benyA4 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Opublikowano 20 Maja 2013 Katalizatora nie wybijaj bo wydech zrobi sie bardzo glosny.
fahur Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Katalizatora nie wybijaj bo wydech zrobi sie bardzo glosny. Rurę się podobno w środek wstawia i zachowujesz oryginalne brzemienie - tak twierdzi szef El-Tec'u
MaciekW. Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Dzięki Maćku będę kupował a o wyniku poinformuję w tym wątku, czy się sprawdziło u mnie:grin: a Ty masz wybity środek katalizatora czy nic nie ruszałeś? Ja u siebie z katalizatorem nic nie ruszałem; tylko ten emulator wkręciłem
darkle Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Ja wkręciłem ten "emulator" bez rozwiercania i błąd 16804 nie wyskakuje za to pojawiają się 2-3 inne związane z sondą ale check teraz jak jest ciepło (chyba ma to jakieś znaczenie bo wyskakują jakieś błędy z grzaniem sondy) ostatnio mi wyskoczył jakieś 6000 km temu. Przydatną inforacją może być jakim wiertłem trzeba go rozwiercić w ALT
fahur Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Ja wkręciłem ten "emulator" bez rozwiercania i błąd 16804 nie wyskakuje za to pojawiają się 2-3 inne związane z sondą ale check teraz jak jest ciepło (chyba ma to jakieś znaczenie bo wyskakują jakieś błędy z grzaniem sondy) ostatnio mi wyskoczył jakieś 6000 km temu. Właśnie Twoją historię miałem na myśli pisząc post #156. Przydatną inforacją może być jakim wiertłem trzeba go rozwiercić w ALT Seven is the lucky numer, na to wychodzi
darkle Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Jak znów wyskoczy to spróbuję tej 7:decayed:
edekxp Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 U mnie też czasem wyskakiwał bład 16804 to od czasu do czasu go kasowałem vagiem. Ostatnio zapala się check po około 100km. Wyciągnąłem katalizator aby sprawdzić jego stan, nie jest zapchany - tak mi się wydaje nic nie widać Aby wyeliminować zapchanie wywierciłem wiertłem 16mm otwór w środku katalizatora na wylot Wstawiłem kolanko przed drugą sondą (otwór w nim chyba 4mm) Po przejechaniu 20km mam Cat ok, a było "test OFF" Przeprowadzałem test katalizatora wcześniej i wyszło "Cat not OK" Auto chyba lepiej ciągnie, wcześniej turbo wstaje Oby tak dalej, bo miałem już kupować używany po niskim przebiegu - 30tys km za 500zł
enrike2 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 W moim ALT ten emulator prosty bedzie pasowal bo sa jeszcze zawijane ktory lepszy???
soul87 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 edekxp, jaki przebieg? kat sie nie rozpadnie po takim traktowaniu wiertlem ?
edekxp Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 prawie 240 tys. e tam nie rozpadnie się to jest takie twarde jak cegła, wierciłem wiertarką z udarem i wiertło do muru, trochę z oporem szło. dodam że cały wkład trochę był luźny w obudowie, przesuwał się jakieś 5mm
soul87 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 to juz trzeba było całego out, albo zwykla rurke wstawić z allegro (test pipe) emulator i turbo jeszcze bardziej by odzyło
edekxp Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 ale nie wiedziałem czy ten emulator będzie działał. Jak bedzie ok to zawsze można jeszcze rurkę wstawić Oczywiście też nie wiem czy po 100 czy 200km nie bedzie błedu, na razie testuję
edekxp Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 250 km zrobione błedów brak check oczywiście nie świeci. Czyżby taki emulator "kolanko" tyle pomaga.testuję dalej Tapatalk
MaciekW. Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 250 km zrobione błedów brak check oczywiście nie świeci.Czyżby taki emulator "kolanko" tyle pomaga.testuję dalej Tapatalk Rozwiercałeś go czy założyłeś tak jak dostałeś? Pytam ze względu na to żeby ustalić taki fakt: czy trzeba rozwiercać każdy emulator? Czy tylko akurat u mnie trzeba było rozwiercić a np.: Twój samochodzik śmiga na standardowym emulatorze itd.?
edekxp Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 nie rozwiercałem, otwór był chyba 4mm emulator taki: ---------- Post dopisany 24-05-2013 at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany 23-05-2013 at 10:06 ---------- Up Zrobione 350km-ostatnio mało jeżdże W bloku silnika zero błedów Tapatalk
Judzik Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Witam wszystkich forumowiczów .Od pół roku jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4, 2001r 2.0 130 km. Od jakiegoś czasu wyskakuje mi check engine...Byłem sprawdzić to na komputerze. Pojawił się błąd 16804 , czyli katalizator za mało wydajny. Przeczytałem cały wątek. Mam do Was pytanie czy ktoś z Was rozwiązał ten problem na stałe za pomocą emulatora?czy pozostaje tylko wymiana katalizatora
edekxp Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Pewnie każdy silnik może inaczej na emulator zareagować. Kup emulator i wkręć, koszt nie duży a warto spróbować U mnie chyba się udało, zrobiłem ponad 500km i zero błędów
darkle Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 u mnie z tym "emulatorem" zamiast standardowego 16804 daje błąd związany z wolną reakcją sondy i drugi związany z podgrzewaniem sondy, zimą zapalał checka srednio co 3000tys a ostatnio wyskoczył po 7000tys więc jeszcze wszystko przed Tobą
enrike2 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Tez sie zastanawiam nad tym cudem bo za kata w aso powedzieli 4300 zl ;d tylko nie wiem czywstawic prosty czy pod katem 90 stopni?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się