trepek Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2014 fanthomas18 Praktycznie P&P, z przodu nieco brakuje, z tyłu trzeba kawałek dociąć. LukasxXx Z moich informacji wszystkie pojazdy ze sportowym zawieszeniem miały grubszy z przodu stabilizator, tak po numerach w etce można dojść. Seryjny ma grubość chyba 24.8mm a sportowy coś ok 27mm. I sportowy waży spokojnie drugie tyle. Ja swój wziąlem z avanta, co go na części mam w podpisie, gdzie seryjnie było zawieszenie 1BV. Krycha Napisałem, gdzie jeszcze występowały:decayed: P.S. Te stabilizatory o których piszę, wydają się pełne w środku bo zupełnie inny dźwięk przy pukaniu jest jak przy seryjnym. Ale 100% pewności nie mam bo nie rozcinałem ich ;-)
f16mysliwiec Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 A moze ten numer 8D0411309L 29mm sport
trepek Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2014 Welury na sprzedaż wraz z tapicerką drzwi :-) ---------- Post dopisany 11-06-2014 at 00:12 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2014 at 23:45 ---------- Coś innego przywiozłem dzisiaj :-)
trepek Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Kubełki przywiozłem, grzane, do sedana :-) W stanie naprawdę świetnym, tylko przeprać. ---------- Post dopisany at 10:10 ---------- Poprzedni post napisany at 07:04 ---------- Kolor co prawda niebieski, ale dywan sie da niebieski i bedzie dobrze :-) Wzor tapicerki to jodelka. Fotele poliftowe.
kujawaPGN Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 miałem wcześniej zwykłe fotele w przedlifcie, teraz w polifcie mam kubełki i przy dłuższej jeździe czuję plecy, tzn. jeśli chodzi o samą wygodę to zwykłe naleśniki są lepsze, no ale kubełek trzyma elegancko w zakrętach i lepiej wygląda czekam na Twoją opinię pozdro ---------- Post dopisany at 14:04 ---------- Poprzedni post napisany at 14:02 ---------- aaa i ciekawe jak granat będzie się komponował z deską...
trepek Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 Narazie jest strasznie kolorowo, ale jak dywan wpadnie niebieski to bedzie dobrze, moim zdaniem :-) ---------- Post dopisany at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany at 15:32 ---------- Parę zdjęć na szybko kubełków, jak widać - trzeba przeprać. Podgrzewane i elektryczne lędźwie w poliftach ---------- Post dopisany 20-06-2014 at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany 11-06-2014 at 22:33 ---------- Dzisiaj pierwszy dzień swapa skrzyni na 6g. Z racji braku możliwości aby wymienić skrzynię muszę wyjąć silnik... ale przy okazji zrobi się kilka innych rzeczy. Zdjęcia: Przy okazji wymiany skrzyni usunąłem wyciek płynu chłodniczego polegający na wymianie oringu w jednym krućcu (kupiłem ori aby znowu nie ciekło...). Wziąłem się również za kolektor z ARL i widać jak go wypalałem w środku :-) Wyjąłem całe zawieszenie bo jednak tak będzie lepiej, wstawię do przodu chyba ori 1BE ale zastanawiam się również nad zawieszeniem z czerwonymi amorkami i sprężynami czerwonymi H&R, bo mam takie i takie. Chciałem również w alternatorze założyć sprzęgiełko ale... 2h szukania i nikt nie miał odpowiedniego klucza Gdzieś mi się również rzuciła pod rękę pompa wspomagania z 2.5 TDI a jak wiemy, te pompy były 120 bar. Zastanawia mnie tylko i jednocześnie martwi taka rzecz, że pompa jest z 2007r i nic nie pisze jaka firma i jakie ciśnienie. Ale mam nadzieję, że jak wyjęta z 2.5 TDI to jednak będzie te 120 bar. Wszystko poodkręcane jest, o 7 rano przyjeżdża podnośnik do silnika więc silnik wyjeżdża o 7:15:decayed:
fanthomas18 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Grzesiek, zakładaj H&R a ja biorę od Ciebie sprężyny 1BE:decayed: Pękła mi dziś jedna:kwasny: i szukam 1BE:wink:
trepek Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2014 Przeszczep zakonczony sukcesem Chcialem na wstepie podziekowac swojej dziewczynie oraz jej dziadkowi, bez pomocy tych osob ta sztuka by sie nie udala. Czapki z glow! Dzisiaj 16h robilem kolo samochodu. Skrzynia 6g na pokladzie, z przodu 1BE + sprezyny H&R. Zdjecia i opisy problemow oraz modyfikacji jutro:decayed: Ahh... szczesciobiegowy zeciorek
fanthomas18 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Czyli że masz sprężyny 1BE na sprzedaż?
booster70 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 jak wrazenia po pierwszym wrzuceniu 6 ?
OLI_B5 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 wczoraj wracałem 6 biegowym klekotem i musze powiedziec że dobra sprawa szczep tylko mechaniczny czy trzeba cos wiecej rezac ?
trepek Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 Po 20 zdjęcia i szczegóły ale japa się cieszy
booster70 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 mi brakuje 6 biegu jak na blacie dochodzi do 200km/h - 210km/h.. wtedy zapiac 6 i mozna dalej cisnac
Hesik Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Masz 15 minut na dodanie fotosow i relacje
trepek Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 Chwilka, lekkie opóźnienie ale już się biorę za nadrabianie Ot, śmigałem sobie, tyyyyyle teraz biegów mam do wyboru, że muszę się nacieszyć :-)
radimm Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 a jak to jest z tą skrzynia - dwumas i sprzęgło zostaje, czy też do zmiany?
trepek Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 Jak to powiedziała moja Basia: dwa dni razy trzy osoby równa się 6 biegów :-) I takem żem czynność poczynił w swoim samochodzie. Jako, że mój zetor jeździ na doładowaniu w booscie 1.6 bar, wtryski 216, pompa AFN, 16bit + virus, postanowiłem wrzucić do samochodu skrzynię 6 biegową. Warsztatu nie mam, od spodu ciężko by było wyjąć skrzynię więc trzeba było wyjechać z silnikiem. Korzystając z uprzejmości pobliskiego złomu wypożyczyłem podnośnik hydrauliczny. Czasu było niewiele bo tylko dwa dni ale jakoś daliśmy radę... fakt, że w pewnych momentach już myślałem, że nic z tego nie będzie ale jednak towarzyszył Nam niezawodny dziadek Basii i wszystko ogarnęliśmy (m. in. rozwalona obudowa łożyska wyciskowego, urwana śruba wysprzęglika, brakująca śuba do przykręcenia półosi do przedniego koła itp). Dość przynudzania, zecior ma skrzynię 6 biegową, ładnie pociska, dobrze się drogi trzyma itp. Więcej w komentarzach pod zdjęciami. Wyjeżdżamy z silnikiem: Stara skrzynia uszczelniona na silikonie... Montaż kolektora z AWX, wcześniej się wypalał z 15 minut, stary kolektor zabity w 50%, kanały w głowicy... szkoda gadać. Z samych kanałów wyskrobałem całą łopatkę nagaru. Porównanie kołysek z 1.9 TDI i z 2.5 TDI. Moje, po obstukaniu rdzy młotkiem, okazały się przeżarte przez rdzę Kilka fotek zestawu 1Z + skrzynia 6 biegów. I po montażu, wpadło również sportowe zawieszenie - czerwone amortyzatory 1BE + sprężyny czerwone H&R. Narazie sam przód. Wymienione zostało: - skrzynia - sanki - wybierak - półosie - całe przednie zawieszenie z zwrotnicami, amortyzatorami, sprężynami - wsadziłem drugie wygłuszenie między skrzynie a karoserie - kolektor AWX - i wiele dupereli o których teraz nie pamiętam już ;-) Jeździ super, kopyto ma duuużo lepsze, wkręca się bardzo fajnie, przestał dymić. Wbicie przy 120km/h 6 biegu to sama przyjemność Jeszcze wiadomo, że samochód cierpi na wady wieku dziecięcego: to tutaj coś lepiej dokręcić, to tutaj lepiej wybierak ustawić itp. Ale wszystko się ogarnie! A na koniec, pies. Cały czas Nam towarzyszył z budy :-) ---------- Post dopisany at 21:32 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ---------- Ja mam narazie jednomasa w tej skrzyni ale myślę nad dwumasem :-)
Rekomendowane odpowiedzi