adasio13 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 witam. panowie czy zaśepienie zaworka egr coś daje? mały przyrost mocy albo mniejsze spalanie? pozdrawiam
marcin120383 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 :hi:dołączam się do pytania adasio13
karbonek Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Silnik ładniej chodzi na jałowym biegu oraz syf nie leci znowu w dolot. Jak EGR puszcza, to lepiej go zaślepić, niż wymienić.
SotoM Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 ja ze swojej wymontowałem całkiem EGR i juz tak jeźdźę 2 lata. nie odczujesz pod tyłkiem zadnej róznicy...
marcin120383 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 ale wystarczy zaślepić przy zaworku panowie może jakieś foto poglądowe dziękuje
wesz82 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Zaślepiając EGR pamietaj ze zimą auto wolniej się nagrzewa. Na allegro kupisz zaślepki,pod to silikon od wysokich temp,następnie zaślep przewód i wsio. 15 min roboty.
dante0018 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Na forum jest mnóstwo tego typu tematów, wystarczy poszukać.
kivlov Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Rozmawiałem z mechanikiem, który twierdzi, że po zapchaniu EGR, należy zrobić korekty komputerem, gdyż będzie widniało za mało salin w odczytach i może szaleć.
wesz82 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 koleś w b6 ma zaślepiony i wsio gra także lipna diagnoza...
huberts Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 W mojej niuńci B5 mam zaślepiony chodzi bardziej sucho/twardo i jakby minimalnie lepiej sie zwija. Najważniejsze jest to, że syf nie leci do kolektora, bo jak rozebrałem kolektor to sadzy i syfu było co nie miara. A TDI ogólnie powoli się grzeją
piotrsob1 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 AWX podobno nie wywala błędu po wyłączeniu EGR-a, w AVF-ie nie jest już tak słodko, lampa na blacie pewna , chyba że pogmera ktoś w programie i ją wyłączy.
marcin120383 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 a w którym miejscu masz zaślepione tylko w jednym ---------- Post dopisany at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany at 21:31 ---------- ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ---------- które miejsce jest najlepsze 1,2,3
piotrsob1 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Dopasuj kulkę od łożyska i wciśnij ją w elastyczny przewód pomiędzy gruchą EGR-a a przewodem plastikowym. Ważne , aby jej średnica była większa od otworu w przewodzie plastikowym Jak byś go chciał włączyć z powrotem, to poprostu załóż nowy kawałek elastycznego
marcin120383 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 te miejsca co zaznaczyłem to są gotowe zaślepki do kupienia na allegro tylko chodzi w którym miejscu i czy w jednym tylko
piotrsob1 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Wrzucając zaślepkę ala aledrogo obojętnie w które z tych miejsc faktycznie spaliny nie przedostaną się do kolektora dolotowego, ale EGR będzie nadal pracował, wkładając kulkę wyłączasz go funkcjonalnie ( nie będzie się zużywał), jego ponowne włączenie na przykład na zimę zajmie co najwyżej dwie minutki, a i parę zetów zostaje w kieszeni
rico11 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 AWX podobno nie wywala błędu po wyłączeniu EGR-a, w AVF-ie nie jest już tak słodko, lampa na blacie pewna , chyba że pogmera ktoś w programie i ją wyłączy. Mam zaślepiony EGR od 2 lat w AVF-ie i żadna lampa się nie pali, a nic w programie robione nie było. Jest tylko zaślepka włożona i kulka w przewodzie podciśnienia i jest O.K
Tommy Gun Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 wytnij se z puszki po browarze ,zrob 2 otwory i juz masz zaslepke,po co placic komus, ( tylko sie nie potnij ta puszką )najlepiej zaslepic pod ta rurka i to grubsza blaszka ,najlepiej alluminiową.dodatkowo zdjac przwewód.albo kulka jako kolega wyzej pisał Może jeszcze lepiej będzie jak wytnie wzorek na reklamówce z Biedronki. Naprawdę zbawienna rada z tą "puszką po browarze". 5 Zaślepka EGR TDI VW AUDI SEAT SKODA gr.1.5mm (2518897504) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
wesz82 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Ja uważam tak skoro wywalamy EGR-a to najlepiej juz całego,po kij jeszcze z tym jeździć...Chyba że chcemy tylko zrobic to na lato to wystarczy zaślepić a zimą z powrotem udroznić.
Auudii Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 wytnij se z puszki po browarze podoba mi sie dzis kupie browara i zaslepie EGR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się