Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Żwawy zecior. Coś się kończy, coś się zaczyna. Sprzedane.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fanthomas18

Praktycznie P&P, z przodu nieco brakuje, z tyłu trzeba kawałek dociąć.

LukasxXx

Z moich informacji wszystkie pojazdy ze sportowym zawieszeniem miały grubszy z przodu stabilizator, tak po numerach w etce można dojść. Seryjny ma grubość chyba 24.8mm a sportowy coś ok 27mm. I sportowy waży spokojnie drugie tyle. Ja swój wziąlem z avanta, co go na części mam w podpisie, gdzie seryjnie było zawieszenie 1BV.

Krycha

Napisałem, gdzie jeszcze występowały:decayed:

P.S.

Te stabilizatory o których piszę, wydają się pełne w środku bo zupełnie inny dźwięk przy pukaniu jest jak przy seryjnym. Ale 100% pewności nie mam bo nie rozcinałem ich ;-)

Opublikowano

A moze ten numer 8D0411309L 29mm sport

Opublikowano

Welury na sprzedaż wraz z tapicerką drzwi :-)

---------- Post dopisany 11-06-2014 at 00:12 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2014 at 23:45 ----------

Coś innego przywiozłem dzisiaj :-)

Opublikowano

Tzn? :)

Opublikowano

Poka poka co tam masz

Opublikowano

Kubełki przywiozłem, grzane, do sedana :-) W stanie naprawdę świetnym, tylko przeprać.

---------- Post dopisany at 10:10 ---------- Poprzedni post napisany at 07:04 ----------

Kolor co prawda niebieski, ale dywan sie da niebieski i bedzie dobrze :-) Wzor tapicerki to jodelka. Fotele poliftowe.

Opublikowano

miałem wcześniej zwykłe fotele w przedlifcie, teraz w polifcie mam kubełki i przy dłuższej jeździe czuję plecy, tzn. jeśli chodzi o samą wygodę to zwykłe naleśniki są lepsze, no ale kubełek trzyma elegancko w zakrętach i lepiej wygląda :wink: czekam na Twoją opinię :decayed: pozdro

---------- Post dopisany at 14:04 ---------- Poprzedni post napisany at 14:02 ----------

aaa i ciekawe jak granat będzie się komponował z deską...

Opublikowano

Narazie jest strasznie kolorowo, ale jak dywan wpadnie niebieski to bedzie dobrze, moim zdaniem :-)

---------- Post dopisany at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany at 15:32 ----------

Parę zdjęć na szybko kubełków, jak widać - trzeba przeprać. Podgrzewane i elektryczne lędźwie w poliftach :decayed:

7418e67e20d709b9m.jpg d71ca77bbe172cf2m.jpg 26381cd7c1cb0ef3m.jpg 856b395ab1f85e1bm.jpg 50c2d3fdd1e8e14bm.jpg

---------- Post dopisany 20-06-2014 at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany 11-06-2014 at 22:33 ----------

Dzisiaj pierwszy dzień swapa skrzyni na 6g. Z racji braku możliwości aby wymienić skrzynię muszę wyjąć silnik... ale przy okazji zrobi się kilka innych rzeczy.

Zdjęcia:

31b878c9deda2c05m.jpg f297c76edd1a7cd6m.jpg c4134643f370e6f5m.jpg 4d51e8965bac2701m.jpg

3a4097f3ed24bc28m.jpg 01d01b2dbd775426m.jpg 30481e902f197165m.jpg 86e190ff9162033fm.jpg

Przy okazji wymiany skrzyni usunąłem wyciek płynu chłodniczego polegający na wymianie oringu w jednym krućcu (kupiłem ori aby znowu nie ciekło...). Wziąłem się również za kolektor z ARL i widać jak go wypalałem w środku :-) Wyjąłem całe zawieszenie bo jednak tak będzie lepiej, wstawię do przodu chyba ori 1BE ale zastanawiam się również nad zawieszeniem z czerwonymi amorkami i sprężynami czerwonymi H&R, bo mam takie i takie. Chciałem również w alternatorze założyć sprzęgiełko ale... 2h szukania i nikt nie miał odpowiedniego klucza :shock3: Gdzieś mi się również rzuciła pod rękę pompa wspomagania z 2.5 TDI a jak wiemy, te pompy były 120 bar. Zastanawia mnie tylko i jednocześnie martwi taka rzecz, że pompa jest z 2007r i nic nie pisze jaka firma i jakie ciśnienie. Ale mam nadzieję, że jak wyjęta z 2.5 TDI to jednak będzie te 120 bar.

Wszystko poodkręcane jest, o 7 rano przyjeżdża podnośnik do silnika więc silnik wyjeżdża o 7:15:decayed:

Opublikowano

Grzesiek, zakładaj H&R a ja biorę od Ciebie sprężyny 1BE:decayed: Pękła mi dziś jedna:kwasny: i szukam 1BE:wink:

Opublikowano

Przeszczep zakonczony sukcesem :D

Chcialem na wstepie podziekowac swojej dziewczynie oraz jej dziadkowi, bez pomocy tych osob ta sztuka by sie nie udala. Czapki z glow!

Dzisiaj 16h robilem kolo samochodu. Skrzynia 6g na pokladzie, z przodu 1BE + sprezyny H&R. Zdjecia i opisy problemow oraz modyfikacji jutro:decayed:

Ahh... szczesciobiegowy zeciorek :kox:

Opublikowano

Czyli że masz sprężyny 1BE na sprzedaż?:decayed:

Opublikowano

jak wrazenia po pierwszym wrzuceniu 6 ? :decayed:

Opublikowano

gratulacje;)

Opublikowano

wczoraj wracałem 6 biegowym klekotem i musze powiedziec że dobra sprawa :kox: szczep tylko mechaniczny czy trzeba cos wiecej rezac ?

Opublikowano

Po 20 zdjęcia i szczegóły ale japa się cieszy :D

Opublikowano

mi brakuje 6 biegu jak na blacie dochodzi do 200km/h - 210km/h.. wtedy zapiac 6 i mozna dalej cisnac :naughty:

Opublikowano

Masz 15 minut na dodanie fotosow i relacje

Opublikowano

Chwilka, lekkie opóźnienie ale już się biorę za nadrabianie :D

Ot, śmigałem sobie, tyyyyyle teraz biegów mam do wyboru, że muszę się nacieszyć :-)

Opublikowano

a jak to jest z tą skrzynia - dwumas i sprzęgło zostaje, czy też do zmiany?

Opublikowano

Jak to powiedziała moja Basia: dwa dni razy trzy osoby równa się 6 biegów :-)

I takem żem czynność poczynił w swoim samochodzie. Jako, że mój zetor jeździ na doładowaniu w booscie 1.6 bar, wtryski 216, pompa AFN, 16bit + virus, postanowiłem wrzucić do samochodu skrzynię 6 biegową. Warsztatu nie mam, od spodu ciężko by było wyjąć skrzynię więc trzeba było wyjechać z silnikiem. Korzystając z uprzejmości pobliskiego złomu wypożyczyłem podnośnik hydrauliczny. Czasu było niewiele bo tylko dwa dni ale jakoś daliśmy radę... fakt, że w pewnych momentach już myślałem, że nic z tego nie będzie ale jednak towarzyszył Nam niezawodny dziadek Basii i wszystko ogarnęliśmy (m. in. rozwalona obudowa łożyska wyciskowego, urwana śruba wysprzęglika, brakująca śuba do przykręcenia półosi do przedniego koła itp).

Dość przynudzania, zecior ma skrzynię 6 biegową, ładnie pociska, dobrze się drogi trzyma itp. Więcej w komentarzach pod zdjęciami.

Wyjeżdżamy z silnikiem:

595dc2818024db3bm.jpg d6f7139ef7c91da5m.jpg

Stara skrzynia uszczelniona na silikonie...

2592032f3d671a05m.jpg

Montaż kolektora z AWX, wcześniej się wypalał z 15 minut, stary kolektor zabity w 50%, kanały w głowicy... szkoda gadać. Z samych kanałów wyskrobałem całą łopatkę nagaru.

98d63eb7bee0daabm.jpg

Porównanie kołysek z 1.9 TDI i z 2.5 TDI. Moje, po obstukaniu rdzy młotkiem, okazały się przeżarte przez rdzę :shock3:

b5945215fb459addm.jpg14632dff62693ff4m.jpg 20daa17d419cae87m.jpg b4efd01a27721a9am.jpg 77047a1c99364795m.jpg

Kilka fotek zestawu 1Z + skrzynia 6 biegów.

59cd2179f9d256c1m.jpg 7fa39bd926fef04cm.jpg 31fb00d8017674fdm.jpg 9a44714559da87a9m.jpg

I po montażu, wpadło również sportowe zawieszenie - czerwone amortyzatory 1BE + sprężyny czerwone H&R. Narazie sam przód.

4d4457fcd53db763m.jpg 6e629178437fb2cam.jpg253cc89812cefbe1m.jpg253cc89812cefbe1m.jpg

Wymienione zostało:

- skrzynia

- sanki

- wybierak

- półosie

- całe przednie zawieszenie z zwrotnicami, amortyzatorami, sprężynami

- wsadziłem drugie wygłuszenie między skrzynie a karoserie

- kolektor AWX

- i wiele dupereli o których teraz nie pamiętam już ;-)

Jeździ super, kopyto ma duuużo lepsze, wkręca się bardzo fajnie, przestał dymić. Wbicie przy 120km/h 6 biegu to sama przyjemność :jerk:

Jeszcze wiadomo, że samochód cierpi na wady wieku dziecięcego: to tutaj coś lepiej dokręcić, to tutaj lepiej wybierak ustawić itp. Ale wszystko się ogarnie! :D

A na koniec, pies. Cały czas Nam towarzyszył z budy :-)

91d8b82e4fc9220fm.jpg 899202269c20a53em.jpg b157693e7b49791fm.jpg

---------- Post dopisany at 21:32 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ----------

Ja mam narazie jednomasa w tej skrzyni ale myślę nad dwumasem :-)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...