NYNA Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Gdzieś tam czytałem ostatnio że w "diesel gold" na statoilu nie ma wogóle bio ale czy to prawda
jedrekx Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 ja zawsze zalewam Vervę.. w Bydgoszczy zawsze na tej samej stacji. raz do A3 wlałem zwykłego diesla, auto zaczęło mulić i spalać +0,5 litra. jak zatankowałem 2 razy na BP to w ogóle porażka była do A5 nigdy zwykłego nie wlałem i raczej nie wleję..
Carlos* Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Dziwne rzeczy wypisujecie. Tankować zwykły sprawdzony ON i nie kombinować z żadnymi ON klasy Premium, nie ma to najmniejszego sensu. Ja czasami przez pomyłkę zaleję lepszą ropuchę i na prawdę żadnej różnicy nie odczuwam. Pamiętać trzeba ,żeby tankować na sprawdzonych stacjach i omijać te , które są w ajencji. Przeważnie wszystkie moje auta tankuje na Neste i nigdy jeszcze w żadnym nie było problemu z układem paliwowym. Wszystkie ON typu Verva maja wyższą temp spalania co przy ostro modzonych autach ,może się objawiać mniejszą mocą, gdyż limitery w programie mogą obcinać dawkę paliwa , żeby temp. nie przekraczała wartości granicznych.
milart Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 A no wieści są takie, że podobno powinienem się szykować na wymianę wtrysków. Sam nie wiem czy to prawda ale zaprowadzę jeszcze samochód do swojego mechanika bo teraz byłem z polecenia bo podobno taki wytrawny znawca wtrysków i sprzęt ma taki super a koleś naciągaczem i oszustem zaczyna zalatywać. Raz, że umawialiśmy się na konkretną cenę a teraz burak wciska mi że jemu o netto chodziło(myślę że brykę zobaczył i pazerny się zrobił). A dwa to że chce 1700zł za jeden wtrysk a mój stały mechanik 1000 +- kilka zeta. Ok 16 odbieram samochód to wezmę wydruk z badania i przeanalizuję wszystko ze swoim. A może wszystko to jest niepotrzebne a przyczyną jest Verva ON + dodatek i faktycznie komputer sam trochę ucina dawkę paliwa. Zaczyna mnie to wkurw.... no i jak pomyślę o kosztach wymiany wtryskiwaczy to masakra.
NYNA Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Korekcje wtrysków możesz sam vagiem sprawdzić i będziesz mniej wiecej widział po watościach które ewentualnie kuleją i czy faktycznie są do wymiany.
milart Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Korekcje wtrysków możesz sam vagiem sprawdzić i będziesz mniej wiecej widział po watościach które ewentualnie kuleją i czy faktycznie są do wymiany. Mam zamiar tak zrobić. Zresztą z tego co rozmawiałem ze swoim specem to podobno tylko badanie podczas pracy silnika ma sens a nie symulowane w maszynie. No najpierw to zatankuję coś normalnego i zobaczę czy mi trochę zakopci jak wcisnę gaz w podłogę bo teraz to spaliny mam czystsze jak benzyniak.
_Gabriel_ Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 hej... diagnoze wtryskow robisz na cieplym silniku - kazdy wtrysk ma 3 czasy wtrysku. opcje w VCDSie to ZQC 1 itd wklej logi(lub screeny) w temacie, to zerkniemy jak bedziesz na kupnie wtryskow odezwij sie do mnie, postaram sie pomoc(kupowalem do siebie w grudniu) powodzenia
turdzi Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Korekcje wtrysków możesz sam vagiem sprawdzić i będziesz mniej wiecej widział po watościach które ewentualnie kuleją i czy faktycznie są do wymiany. Mam zamiar tak zrobić. Zresztą z tego co rozmawiałem ze swoim specem to podobno tylko badanie podczas pracy silnika ma sens a nie symulowane w maszynie. No najpierw to zatankuję coś normalnego i zobaczę czy mi trochę zakopci jak wcisnę gaz w podłogę bo teraz to spaliny mam czystsze jak benzyniak. Nie rob tego sam pojedz do Rogala na mineralna i ci zdiagnozuje bo jest świetnym diagnostyka.
milart Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Logi z pomiaru: 15.30 us ZQC cyl. 1 Activation time 1st calibration pressure 268 -2.35 us ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure 269 5.60 us ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure 270 10.45 us ZQC cyl. 4 Activation time 1st calibration pressure 271 0.55 us ZQC cyl. 5 Activation time 1st calibration pressure 272 9.00 us ZQC cyl. 6 Activation time 1st calibration pressure 273 22.60 us ZQC cyl. 1 Activation time 2nd calibration pressure 274 16.90 us ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure 275 15.40 us ZQC cyl. 3 Activation time 2nd calibration pressure 276 21.70 us ZQC cyl. 4 Activation time 2nd calibration pressure 277 16.90 us ZQC cyl. 5 Activation time 2nd calibration pressure 278 12.40 us ZQC cyl. 6 Activation time 2nd calibration pressure 279 -2.70 us ZQC cyl. 1 Activation time 3rd calibration pressure 280 -6.00 us ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure 281 -10.50 us ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure 282 -4.00 us ZQC cyl. 4 Activation time 3rd calibration pressure 283 -4.75 us ZQC cyl. 5 Activation time 3rd calibration pressure 284 -13.35 us ZQC cyl. 6 Activation time 3rd calibration pressure 285
ArturA4 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Łukasz to wszystko najprawdopodobniej dzieje się nie przez paliwo, a tylko i wyłącznie przez ten dodatek do paliwa (niestety :-( )
milart Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Wydaje mi się że dodatek i paliwo razem wzięte. Wtryski też już pewnie trochę dostały od tego orlenowego "super-paliwa". Niestety chyba kręcony diesel a w szczególności CR bardzo źle znosi bioshit który zalewamy. Trzeba szukać jakiejś stacji która sprzedaje paliwa bez biokomponentów. Dostałem info że zimą na pewno gold na statoilu jest bez bio a co do letniego to trzeba się popytać i poczytać trochę.
ArturA4 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Ale sam wiesz,że testowane paliwa na "naszych innych" autach wskazywały różnicę w orlenowych produktach, na korzyść Vervy. Ja leję tylko Vervę na różnych stacjach,ale jak narazie wszystko ok.Chyba,że u Ciebie bardziej czuły cały układ paliwowy.
_Gabriel_ Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Wydaje mi się że dodatek i paliwo razem wzięte. Wtryski też już pewnie trochę dostały od tego orlenowego "super-paliwa". Niestety chyba kręcony diesel a w szczególności CR bardzo źle znosi bioshit który zalewamy. Trzeba szukać jakiejś stacji która sprzedaje paliwa bez biokomponentów. Dostałem info że zimą na pewno gold na statoilu jest bez bio a co do letniego to trzeba się popytać i poczytać trochę. powiedz mi jeszcze jaki przebieg ma Twoj samochod? widze,ze druga sekwencja wtryskow juz jest troche wysoka. powiem Ci, ze ja tez troche kilometrow zrobilem na zwyklym paliwie i u mnie nic niepokojacego sie nie dzieje
milart Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Ale sam wiesz,że testowane paliwa na "naszych innych" autach wskazywały różnicę w orlenowych produktach, na korzyść Vervy. Ja leję tylko Vervę na różnych stacjach,ale jak narazie wszystko ok.Chyba,że u Ciebie bardziej czuły cały układ paliwowy. No tak tylko że to wszstko PD-ki a te nie są tak wrażliwe jak megadokładne układy CR ---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ---------- Wydaje mi się że dodatek i paliwo razem wzięte. Wtryski też już pewnie trochę dostały od tego orlenowego "super-paliwa". Niestety chyba kręcony diesel a w szczególności CR bardzo źle znosi bioshit który zalewamy. Trzeba szukać jakiejś stacji która sprzedaje paliwa bez biokomponentów. Dostałem info że zimą na pewno gold na statoilu jest bez bio a co do letniego to trzeba się popytać i poczytać trochę. powiedz mi jeszcze jaki przebieg ma Twoj samochod? widze,ze druga sekwencja wtryskow juz jest troche wysoka. powiem Ci, ze ja tez troche kilometrow zrobilem na zwyklym paliwie i u mnie nic niepokojacego sie nie dzieje Teraz mam ok 101kkm
_Gabriel_ Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 malo... malo, a korekcja wtrysku spora
NYNA Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Może zacznij teraz lać na próbę ten diesel glod ze statoil, przejeździj ze dwa baki i znowu sprawdz wtryski, jak się poprawią wartości to może i z mocą wróci do normy, spróbować można bo tankować gdzieś przecież musisz:wink:
milart Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Wczoraj wyjeździłem bak prawie do końca i zalałem najzwyklejszą ropę z mocno uczęszczanego BP. Statoil już znalazłem więc od następnego razu zaczynam tam tankować.
mgtan Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 milart... Zwykłą ropę lej.. Nie wierz w te cuda... Dodatki podnoszą temperaturę spalania a to nie benzyna co o to chodzi a diesel. Orlen zwykła ropa i tyle.
Bieniek Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Robilismy kiedys pomiary na 3.0 Capa i po zatankowaniu vervy moc spadala jakies ~15km. Tak jak Mgtan pisze-podnosi temp. spalin.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się