Jarko1988 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Proszę bardzo o analizę logów. Auto ciężko rozwija prędkość do 120km/h a po tej prędkości tak jakby tracił całkiem moc i nie ma siły przyspieszyć dalej. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
grzegorzmen Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 posprawdzaj wężyki podciśnieniowe , zobacz czy sztanga chodzi bez zacięć następnie podmień N75 z N81 i jeszcze raz z loguj 011
anderllh Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 posprawdzaj wężyki podciśnieniowe , zobacz czy sztanga chodzi bez zacięć następnie podmień N75 z N81 i jeszcze raz z loguj 011 przecież tutaj jest turbo bez zmiennej geometrii... nieszczelność w dolocie.
Jarko1988 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 N75 nowy na starym działo się to samo, wężyki także nowe i bez zmian jedynie pozostaje poszukać jakiś nieszczelności tylko nie bardzo wiem jak ... ale już się biorę bo jestem w trakcie działań
Tommy Gun Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Wrzuć komplet logów a zwłaszcza 010 to przekonasz się o nieszczelności. - podociskaj wszelkie wężyki - sprawdź grube węże które idą od intercoolera - sprawdź gumowy łącznik przy kolektorze ssącym Upewnij się też czy wężyki są prawidłowo podpięte.
Jarko1988 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 gumowy łącznik kolektora dolotowego z plastikową rurką był dziurawy (dziura taka jak kciuk). Dziwne jest to że strasznie mułowacie się zbiera i np 160km/h to max ...
spanky Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 gumowy łącznik kolektora dolotowego z plastikową rurką był dziurawy (dziura taka jak kciuk). Dziwne jest to że strasznie mułowacie się zbiera i np 160km/h to max ... To jak naprawiles nieszczelnosc to zrob komplet logow ...
Jarko1988 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Jeżeli możesz to powiedz które dokładnie mam zrobić, bo samemu ciężko jest i muszę prosić kogoś o pomoc więc chciałbym jednorazowo to wykonać.
Tommy Gun Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 000,001,003,004,008,010,011. Od 1500 obrotów gaz w podłogę do 4 tys. Amba
Jarko1988 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 Dzisiejsza analiza logów, zawsze wyłącza turbinę... do tego na końcu podaje błędy. Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 R Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 20SG 1613 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 4 Faults Found: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Tommy Gun Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Przepływomierz wyzionął ducha ale niech jeszcze ktoś to potwierdzi... Na drugi raz rozgrzej porządnie auto przed butowaniem albo wymień termostat...
grzegorzmen Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 przepływomierz można wyczyścić niema tragedji a puki nie rozwiąże się teemat przeładowań to niema co go wymieniać , niepotrzebnie , a auto do logowania ma być nagrzane do około 85 C.
Jarko1988 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 czyszczenie przepływki nic nie pomogło jakieś dalsze rady? ile nowa i jaką kupić ?
Sztomel Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Daj sobie spokój z przepływką. Nie wiem koledzy na jakiej podstawie stwierdzacie, że przepływka jest trup i że trzeba ją czyścić bo ja czegoś takiego ani w logu 008 ani 003 nie widzę, pomijając fakt iż obecnie turbo przeładowuje więc i wskazania z przepływki są maksymalne. Z dalszych rad to proponuję Ci sprawdzić wężyki ciśnieniowe - czerwony i niebieski łączące N75 z turbosprężarką na ich szczelność a jeśli te będą całkowicie szczelne to winny jest wadliwie pracujący N75 i tyle.
Jarko1988 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 Logi z dzisiaj... Został zmieniony n75 na stary który był niby to uszkodzony. Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
vauxhall95 Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Doladowanie juz ok Przeplywka od 3600 ostro obcina dawke.
Sztomel Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Teraz dopiero widać, że przepływka tnie bo ciśnienie doładowania jest na prawidłowym poziomie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się