że jak dotąd w dieslu nie da się tego systemu wyłączyć... Z tego co pamiętam Ktoś chyba nawet MCE zmieniał aby nie mieć Start/Stop [emoji33]

Edytowane przez pawelde
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z innej beczki włączyłem to: Awaryjne tylne światła STOP oraz kierunkowskazy
46-Moduł Komfortu --->Coding 07--->Long Coding Helper---> BYTE 8
Bit 0- 1 active
Bit 1- 1 active

wszystko ładnie się zapisało, tylko że jak sprawdzałem i hamowałem awaryjnie to niedziała :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z innej beczki włączyłem to: Awaryjne tylne światła STOP oraz kierunkowskazy

46-Moduł Komfortu --->Coding 07--->Long Coding Helper---> BYTE 8

Bit 0- 1 active

Bit 1- 1 active

wszystko ładnie się zapisało, tylko że jak sprawdzałem i hamowałem awaryjnie to niedziała :facepalm:

Może za słabo hamowałeś. Bo jak wszystko zrobiłeś dobrze, to musi działać. Więc zahamuj mocniej :P albo zakoduj jeszcze raz ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z innej beczki włączyłem to: Awaryjne tylne światła STOP oraz kierunkowskazy

46-Moduł Komfortu --->Coding 07--->Long Coding Helper---> BYTE 8

Bit 0- 1 active

Bit 1- 1 active

wszystko ładnie się zapisało, tylko że jak sprawdzałem i hamowałem awaryjnie to niedziała :facepalm:

Działa napewno :D ostatnio mi pies wyleciał z lasu i było awaryjne hamowanie ... Żona do mnie o mały włos a ja na to patrz awaryjne światła wkoncu zadziałały :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki kod pasuje :) ale nadal nieda się zapisać zmian po odznaczeniu "start/stop system installed"

Moze inny kabel, inny kod :wink: nigdy tego nie próbowałem wyłaczać

Byłem dziś u mechanika i też nie potrafił wyłączyć na swoim kablu i programie.

Może dlatego nieda się zapisać ustawień w sterowniku bo miałem chipa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może napiszmy jasno dla tych co chmurek nie mają :facepalm:

Z tego co ja rozumiem to ma być ten 27971 ??????

Z tego co pamietam to jest kod dla sterowników diesla, kodów jest kilka .

Próbowałem właśnie z tym start/stopem niestety mój klon nie pokazuje mi kodu (security acces 16) i nie przymuje kodowania :facepalm:

Ktoś ma pomysł jaki kod jest w 2.0 TFSI czy to jakaś ogólnopolska tajemnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno w ORI kablu pokazuje ;) a ja nie znam kodu bo nie mam 2.0 TFSI

Mozliwe ze nie wszystkie sterowniki akceptuja to kodowanie ( kwestia rocznika auta)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że kodowanie by poszło ale nie mam kodu. W innych sterownikach mam chmurkę z podpowiedzią a w sterowniku silnika brak.

Może ktoś na forum ma 2.0TFSI i kabelek żeby zobaczyć jaki tam jest kod????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ten system jest w ogóle bez sensu bo oszczędzać na pewno nie oszczędza a tylko niepotrzebne klikanie przyciskami :facepalm:

Żeby rano gdzieś pojechać to najpierw trzeba odwalić procedurę startową :facepalm: :facepalm: że już nawet nie wspomnę o rozruszniku i aku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W tym ze samochód na postoju gasi się, nie działa wtedy klima. I to jest bez sensu.

u mnie mimo że silnik się wyłączy wszystko nadal działa klima też dmucha , wiadomo sprężarka nie pracuje ale to nie znaczy że od razu wieje ciepłe powietrze , poza tym silnik nie wyłącza się na czas nieskończony tylko jak komputer obliczy że nadmiernie jest obciążony akumulator to sam ponownie włączy silnik


Żeby rano gdzieś pojechać to najpierw trzeba odwalić procedurę startową

jaką procedure ?

poza tym jeśli w mieście często się wyłącza to można to na przycisku wyłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mi to jakoś nie przeszkadza. Może dlatego że robię krótkie trasy, a jak robiłem długie to wyłączam przyciskiem i tyle ale to jak w mieście bo nieraz jak się wciąż jedzie to się zapomina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś robi 50 tys. Km rocznie. To start /stop utrudnia życie i tyle powiem. A jak ktoś jeździ w niedziele to na pewno w niczym nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...