nazarAudi Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Wiatm MAm taki problem, dziś rano odpaliłem samochód wszystko normalnie, po przejechaniu paru kilometrów przełączyło mi się na gaz i tu zdziwienie, zaczął szarpac(z dużą częstoliwością) i check engine migał, po przełączeniu na benzynę wszystko znowu wracało do normy. I tak parę razy włączałem i wyłączałem na gaz i bez zmian szarpie i miga check a na benzynie normalnie all.
fahur Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Najprawdopodobniej cewki. Podłącz VCDSa i odczytaj błędy - pewnie będzie miał coś o wypadaniu zapłonów na którym z cylindrów (lub kilku). Jest też opcja, że to świece już niedomagają na gazie...
powaguspisz Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Prawdo podobnie coś z zapłonem, podłącz VCDS i będziesz miał jasne. Na gazie cewki są bardziej wyczulone, zresztą jak całe auto, ale nie rozumiem jak są źle dobrane świece do gazu co to znaczy ?? Auto dane jeśli w/g producenta jest przystosowane na takie a nie inne świece mają one służyć i na gazie i na BP, nigdy w żadnym aucie tego nie rozróżniałem i wszystko działa poprawnie, ( co to za teoria ? ) przecież auto rano odpala mu na benzynie to wtedy wyjdzie że szarpie pali jak durny na benzynie bo świece są nie odpowiednie tak?? czy jest jakaś inna teoria ?? bo dla mnie to mit który został obalony ma być świeca dedykowana do auta a nie do gazu. Chyba że mądry gazownik pozamieniał bo mu łatwiej dopasować gaz i ustawić, a więc takowe założył. Sprawdź, i jeśli jest nie tak jak winno być zakładaj świece dedykowane do pojazdu nie patrz na jakieś gazowe. Świeca odpowiednio gazowa nie kosztuje 15/20 zł, a odpowiednio 50-90zł. Zaś dedykowana do 2,0 ALT jeśli taki masz to BKUR5ET-10.
predki74 Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Czy przed problemem nie grzebałeś coś przy silniku
uris Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Któraś cewka pada, podłącz VAG i sprawdź czy się zapisały jakieś błędy .
nazarAudi Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 Podpięte, problem rozwiązany, padła cewka zapłonowa
darkle Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Oryginalne świece to BKUR5ET-10. To 10 na końcu oznacza niestandardowy odstęp elektrod 1mm. Do lpg zaleca się zmniejszenie odstępu elektrod, dodatkowo czytałem o padających cewkach na LPG dlatego założyłem świece BKUR5ET czyli V-line 29 o standardowym 0,8mm odstępie elektrod. Jak na razie 25k i nie ma problemu z cewkami.
uris Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Oryginalne świece to BKUR5ET-10. To 10 na końcu oznacza niestandardowy odstęp elektrod 1mm. Do lpg zaleca się zmniejszenie odstępu elektrod, dodatkowo czytałem o padających cewkach na LPG dlatego założyłem świece BKUR5ET czyli V-line 29 o standardowym 0,8mm odstępie elektrod. Jak na razie 25k i nie ma problemu z cewkami. Swiece moga byc oryginalne ,zadne cewki nie padaja. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
darkle Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Oryginalne świece to BKUR5ET-10. To 10 na końcu oznacza niestandardowy odstęp elektrod 1mm. Do lpg zaleca się zmniejszenie odstępu elektrod, dodatkowo czytałem o padających cewkach na LPG dlatego założyłem świece BKUR5ET czyli V-line 29 o standardowym 0,8mm odstępie elektrod. Jak na razie 25k i nie ma problemu z cewkami. Swiece moga byc oryginalne ,zadne cewki nie padaja. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Możliwe, ale jak to się mówi wolę dmuchać na zimne:decayed: Są to te same świece, ta sama budowa różnią się tylko odstępem elektrod
bobula Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Witam. Mam taki sam problem jak kolega co dodał ten wątek. Po odpaleniu auta faluje mi na obrotach i cały sie trzesie a w dodatku slychac jakies stukanie w okolicach turbiny. w czasie jazdy moge go krecic na obrotach to i tak nie chce wogole jechac poprostu nie ma mocy. dzieje sie to na benzynie jak i zarowno na gazie. Wie moze ktos co to moze byc? Pozdrawiam i czekam na odp
predki74 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 kolego trzeba podpiać vag i zobaczyć co za błedy ma
Budiii Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Witam. Mam taki sam problem jak kolega co dodał ten wątek. Po odpaleniu auta faluje mi na obrotach i cały sie trzesie a w dodatku slychac jakies stukanie w okolicach turbiny. w czasie jazdy moge go krecic na obrotach to i tak nie chce wogole jechac poprostu nie ma mocy. dzieje sie to na benzynie jak i zarowno na gazie. Wie moze ktos co to moze byc? Pozdrawiam i czekam na odp tak jak chłopaki mówili musisz go pod komputer podpiąć, ale po opisanych objawach to na 90% padła Ci cewka zapłonowa. Latem miałem dokładnie to samo nowa kosztuje coś trochę ponad stówkę także nie ma tragedii
bobula Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 No Vag prawde powiedział i nie była to cewka tylko padła Turbinka .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się