Gamling Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zazwyczaj fabrycznie ustawia się same jedynki lub zera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Odnośnie noki E51 to potwierdzam, że wgranie softu 400.xxx poprawia współpracę z BT. Poprzednio miałem soft 300.xxx i aplikację "pobieranie kontaktów" i książka tel. była dostępna z kierownicy nieraz z długim opóźnieniem lub zdarzało się " no entries" . Z nowym softem w E51 najpierw ładuje kontakty a później "nieodebrane" itp. kobra7 zaladowalem nowego softa i nie moge potwierdzic Twoich obserwacji. Wlasnie zamontowalem kieorwnice od B7 ze sterowaniem po to , zeby miec obsluge BT z kierownicy .Pierwsza proba: ze starym softem i "pobieraniem kontaktow" nie ladowaly sie kontakty z ksiazki telefonu; ksiazki SIM nie uzywam, to nie sprawdzilem. Zrobilem update softa i ZONK: jedyny efekt jaki uzyskalem, to to ze BT przestal mi sie laczyc automatycznie z telefonem, mimo ze jest sparowany i autoryzowany. czyli w plecy. Po przerzuceniu kilku kontaktow na SIM mala poprawa: nadal sie telefon nie laczy automatycznie, ale kontakty z SIM sie laduja i mozna zainicjowac rozmowe z kiery i dziala. Mam pod reka modul H i bede go zakladal. Mam nadzieje, ze to podziala. Zatem dzialam dalej. Pozdrowienia i wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Madbar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzecho01 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Połączyłem się z modułem w Audi po wpisaniu kodu dostępu 1234. Próbowałem 1111, potem 0000 lub nic i nie chodziło. Teraz mam dodane w komórce połączenie. Jednak na ekranie dalej wyświetla się taki monit:When you receive a call......answer/ignore/replace i nie pomaga reset za pomocą klawiszy setup i radio. Jednak słychać w głośnikach jak rozłączam połączenie. Co radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 ja bym Ci radził pójść na sylwestra i się dziś tym nie przejmować :> A tak na poważnie. Kod 1234 jest standardowy. A czy wcześniej wszystko działało dobrze? Ja w ogóle nie miałem takiego ekranu. A próbowałes połączyć się innym telefonem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzecho01 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Próbowałem na Samsungu Omnia i Noki 6680. Na Nokii sprawa wygląda tak: Pokazuje zasięg i ten komunikat . Ale jak wybiorę ręcznie na fonie połączenie to pojawi się ono na ekranie(dwie słuchawki) i jest tylko opcja end call. A na FIS-ie też wyświetla. Więc coś tam działa. No ale ne można wybierać nic na RNS-E i wszystkie połączenia trzeba zainicjować na telefonie. Dziwna sprawa. Wcześniej nie wiem jak działało gdyż autko mam od 2 miesięcy. Próbowałem restart ale komunikat zostaje ten sam. Może trzeba coś VAG-iem poustawiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Wyciszanie wentylatora działa wtedy gdy jest on na prawdę mocno podkręcony. Zazwyczaj na ustawieniach Auto klimatronika wentylator chodzi w miarę cicho, chyba że mówimy o sytuacji gdy wsiadasz do auta nagrzanego na słońcu i ustawisz sobie 19 stopni. Wtedy rzeczywiście wentylator mocno zaczyna pracować żeby schłodzić auto. Możesz jednak ręcznie podkręcić wentylator do np. 90%, następnie wcisnąć PTT i zobaczyć czy na czas rozpoznawania głosu lub rozmowy telefonicznej zejdzie do niszych wartości. Powinno to działać mniej więcej tak: Zarówno wyciszanie wentylatora jak i radia podczas używania rozpoznawania głosowego czy rozmowy telefonicznej realizowane jest automatycznie przez moduł komfortu. Nie trzeba nic specjalnie kodować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Dzieki malik, sprawdze jeszcze raz i dam znac. Z tego co widze na Twoim video, to to sie dzieje natychmiast po wcisnieciu PTT i schodzi do jednej kreski. U mnie raczej to nie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 o tym wycieszniu wentyli niewiedziałem, ciekawa sprawa, wkońcu tez sobie musze sprezentowac BT do autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Pozwole spytac sie jeszcze raz, bo widze ze dwa razy padaly pytania ale bez odpowiedzi... czy ktos moze powiedziec co z BT z koncowka J,L badz R??? Wiem ze sa one amerykanskie ale pytanko jest czy beda smigaly w europie?? czy moze zamaist nich kupic M?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Jest duza szansa, ze nie beda chodzic bo maja software w wersji amerykanskiej. Moze byc tak, ze software jest ustawiony pod RNS-a w wersji amerykanskiej, ktorego trzeba przerabiac( a moze przestrajac ), by chodzil w Europie. Nie ryzykowabym takiego. I raczej lepiej kupic M, choc ja bym proponowal przynajmniej H, ale to tez zalezy o jaka funkcjonalnosc Ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 RNS-E z wersji amerykańskiej przerabia się na europejską w 5 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 RNS-E z wersji amerykańskiej przerabia się na europejską w 5 minut Maliku w takim razie proszę o jakieś wskazówki - kolega Arki ma auto z US i problem z odpaleniem RNS-E na europejskich płytkach do nawigacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 RNS-E z wersji amerykańskiej przerabia się na europejską w 5 minut Rozumiem, ze to juz obcykales . Ale jak w listopadzie rozmawialismy przez telefon, to nie byles pewien, czy BT w wersji US bedzie chodzil u nas bez problemow. Czy juz masz teraz jakies info, badz doswiadczenie w tym temacie? W instrukcji NSX JR, ktory zakladal RNSa i BT w A6 w US sa podane ograniczenia przy kodowaniu, ktore ma BT w wersji US. Nie mialem jeszcze w rekach takiego BT i to pewnie mozna tylko stwierdzic empirycznie, co da sie z tym zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Ale tu chodzi o konwersję RNS w wersji US na RNS w wersji EU a nie BT I chyba OT robicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Ale tu chodzi o konwersję RNS w wersji US na RNS w wersji EU a nie BT I chyba OT robicie Andy wgrywamy ten soft do mnie ... spróbuję jednak z tym powalczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 I chyba OT robicie Wydawalo mi sie ze nie robie OT, bo pytalem o kwestie dzialania BT w wersji na US u nas, ale chyle glowe przed krytyka. Mam natomiast pytanie zdecydowanie w kwestii BT. Czy BT bierze staly plus z radia do ktorego jest podlaczony? Jesli tak to, czy informacja o tym , ze ma sie wylaczyc idzie po CANach? A w ogole to z ktorego pina BT beirze plus oryginalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaha Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 - Dziala wybieranie glosowe ze sterowania po prawej stronie kierownicy. Mozna wykonac polaczenie komponujac numer slownie, albo wybrac kontakt z dzwiekowej ksiazki telefonicznej. Na razie nie udalo mi sie jeszcze zapisac tam zadnego kontaktu, bo BT opacznie odbieral moja komende "Store"( zapisz ), jako "Star"( gwiazdka), ale musze jeszcze popracowac nad moim oxfordzkim akcentem i wymowa . Reszta dzialala ok. użyj "save" :gwizdanie: Pozdrówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Dieki za ten "save". Wyprobuje. Chociaz "oksfordzkie" "Store" tez juz dziala. Aha, u mnie na pewno sie wentylator nie wycisza. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Mala poprawka w kwestii wyciszenia wentlatora przy glosowej obsludze BT. Dzis przypadkiem na to wpadlem. Oazuje sie , ze wentylator sie wycisza, ale tylko wtedy gdy na panelu klimy wybrana jest opcja nawiewu przez kratki wentylacyjne w desce rozdzielczej. Wyciszanie wentylatora nie dziala w przypadku ustawienia klimy na Auto, przynajmniej u mnie. Byc moze inzynierowie Audi stwierdzili, ze tylko nawiew przez kratki ( ktory rzeczywiscie jest glosniejszy, niz inne opcje) moze zaklocac odbior polecen glosowych malik, czy u Ciebie jest tak samo, czy dziala to w kazdym ustawieniu nawiewu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Bartku sprawdziłem u siebie. Zarówno na ECON jak i włączonej klimie wyciszanie działa tylko w przypadku gdy włączony jest nawiew na środek lub środek + góra. Ale już np. przy zestawieniu góra + środek + dół nie wycisza. W konfiguracji góra, środek lub góra + środek także nie wycisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się