Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


milart

Rekomendowane odpowiedzi

ja zawsze zalewam Vervę.. w Bydgoszczy zawsze na tej samej stacji. raz do A3 wlałem zwykłego diesla, auto zaczęło mulić i spalać +0,5 litra. jak zatankowałem 2 razy na BP to w ogóle porażka była :facepalm: do A5 nigdy zwykłego nie wlałem i raczej nie wleję..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne rzeczy wypisujecie. Tankować zwykły sprawdzony ON i nie kombinować z żadnymi ON klasy Premium, nie ma to najmniejszego sensu. Ja czasami przez pomyłkę zaleję lepszą ropuchę i na prawdę żadnej różnicy nie odczuwam. Pamiętać trzeba ,żeby tankować na sprawdzonych stacjach i omijać te , które są w ajencji. Przeważnie wszystkie moje auta tankuje na Neste i nigdy jeszcze w żadnym nie było problemu z układem paliwowym. Wszystkie ON typu Verva maja wyższą temp spalania co przy ostro modzonych autach ,może się objawiać mniejszą mocą, gdyż limitery w programie mogą obcinać dawkę paliwa , żeby temp. nie przekraczała wartości granicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no wieści są takie, że podobno powinienem się szykować na wymianę wtrysków. Sam nie wiem czy to prawda ale zaprowadzę jeszcze samochód do swojego mechanika bo teraz byłem z polecenia bo podobno taki wytrawny znawca wtrysków i sprzęt ma taki super a koleś naciągaczem i oszustem zaczyna zalatywać. Raz, że umawialiśmy się na konkretną cenę a teraz burak wciska mi że jemu o netto chodziło(myślę że brykę zobaczył i pazerny się zrobił). A dwa to że chce 1700zł za jeden wtrysk a mój stały mechanik 1000 +- kilka zeta. Ok 16 odbieram samochód to wezmę wydruk z badania i przeanalizuję wszystko ze swoim. A może wszystko to jest niepotrzebne a przyczyną jest Verva ON + dodatek i faktycznie komputer sam trochę ucina dawkę paliwa. Zaczyna mnie to wkurw.... no i jak pomyślę o kosztach wymiany wtryskiwaczy to masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcje wtrysków możesz sam vagiem sprawdzić i będziesz mniej wiecej widział po watościach które ewentualnie kuleją i czy faktycznie są do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcje wtrysków możesz sam vagiem sprawdzić i będziesz mniej wiecej widział po watościach które ewentualnie kuleją i czy faktycznie są do wymiany.

Mam zamiar tak zrobić. Zresztą z tego co rozmawiałem ze swoim specem to podobno tylko badanie podczas pracy silnika ma sens a nie symulowane w maszynie. No najpierw to zatankuję coś normalnego i zobaczę czy mi trochę zakopci jak wcisnę gaz w podłogę bo teraz to spaliny mam czystsze jak benzyniak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej...

diagnoze wtryskow robisz na cieplym silniku - kazdy wtrysk ma 3 czasy wtrysku.

opcje w VCDSie to ZQC 1 itd

wklej logi(lub screeny) w temacie, to zerkniemy

jak bedziesz na kupnie wtryskow odezwij sie do mnie, postaram sie pomoc(kupowalem do siebie w grudniu)

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcje wtrysków możesz sam vagiem sprawdzić i będziesz mniej wiecej widział po watościach które ewentualnie kuleją i czy faktycznie są do wymiany.

Mam zamiar tak zrobić. Zresztą z tego co rozmawiałem ze swoim specem to podobno tylko badanie podczas pracy silnika ma sens a nie symulowane w maszynie. No najpierw to zatankuję coś normalnego i zobaczę czy mi trochę zakopci jak wcisnę gaz w podłogę bo teraz to spaliny mam czystsze jak benzyniak.

Nie rob tego sam pojedz do Rogala na mineralna i ci zdiagnozuje bo jest świetnym diagnostyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi z pomiaru:

15.30 us ZQC cyl. 1 Activation time 1st calibration pressure 268

-2.35 us ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure 269

5.60 us ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure 270

10.45 us ZQC cyl. 4 Activation time 1st calibration pressure 271

0.55 us ZQC cyl. 5 Activation time 1st calibration pressure 272

9.00 us ZQC cyl. 6 Activation time 1st calibration pressure 273

22.60 us ZQC cyl. 1 Activation time 2nd calibration pressure 274

16.90 us ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure 275

15.40 us ZQC cyl. 3 Activation time 2nd calibration pressure 276

21.70 us ZQC cyl. 4 Activation time 2nd calibration pressure 277

16.90 us ZQC cyl. 5 Activation time 2nd calibration pressure 278

12.40 us ZQC cyl. 6 Activation time 2nd calibration pressure 279

-2.70 us ZQC cyl. 1 Activation time 3rd calibration pressure 280

-6.00 us ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure 281

-10.50 us ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure 282

-4.00 us ZQC cyl. 4 Activation time 3rd calibration pressure 283

-4.75 us ZQC cyl. 5 Activation time 3rd calibration pressure 284

-13.35 us ZQC cyl. 6 Activation time 3rd calibration pressure 285

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że dodatek i paliwo razem wzięte. Wtryski też już pewnie trochę dostały od tego orlenowego "super-paliwa". Niestety chyba kręcony diesel a w szczególności CR bardzo źle znosi bioshit który zalewamy. Trzeba szukać jakiejś stacji która sprzedaje paliwa bez biokomponentów. Dostałem info że zimą na pewno gold na statoilu jest bez bio a co do letniego to trzeba się popytać i poczytać trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sam wiesz,że testowane paliwa na "naszych innych" autach wskazywały różnicę w orlenowych produktach, na korzyść Vervy. Ja leję tylko Vervę na różnych stacjach,ale jak narazie wszystko ok.Chyba,że u Ciebie bardziej czuły cały układ paliwowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że dodatek i paliwo razem wzięte. Wtryski też już pewnie trochę dostały od tego orlenowego "super-paliwa". Niestety chyba kręcony diesel a w szczególności CR bardzo źle znosi bioshit który zalewamy. Trzeba szukać jakiejś stacji która sprzedaje paliwa bez biokomponentów. Dostałem info że zimą na pewno gold na statoilu jest bez bio a co do letniego to trzeba się popytać i poczytać trochę.

powiedz mi jeszcze jaki przebieg ma Twoj samochod?

widze,ze druga sekwencja wtryskow juz jest troche wysoka.

powiem Ci, ze ja tez troche kilometrow zrobilem na zwyklym paliwie i u mnie nic niepokojacego sie nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sam wiesz,że testowane paliwa na "naszych innych" autach wskazywały różnicę w orlenowych produktach, na korzyść Vervy. Ja leję tylko Vervę na różnych stacjach,ale jak narazie wszystko ok.Chyba,że u Ciebie bardziej czuły cały układ paliwowy.

No tak tylko że to wszstko PD-ki a te nie są tak wrażliwe jak megadokładne układy CR

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ----------

Wydaje mi się że dodatek i paliwo razem wzięte. Wtryski też już pewnie trochę dostały od tego orlenowego "super-paliwa". Niestety chyba kręcony diesel a w szczególności CR bardzo źle znosi bioshit który zalewamy. Trzeba szukać jakiejś stacji która sprzedaje paliwa bez biokomponentów. Dostałem info że zimą na pewno gold na statoilu jest bez bio a co do letniego to trzeba się popytać i poczytać trochę.

powiedz mi jeszcze jaki przebieg ma Twoj samochod?

widze,ze druga sekwencja wtryskow juz jest troche wysoka.

powiem Ci, ze ja tez troche kilometrow zrobilem na zwyklym paliwie i u mnie nic niepokojacego sie nie dzieje

Teraz mam ok 101kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zacznij teraz lać na próbę ten diesel glod ze statoil, przejeździj ze dwa baki i znowu sprawdz wtryski, jak się poprawią wartości to może i z mocą wróci do normy, spróbować można bo tankować gdzieś przecież musisz:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyjeździłem bak prawie do końca i zalałem najzwyklejszą ropę z mocno uczęszczanego BP. Statoil już znalazłem więc od następnego razu zaczynam tam tankować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robilismy kiedys pomiary na 3.0 Capa i po zatankowaniu vervy moc spadala jakies ~15km.

Tak jak Mgtan pisze-podnosi temp. spalin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...