Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów Golf AJM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zdaję sobie z tego sprawę,że koszta będą niemałe najbardziej boli mnie to, że właduję kasę dla kogoś...a z drugiej strony auto będzie technicznie miód malina więc uczciwa sprzedaż

Opublikowano

Szkoda, że nie zapisałem logu ale z tego co pamiętam to na pierwszym było 127, na trzecim praktycznie to samo a na "najlepszym" 90.

Opublikowano

Nie jest to wykluczone więc aby Miszka mógł sobie sprawdzić jakie powinien mieć (nie znam jego rocznika modelowego samochodu) to wklejam link do ETKI Online : IFI ::

Po otwarciu strony trzeba kliknąć na CarProg2 a następnie zamykać wszystkie wyskakujące okienka i wybrać model czyli GOLF (klikać szybko dwa razy) a potem rocznik modelowy, potem adres 1 czyli "silnik, sprzęgło" i na liście po prawej zjechać do pozycji nr 30 - pompowtryskiwacz i po otwarciu widać, które są stosowane do silników AJM.

Opublikowano

Golf zreanimowany: jeśli chodzi o turbo to tak jak pisał Sztomel była zapieczona sztanga i to zostało wymienione, auto odzyskało moc i znów fruwa :decayed: co do pompowtryskiwaczy to powiem tak zostały wyregulowane na ile się dało ale na pewno trzeba będzie to zrobić w przyszłości, ja ze względu na to iż auto idzie do sprzedaży nie będę tego robił.

dziękuję wszystkim, którzy zabrali głos w wątku w szczególności raz jeszcze Tobie Sztomel za bezinteresowną pomoc...

Opublikowano

sztanga czy grucha ?

Opublikowano
sztanga czy grucha ?

k już sam nie wiem takie okrągłe coś i z góry na to przychodził taki pręcik który pod ciśnieniem się miał ruszać a u mnie się zacinał :kwasny: to co to było bo nie zapamiętałem

Opublikowano
sztanga czy grucha ?

zwal jak zwal, to to samo...

Opublikowano

Nie chce być wścibski ale sztanga to nie to samo co grucha, sztanga to trzpień a grucha to aktuator, to są dwie różne rzeczy.

Opublikowano
Nie chce być wścibski ale sztanga to nie to samo co grucha, sztanga to trzpień a grucha to aktuator, to są dwie różne rzeczy.

Aktuator to element wykonawczy czyli w tym przypadku cały siłownik podciśnieniowy, który składa się z gruchy (puszki podciśnienia wraz ze znajdującą się w niej sprężyną i membraną) i sztangi (ruchomego prętu przytwierdzonego do membrany) a nie tylko grucha i obydwa te elementy stanowią całość czuli aktuator a zacina się zawsze sztanga w tulei prowadzącej, zamocowanej w gnieździe wewnątrz gruchy na wyjściu z niej sztangi bo koroduje a obrastająca wewnątrz gruchy rdzą sztanga ma uniemożliwione swobodne poruszanie się w tulei - stały problem w turbosprężarkach ze zmienną geometrią, w których siłownik podciśnienia skierowany jest w dół turbosprężarki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...