Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie + Check


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiatm

MAm taki problem, dziś rano odpaliłem samochód wszystko normalnie, po przejechaniu paru kilometrów przełączyło mi się na gaz i tu zdziwienie, zaczął szarpac(z dużą częstoliwością) i check engine migał, po przełączeniu na benzynę wszystko znowu wracało do normy. I tak parę razy włączałem i wyłączałem na gaz i bez zmian szarpie i miga check a na benzynie normalnie all.

Opublikowano

Najprawdopodobniej cewki. Podłącz VCDSa i odczytaj błędy - pewnie będzie miał coś o wypadaniu zapłonów na którym z cylindrów (lub kilku). Jest też opcja, że to świece już niedomagają na gazie...

Opublikowano

Prawdo podobnie coś z zapłonem, podłącz VCDS i będziesz miał jasne. Na gazie cewki są bardziej wyczulone, zresztą jak całe auto, ale nie rozumiem jak są źle dobrane świece do gazu co to znaczy ?? Auto dane jeśli w/g producenta jest przystosowane na takie a nie inne świece mają one służyć i na gazie i na BP, nigdy w żadnym aucie tego nie rozróżniałem i wszystko działa poprawnie, ( co to za teoria ? ) przecież auto rano odpala mu na benzynie to wtedy wyjdzie że szarpie pali jak durny na benzynie bo świece są nie odpowiednie tak?? czy jest jakaś inna teoria ?? bo dla mnie to mit który został obalony ma być świeca dedykowana do auta a nie do gazu. Chyba że mądry gazownik pozamieniał bo mu łatwiej dopasować gaz i ustawić, a więc takowe założył. Sprawdź, i jeśli jest nie tak jak winno być zakładaj świece dedykowane do pojazdu nie patrz na jakieś gazowe. Świeca odpowiednio gazowa nie kosztuje 15/20 zł, a odpowiednio 50-90zł. Zaś dedykowana do 2,0 ALT jeśli taki masz to BKUR5ET-10.

Opublikowano

Czy przed problemem nie grzebałeś coś przy silniku

Opublikowano

Któraś cewka pada, podłącz VAG i sprawdź czy się zapisały jakieś błędy .

Opublikowano

Oryginalne świece to BKUR5ET-10. To 10 na końcu oznacza niestandardowy odstęp elektrod 1mm. Do lpg zaleca się zmniejszenie odstępu elektrod, dodatkowo czytałem o padających cewkach na LPG dlatego założyłem świece BKUR5ET czyli V-line 29 o standardowym 0,8mm odstępie elektrod. Jak na razie 25k i nie ma problemu z cewkami.

Opublikowano
Oryginalne świece to BKUR5ET-10. To 10 na końcu oznacza niestandardowy odstęp elektrod 1mm. Do lpg zaleca się zmniejszenie odstępu elektrod, dodatkowo czytałem o padających cewkach na LPG dlatego założyłem świece BKUR5ET czyli V-line 29 o standardowym 0,8mm odstępie elektrod. Jak na razie 25k i nie ma problemu z cewkami.

Swiece moga byc oryginalne ,zadne cewki nie padaja.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Oryginalne świece to BKUR5ET-10. To 10 na końcu oznacza niestandardowy odstęp elektrod 1mm. Do lpg zaleca się zmniejszenie odstępu elektrod, dodatkowo czytałem o padających cewkach na LPG dlatego założyłem świece BKUR5ET czyli V-line 29 o standardowym 0,8mm odstępie elektrod. Jak na razie 25k i nie ma problemu z cewkami.

Swiece moga byc oryginalne ,zadne cewki nie padaja.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Możliwe, ale jak to się mówi wolę dmuchać na zimne:decayed: Są to te same świece, ta sama budowa różnią się tylko odstępem elektrod

Opublikowano

Witam. Mam taki sam problem jak kolega co dodał ten wątek. Po odpaleniu auta faluje mi na obrotach i cały sie trzesie a w dodatku slychac jakies stukanie w okolicach turbiny. w czasie jazdy moge go krecic na obrotach to i tak nie chce wogole jechac poprostu nie ma mocy. dzieje sie to na benzynie jak i zarowno na gazie. Wie moze ktos co to moze byc?

Pozdrawiam i czekam na odp

Opublikowano

kolego trzeba podpiać vag i zobaczyć co za błedy ma

Opublikowano

Diagnostyka vag prawde powie.

Opublikowano
Witam. Mam taki sam problem jak kolega co dodał ten wątek. Po odpaleniu auta faluje mi na obrotach i cały sie trzesie a w dodatku slychac jakies stukanie w okolicach turbiny. w czasie jazdy moge go krecic na obrotach to i tak nie chce wogole jechac poprostu nie ma mocy. dzieje sie to na benzynie jak i zarowno na gazie. Wie moze ktos co to moze byc?

Pozdrawiam i czekam na odp

tak jak chłopaki mówili musisz go pod komputer podpiąć, ale po opisanych objawach to na 90% padła Ci cewka zapłonowa. Latem miałem dokładnie to samo :) nowa kosztuje coś trochę ponad stówkę także nie ma tragedii :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...