Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana katalizatora


benyA4

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co pamietam to od 0-1 V . Na pierwszej szerokopasmowej 0-5V. Sonda za katalizatorem powinna wskazywac stale napiecie, jesli skacze oznacza to ze katalizator niedomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś ma 2.0 ALT i skrzynię multitronic to montaż emulatora tylko od góry. Jeśli ktoś będzie zakładał ze skrzynią multitronic to radził bym kupić prosty emulator, kątowy (ten mosiężny) jest za duży i nie można wkręcić w kata, trzeba wyłamać żebro aluminiowe w skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem u siebie mosiężny emulator kątowy, bez rozwiercania. Zrobiłem ponad 1100 km i odpukać:wallbash: brak błędów. Wcześniej check miałem średnio co 200 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem u siebie mosiężny emulator kątowy, bez rozwiercania. Zrobiłem ponad 1100 km i odpukać:wallbash: brak błędów. Wcześniej check miałem średnio co 200 km.

Właśnie o to chodziło

Nawet jak się pojawi co 2000km to lepiej niż 200km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie sie zapal co 50km ;p a emulator woze ze soba hehe nie ma kiedy zalozyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 50 km? musisz mieć mega cierpliwość ;) ja bym wyszedł z siebie i stanął obok jak by mi co 50 km check wyskakiwał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem emulator i jestem po przejechaniu 100 i narazie jest ok:wink: a przed założeniem był standard 100km i check. Zobaczymy co będzie dalej:decayed:

---------- Post dopisany 16-07-2014 at 22:39 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2014 at 20:42 ----------

Panowie jeżeli macie problem z tym cholernym checkiem to proponuje wyjąć drugą sonde z katalizatora delikatnie oczyścić ją palem i przedmuchać sprężonym powietrzem, ja jestem po takim zabiegu i mam przejechane 1.5tyś km i checka brak:kox:a tak zawsze był po przejrchaniu 100 paru kilometrów:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może nie jest to problem katalizatora, a sondy, która przez branie oleju, zwyczajnie się brudzi (starzeje) i proste czyszczenie/wymiana załatwi temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kontakcie z BENY'm, wielu próbach naprawienia emulatorem błędu 2 sondy i przy okazji kata ogarnąłem jednego mechanika, który komputerowo z silnika usunał 2 sondę. Póki co zrobione kilkadziesiąt km, checka brak, błędów też brak.

Jest opcja że ten irytujący check nie będzie wyskakiwać. Koszt 300zł + 50zł paliwo bo auto musi chodzić kilka godzin przy zgrywaniu i wgrywaniu sterownika silnika.

Dam znak jak sprawa będzie się rozwijać ale jest nadzieja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie kilka godzin, przecież softa wgrywa się na zgaszonym silniku, chyba że jakieś czarodziejskie metody. :eusathink:

Zgranie i wgranie to czasy około 4 minuty.

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mówię co mi tłumaczył :P


Dobra Pany,

temat 2giej sondy na silnikach wolnossących chyba został ogarnięty !! :)

Póki co żadnego błędu nie ma, wszystko śmiga elegancko, żadnego checka nie ma.

Jeszcze jutro jadę w dłuższą trasę to potestuję ale jeśli teraz nie wyskoczył to raczej wszystko gra.

Czas trwania zabiegu - 4h. Byłem przy całym zabiegu, włącznie z odłączaniem ECU z silnika, wgrywaniem nowego softu bez 2giej sondy, testowaniem wszystkiego.

Chłopak jest ogarnięty w temacie Audi ( pracował w serwisie 7lat )chociaż czasem trochę roztrzepany ( jeśli chodzi o osobowość ) :P

Nr do niego: 661 - 913 - 008 Sławek. Powołajcie się na Michała z Sieradza to wiele mu wyjaśni ;)

Teraz tylko do ogarnięcia został mi wariator ale to nie czas i miejsce na to ;-)

Pozdro i szerokości!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie może przejdziemy do sedna sprawy bo 14 stron jest a konkretów mało.

1. czy modyfikacja elektryczna z pierwszej strony tego posta zdała egzamin bo wypowiedzi tu wiele ale żadnych konkretów ???

2. ilu osobą pomógł emulator ???

3. ilu osobom pomogło rozwiercenie emulatora (podobno z 3min do 7min) ???

4. skąd jest czarownik sławek co usunął programowo sąde nr2 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byś przeczytał te 14 stron to większości pytań nie zadawał byś

1 mod z pierwszej strony jest dobry w BMW Audi jest "czulsze " i to nie przechodzi. Poza tym jest wiele silników różne sondy więc nawet jak by działało to wszystkim na pewno by to nie dogodziło

2 Więcej jest osób którym nie pomógł

3 Z jakich 3 min do 7 ?? chodzi Ci o minuty czy milimetry ? jeśli o to drugie to kwestia przepływu jak byś sprecyzowało jaki Ci chodzi konkretnie silnik to może Ci ktoś by odpowiedział

4. W każdym większym mieście znajdziesz czarownika który usunie programowo sondy lub sondę w zależności jaki silnik koszt na tą chwilę w okolicach 500 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nerwowy przeczytałem te 14stron jakby co.

3.chodzi o milimetry a silnik alt

4.jak na razie to pan sławek jest pierwszy co usunął sonde nr 2 z alt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi emulator pomógł, zrobiłem ponad 6 tyś od założenia i checka brak ;) zakładałem bez rozwiercania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wstawiłem tłumik przelotowy od Gruchota zamiast puszki z kata. Jestem zaskoczony, że przy przebiegu 500-600 tys. kat w stanie bardzo dobrym, w ogóle nie pokruszony ani wypalony. Część oczek - nie duża, może jakaś 1/7 - przypchana takim pyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...