Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b7 BPG] 2.0 t fsi quattro Abt Recaro S-line Neon Led STAGE 4 Total Custom - 402.9Ps/518.1Nm "SUKCES DONE " !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.08.2023 o 09:21, Adam87 napisał(a):

I co zdecydowałeś?

zdecydowałem zostać przy 1be,

Gdańskie drogi to No comment .

 

Wlatuje za to stabilizator z s4 b7 - 20mm

 

Edytowane przez dRACoNIx
Opublikowano

Ja już mam kupione eibach pro street s, ale nie zamontowane jeszcze:lol1:

Opublikowano (edytowane)

Set już dotarł., 

teraz tylko czy felga pomieści, wstępnie powinno być na styk :)

 

Podziękowania dla @Wandej

 

IMG_1297.jpg

 

 

IMG_1300.jpg

 

IMG_1299.jpg

IMG_1176.jpg

IMG_1298.jpg

Edytowane przez dRACoNIx
  • Lubię to 4
  • Dzięki 1
  • Super 1
  • wow 1
Opublikowano
W dniu 30.07.2023 o 15:21, dRACoNIx napisał(a):

Już niebawem jak felga pomieści :)

wlatuje akebono 6-tłok 360mm rs4 b5 + 324mm rs4 b7

 

Jakiej grubości są przednie tarcze?

Opublikowano

To już ładnie będzie hamowało👌

Opublikowano
1 godzinę temu, A4b6quattro napisał(a):

To już ładnie będzie hamowało👌

Oj mam taką nadzieje :)

Opublikowano
9 minut temu, dRACoNIx napisał(a):

Oj mam taką nadzieje :)

Skuteczniej tj. siła i dłużej ze względu na pojemnością cieplną. ;) 

Opublikowano
2 godziny temu, george napisał(a):

Skuteczniej tj. siła i dłużej ze względu na pojemnością cieplną. ;) 

hihi tak właśnie myślałem 

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano (edytowane)

Kilka informacji chyba istotnych :)

 

Akebono

5.6kg bez klocków

7kg z klockami

 

324mm  - 7kg

360mm - 11.9kg

IMG_1323.jpg

IMG_1325.jpg

IMG_1321.jpg

 

IMG_1322.jpg

 

 

S4 b7 Oryginał

6.9kg bez klocków

IMG_3471.jpg

 

 

I dla porównania

BREMBO 4 tłok bez klocków pod 345mm tarcze

IMG_3471.jpg

 

Edytowane przez dRACoNIx
  • Pomoc techniczna 1
  • Lubię to 3
Opublikowano (edytowane)

No i heble wleciały :) 
Podziękowania dla @Wandej
set: 360mm / 324mm 
IMG_1355.thumb.jpeg.ef0919e3af2c522ecf72d1670e6c1475.jpegIMG_1356.thumb.jpeg.bf67792715c8cfa3dbc4149001696c65.jpegIMG_1357.thumb.jpeg.33c7150a61182d06e723f0cb5eda507b.jpeg
 

Edytowane przez dRACoNIx
  • Lubię to 1
  • Super 1
Opublikowano

No wygląda zacnie :kox: Test brake był:)

Opublikowano
1 minutę temu, A4b6quattro napisał(a):

No wygląda zacnie :kox: Test brake był:)

Test będzie po dotarciu :) 

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

W nie długim czasie ,będę na tył wrzucał  set 330 od Andrzeja, tylko będę  musiał tarcze stoczyć:)

Edytowane przez A4b6quattro
Opublikowano
1 minutę temu, A4b6quattro napisał(a):

W nie długim czasie ,będę na tył wrzucał  set 330 od Andrzeja, tylko będę  musiał tarcze z toczyć:)

Ja dalem 324mm bo WAGA !!!

a na tym mi zależało by nie było za ciężko . 

Opublikowano
19 minut temu, A4b6quattro napisał(a):

W nie długim czasie ,będę na tył wrzucał  set 330 od Andrzeja, tylko będę  musiał tarcze stoczyć:)

Olek tez ma ztoczone. Na jarzmie RS6 C5 maks co można wlozyc i żeby nie było rantu to 324mm. Tutaj jak widać siadło perfekt👌

  • Super 1
Opublikowano

Ok dzięki Andrzej 👍bo wygląda zacnie u @dRACoNIx

Opublikowano (edytowane)

Nadchodzi czas na podmianę stabilizatora z tylu z s-Line 1be/bv 18mm na stabilizator z s4 b7 - 20mm PR-1BD

Plan prosty zamiana stabilizatora z tyłu 1be/1bv 8E0 511 409 AQ - 18MM 1BE/1BV 

na 8E0 511 409 AL - 20MM 1BD / 8E0 511 409 AJ - 20MM 1BD

+ nowe gumy IMG_1368.thumb.jpeg.b1042a38c4031a08742a2571692029cc.jpeg

Edytowane przez dRACoNIx
  • Super 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...