darkle Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 To może jak nie ma błędów to po prostu ktoś wcześniej wyłączył w sterowniku właśnie sprawdzanie katów. To najlepsze rozwiązanie tyle że kosztowne. Czyli miałbyś problem z głowy. No chyba że jesteś zapalonym miłośnikiem źle rozumianej ekologii:grin:
waskivw Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Gdyby ktoś to wywalił programowo to w reidness chyba by nie podświetlało na czerwono ?
klobusik Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 W przypadku wyłączenia sprawdzania katów programowo w sterowniku w bloku reidniess wyświetli na zielono, że test kata przeszedł pomyslnie. Jestem w stanie to zrobić. Aktualnie pracuje nad całkowitym wyłaczeniem drugiej sondy lambda.
darkle Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 W Tobie nadzieja. Jak coś to ja jestem chętny żeby w moim zrobić taką operację
benyA4 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 ja tez bardzo chetnie pozbede sie drugiej sondy. Mozna by zorganizowac spotkanko.
Łukasz13 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Hej Pany na forum tt jest dokładnie opisane jak zgrac ecu Read Write ECU opisane sa tez modyfikacje, tylko potem trzeba mieć program który przeliczy checsumy żeby wgrac do sterwonika, można taki programik kupić, wszystko opisane co i jak, wiadomo troche strachu jest, najlepiej mieć zapasowe ecu.
benyA4 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 Fajna sprawa ale mi brakuje do tego odwagi , zwlaszcza ze nie mam zapasowego ECU
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 No właśnie ja też, dobre jest to że zwykłym kablem można wszystko robić w sumie można spróbować zgrać sam wsad na początek, ale pomyślmy przeciez wszystkie wsady np. do alt sa chyba takie same robimy jednego wsada z wyłaczona sonda i liczymy checsumy, i potem każdy wgrywa do swojego autka piękne nie:decayed:
benyA4 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 ja niestety mam kabelek na RS a zeby zgrac pamiec ECU musisz miec kabelek na USB. Oczywiscie jak bedzie potrzeba to zakupie ten na USB bo to grosze, ale poczekam jeszcze do momentu przetestowania modyfikowanego programu.
fahur Opublikowano 14 Stycznia 2013 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Ja już kombinowałem na wszystkie sposoby i zamierzam kupić galletto - może tym mi się uda.
klobusik Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Fahur galleto sczytasz i wgrasz wsad na 100% opisywałem wyżej jak to zrobić - trzeba tylko to w trybie bootmode zrobić.
dariuszqw Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Panowie rozwiązaliście problem z tym cholernym katem? Wyskoczył mi właśnie błąd 16804 i nie wiem co mam dalej czynić z tym? W jaki sposób się uporać z tym? Denerwujący jest check engine...
fahur Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Panowie rozwiązaliście problem z tym cholernym katem? Wyskoczył mi właśnie błąd 16804 i nie wiem co mam dalej czynić z tym? W jaki sposób się uporać z tym? Denerwujący jest check engine... Kasuj i jeździj dalej
dariuszqw Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Właśnie tak parę razy zrobiłem ale zawsze powraca:facepalm: martwię się tylko że jak padnie coś innego to nie zauważe tego i póżniej będzie zonk:facepalm:
MaciekW. Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Zastanów się na emulatorem pod drugą sondę Koszt niewielki, roboty też nie jakoś specjalnie dużo a check nie będzie Cię wkur...ł
fahur Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Zastanów się na emulatorem pod drugą sondę Koszt niewielki, roboty też nie jakoś specjalnie dużo a check nie będzie Cię wkur...ł Emulator był już rozkminiany i na nie wiele się to zdało. Chyba, że coś się pojawiło w ciągu ostatnich 6mscy i cudownie zadziałało?
MaciekW. Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Żebym nie zapeszył tfu tfu.... i nie wykrakał sobie checka, ale w trakcie remontu mechanior zamontował emulator w moim ALT i od tamtej pory spokój, a błąd 16804 pojawiał się u mnie dość często. Otwór w emulatorze został początkowo rozwiercony wiertłem 4 i rzeczywiście wyskakiwały jakieś krzaki na VAGu związane z sondami, więc wykręciliśmy emulator i rozwierciliśmy otwór wiertłem 7. Zrobiłem od tamtej pory 5000km i póki co spokój- zobaczymy co będzie dalej, mam nadzieję że pozbyłem się tego na stałe
fahur Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Żebym nie zapeszył tfu tfu.... i nie wykrakał sobie checka, ale w trakcie remontu mechanior zamontował emulator w moim ALT i od tamtej pory spokój, a błąd 16804 pojawiał się u mnie dość często. Otwór w emulatorze został początkowo rozwiercony wiertłem 4 i rzeczywiście wyskakiwały jakieś krzaki na VAGu związane z sondami, więc wykręciliśmy emulator i rozwierciliśmy otwór wiertłem 7. Zrobiłem od tamtej pory 5000km i póki co spokój- zobaczymy co będzie dalej, mam nadzieję że pozbyłem się tego na stałe To daj namiary na tę przejściówkę - sprawdzimy w naszych Audiolach
MaciekW. Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Ja kupiłem taki emulator jak w linku poniżej. EMULATOR DRUGIEJ SONDY LAMBDA STAL KWASOODPORNA !! (3232789917) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Ten emulator polecił mi benyA4, u Niego również dobrze się spisywał po rozwierceniu. Nie wiem czy w każdym przypadku się sprawdzi; może u mnie akurat tak się udało, ale koszt nie jest wielki i sam montaż nie jest inwazyjny więc myślę że warto spróbować
dariuszqw Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Dzięki Maćku będę kupował a o wyniku poinformuję w tym wątku, czy się sprawdziło u mnie:grin: a Ty masz wybity środek katalizatora czy nic nie ruszałeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się