Danek75 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Przecież było że 2.0tfsi nie toleruje gazu:facepalm: Niby gdzie to było? Poza tym mam paru znajomych, co mają w takich silnikach LPG i jakoś o braku tolerancji nikt nie wspomina a wręcz przeciwnie. Ponadto - w przypadku zastosowania instalacji V generacji - moc silnika wzrasta. Tak więc nie wiem skąd wziąłeś takie INFO, że w tych silnikach LPG nie hula... Nie będzie hulał nawet na najlepszych częściach - jeżeli ten mechanik co zakłada, ma tyle rozumu i pojęcia - co Kubuś Puchatek
MASATO Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 2.0tfsi + gaz to nie porozumienie, z instalacją lpg i tak spala benzynę ( na 4 wtryski gazu przypada 1 wtrysk benzyny, w celu chłodzenia wtryskiwaczy ) jeśli już ktoś tak bardzo chce gazować auto to niech wybierze 1.8t
Danek75 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 A 1.8T nie bierze benzyny? Bierze tak samo. A raczej więcej. Dlatego też powołując się na opinie i wiedzę znajomych oraz dwóch "gazowników" - to 2.0 pali mniej niż 1.8. Poza tym - wtrysk benzyny następuje nie w taki sposób, jak piszesz, ale tylko wtedy gdy jest najmniejsze obciążenie silnika. I średnio - pali 7-8 litrów LPG i niecałe 2 litry PB na 100 km. A jak nie chcesz, żeby paliło PB, to kupujesz tą instalkę za 8 tysięcy i masz wtrysk bezpośredni gazu w fazie ciekłej
klmn Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Danek75: Przeczytaj jeszcze raz mojego posta, dolicz te pół litra baku benzyny, które Ci umknęło, przemyśl i policz i wyjdzie Ci jak mi. To było jakiś czas temu benzyna kosztowała w okolicach niecałych 5 a gaz 2.50. Instalacje mogłem mieć źle wyregulowaną, nie przeczę aczkolwiek ilość razy jaką spędziłem u gazowników (niby polecanych) żeby ją dobrze wyregulowali poraża. Problem jest też taki, że gazowników partaczy nie brakuje i to jest również duże ryzyko przy zakładaniu gazu. Ja nie polecam.
griga-st Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Poza tym mam paru znajomych, co mają w takich silnikach LPG w TFSI? Kliknij pare forek jak to u nich wyglada:naughty:
Danek75 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Ale co mam ci pokazac? Zdjęcia silników? Trochę za daleko mieszkają, żebym miał pojechać teraz i cykać foty Po prostu mają i nie narzekają Danek75: Przeczytaj jeszcze raz mojego posta, dolicz te pół litra baku benzyny, które Ci umknęło, przemyśl i policz i wyjdzie Ci jak mi. Nie umknęło - spoko. A pól baku paliwa, to styka latem na prawie dwa miesiące. Bo przy takich temperaturach, silnik już po chwili przełącza się na LPG. Gorzej jest zimą - ale coś za coś. Więc do miesięcznych kosztów na LPG, dodajesz 50-60 zł za PB (bo za więcej nie spali). Sam mam sekwencję, to wiem jak to się zachowuje.
edekxp Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Dopowiem jeszcze ja. B6 silnik BFB 1.8T i Q spalanie na miejscu miasto, krótkie odcinki 12l LPG, trasa np Chorwacja przez całe 1500km średnia 10l LPG, a tam jest tańszy 2.45zł Butla duża chyba 68l, gazu wchodzi 60l, co do spalania PB trochę wiadomo idzie w zimie, a teraz tylko na zapalenie, mam staga i jest obcja ciepły start, czyli jak ciepły parownik to odpala na LPG. Nie narzekam na LPG, dobrze chodzi, jedyna wada to koło zapasowe w bagażniku. Koszty np 3000km wakacje. LPG 2,5zł*10l/100 *30 = 750zł PB=6zł*9l/100 *30 = 1620zł - za tyle kasy nie pojechałbym swoim autem a zrobiłem 3600km.
Knob Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zadam pytanie z ciut innej beczki: Słyszeliście coś na temat przewidywanej podwyżki ceny LPG? Jakiś czas temu było głośno o podwyżce akcyzy, którą wymusić chce unia i o okresie przejściowym, który zacząć się ma od przyszłego roku. Mam nadzieję, że to bzdury.
sebul Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 No ja mam diesla i tez zawsze tankuje do pelna ;] Jak juz sie martwic o silnik to lepiej brac diesla i lac rope, a nie benzyne i zasilac gazem, chociaz sam nie mam nic do tego paliwa, mam jeszcze punto mk1 na gaz i dzieki temu ze gaz to jezdzilem wszedzie i do roboty dalej smigam, zarobil na siebie pomimo tego ze pali kolo 9 l gazu Myslalem sam czy nie brac 1.8 t, ale jak ma mi palic 12 czy nawet 14 l gazu, to ja juz wole rope lac. Knob - strasza tym juz od kilku miesiecy, gowno prawda Strasza by ludzie nie ladowali lgp i tyle Zreszta, jak podniosa cene to bedziesz smigal na pb
Knob Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 I tak śmigam na benzynie, bo za mało jeżdżę aby gazować
griga-st Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Po prostu mają i nie narzekają tak po prostu...
skerim Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Mam 1.8T Quatro + "podtlenek" LPG. Bardzo sobie chwalę to rozwiązanie i szczerze polecam je innym. Dynamika bez zmian, problemów dotąd odpukać nie miałem, instalacja BRC, koło zapasowe w sprayu:). Gdybym kupował auto z myślą o montażu instalacji wziąłbym 1.8T, na 2.0 zastanowił bym się tylko wówczas gdybym mógł kupić w dobrej kasie auto z już zainstalowaną instalacją na bezpośrednim wtrysku. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się