Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana katalizatora


benyA4

Rekomendowane odpowiedzi

W silniku z Turbo mozna w kompie wylaczyc ta sade i nie trzeba bawic sie w tulejki.

W alt tez na pewno da się wyłaczyc sonde na tej samej zasadzie co w turbo:wink:kiedys zapraszałem Darka na próbe ale nie chciał spróbować.:grin:

Nie to że nie chciałem, brakowało mi trochę czasu. Może wrócimy do tematu. Jak na razie planuje zamienić mojego sedana na kombi. Oczywiście tylko TDI:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak readiness tak jak u ciebie, grup 86,87,88 to nawet nie sprawdzałem, ogólnie grupy wyglądają podobnie tylko u ciebie nie podoba mi sie grupa 030 cos za dużo tych wartości jesli sie nie myle powinny byc po 3 w tych dwóch okanach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Łukasz13

A u mnie jest wszystko "Passed" oraz status 0000 0000

Poprawiło się po emulatorze od Ciebie:banan:

ponad 1200km zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to spoko ja emulatora nie sprawdzałem, a to że w readiness jest wszystko passed nie oznacza że nie wywali błędu kata, u mnie wcześniej mimo że było na zielono to i tak bład sie pojawiał.:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nawet pojawi check co 1000km to sobię skasuję "Totque" na szybko bez kompa, na razie jestem zadowolony.

Wcześniej co 100km żółta kontrolka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Łukasz 13 wygląda, że w grupie 30 jest ok to wycinek z labela:

030,0,Lambda Control (Sensor Status)

030,1,Bank 1,Sensor 1,1xxxx = Lambda Sensor Control Cyl. 1 active\nx1xxx = Catalytic Converter Venting active\nxx1xx = Lambda Sensor Heating on\nxxx1x = Lambda Sensor ready\nxxxx1 = Lambda Control active

030,2,Bank 1,Sensor 2,1xxx = Lambda Control (P-Portion) active\nx1xx = Lambda Sensor Heating on\nxx1x = Lambda Sensor ready\nxxx1 = Lambda Control (I-Portion) active

Więc wygląda, że tyle ich powinno być.

A jak u Ciebie, podaj numer sterownika swojego ECU to sobie zobaczę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nawet pojawi check co 1000km to sobię skasuję "Totque" na szybko bez kompa, na razie jestem zadowolony.

Wcześniej co 100km żółta kontrolka

No i jak Darku z "checkiem"? Ile już kilometrów nastukałeś? Mam nadzieję że pomogło :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nawet pojawi check co 1000km to sobię skasuję "Totque" na szybko bez kompa, na razie jestem zadowolony.

Wcześniej co 100km żółta kontrolka

No i jak Darku z "checkiem"? Ile już kilometrów nastukałeś? Mam nadzieję że pomogło :wink:

Chyba 1300km (już nawet nie liczę) nie ma błedów w vagu - wszystko wygląda na ok

Teraz chyba wyjmę jeszcze raz katalizator i wywalę z niego wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przyłączę się do tematu. Jakiś czas temu śledziłem temat -> problem ten sam -> błąd katalizatora (niestety się skończył).

Postanowiłem pójść najprostszą lecz niepewną drogą -> kupiłem kolanko takie jak kolega edekxp wrzucił w fotce stronę wcześniej.

Przejechane ok 900km -> zero błędów.

Także wydatek 40 zł a problem jak narazie z głowy.

Dam znać za jakiś czas co i jak.

Dodam, że mam wersję AVJ.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przyłączę się do tematu. Jakiś czas temu śledziłem temat -> problem ten sam -> błąd katalizatora (niestety się skończył).

Postanowiłem pójść najprostszą lecz niepewną drogą -> kupiłem kolanko takie jak kolega edekxp wrzucił w fotce stronę wcześniej.

Przejechane ok 900km -> zero błędów.

Także wydatek 40 zł a problem jak narazie z głowy.

Dam znać za jakiś czas co i jak.

Dodam, że mam wersję AVJ.

Pozdrawiam

Fajnie że udało się pozbyć tanim kosztem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wywaliło jakieś 4 błędy po 1100km.

W ogóle ta sonda wpływa jakoś na pracę silnika (dodam, że mam LPG sekwencję)???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wywaliło jakieś 4 błędy po 1100km.

W ogóle ta sonda wpływa jakoś na pracę silnika (dodam, że mam LPG sekwencję)???

Masz numery tych błędów? Napisz co tam wywaliło na VAGu to może coś rozkminimy razem z Kolegami z forum :wink:

Z jednej strony spotkałem się ze stwierdzeniem że druga sonda spełnia tylko funkcję diagnostyczną; z drugiej strony u mnie przed zamontowaniem rozwierciłem otwór w emulatorze wiertłem 4 i okazało się że krzaczyło błędy zbyt ubogiej i za bogatej mieszanki. Po rozwierceniu emulatora wiertłem 7 uspokoiło się, więc albo zbieg okoliczności albo rzeczywiście ta sonda ma coś do "powiedzenia".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i mnie wlasnie takie rozwiazanie bardzo by pasowalo, jak to zrobiles? co wstawiles zamiast katalizatora i jak ta sonde odlaczyles bo z tym jest najwiekszy problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie katalizator zostawiłem w spokoju; natomiast pod drugą sondę (za katalizatorem) wstawiłem tzw. emulator czy taką jakby przejściówkę pomiędzy katalizatorem a sondą. Wykręcasz drugą sondę z kata, wkręcasz emulator i w emulator wkręcasz sondę. Dojście jest dość kiepskie bo od góry musiałbyś porozbierać plastiki idące od filtra powietrza do przepustnicy a jak zrobić to od dołu np.: mając auto na kanale to zapytaj kolegi benyA4 bo z tego co wiem to On tak robił więc udzieli Ci wskazówek co rozkręcić itd.

Nie wiem czy czytałeś ten wątek od początku- jeżeli nie to poczytaj bo wrzucałem link do aukcji na której kupowałem swój emulator a poza tym inni Koledzy/Koleżanki dzielą się swoimi doświadczeniami z emulatorami (ja np.: swój emulator rozwiercałem a są użytkownicy którzy tego nie robili itd.) :wink:

---------- Post dopisany at 10:41 ---------- Poprzedni post napisany at 10:39 ----------

Z tego co się orientuję to chyba w ALT nie ma możliwości wyłączenia tej drugiej sondy :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki no chyba nie ma tez to slyszalem w 1.8t podobno sie da.

---------- Post dopisany at 14:13 ---------- Poprzedni post napisany at 13:59 ----------

kolego Lukasz 13, jak to wylaczyc? podziel sie cenna wiedza;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję to chyba w ALT nie ma możliwości wyłączenia tej drugiej sondy :kwasny:

Jest możliwość, jednak jeszcze nie ma na tym forum tak zdeterminowanego, żeby to spróbować u siebie. U mnie się pojawia check co jakieś 500km i wtedy kasuję błąd poprzez Torque oraz interfejs OBD2 z Bluetooth. Jak dociągnie ze mną Audiola do momentu, gdy ta operacja będzie się pojawiać częściej, to wtedy siądę do sterownika :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...