Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana katalizatora


benyA4

Rekomendowane odpowiedzi

Katalizatora nie wybijaj bo wydech zrobi sie bardzo glosny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizatora nie wybijaj bo wydech zrobi sie bardzo glosny.

Rurę się podobno w środek wstawia i zachowujesz oryginalne brzemienie - tak twierdzi szef El-Tec'u :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Maćku :wink: będę kupował a o wyniku poinformuję w tym wątku, czy się sprawdziło u mnie:grin: a Ty masz wybity środek katalizatora czy nic nie ruszałeś?

Ja u siebie z katalizatorem nic nie ruszałem; tylko ten emulator wkręciłem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wkręciłem ten "emulator" bez rozwiercania i błąd 16804 nie wyskakuje za to pojawiają się 2-3 inne związane z sondą ale check teraz jak jest ciepło (chyba ma to jakieś znaczenie bo wyskakują jakieś błędy z grzaniem sondy) ostatnio mi wyskoczył jakieś 6000 km temu.

Przydatną inforacją może być jakim wiertłem trzeba go rozwiercić w ALT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wkręciłem ten "emulator" bez rozwiercania i błąd 16804 nie wyskakuje za to pojawiają się 2-3 inne związane z sondą ale check teraz jak jest ciepło (chyba ma to jakieś znaczenie bo wyskakują jakieś błędy z grzaniem sondy) ostatnio mi wyskoczył jakieś 6000 km temu.

Właśnie Twoją historię miałem na myśli pisząc post #156.

Przydatną inforacją może być jakim wiertłem trzeba go rozwiercić w ALT

Seven is the lucky numer, na to wychodzi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też czasem wyskakiwał bład 16804 to od czasu do czasu go kasowałem vagiem.

Ostatnio zapala się check po około 100km.

Wyciągnąłem katalizator aby sprawdzić jego stan, nie jest zapchany - tak mi się wydaje nic nie widać

Aby wyeliminować zapchanie wywierciłem wiertłem 16mm otwór w środku katalizatora na wylot

Wstawiłem kolanko przed drugą sondą (otwór w nim chyba 4mm)

Po przejechaniu 20km mam Cat ok, a było "test OFF"

Przeprowadzałem test katalizatora wcześniej i wyszło "Cat not OK"

Auto chyba lepiej ciągnie, wcześniej turbo wstaje

Oby tak dalej, bo miałem już kupować używany po niskim przebiegu - 30tys km za 500zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim ALT ten emulator prosty bedzie pasowal bo sa jeszcze zawijane ktory lepszy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edekxp, jaki przebieg? kat sie nie rozpadnie po takim traktowaniu wiertlem ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawie 240 tys.

e tam nie rozpadnie się to jest takie twarde jak cegła, wierciłem wiertarką z udarem i wiertło do muru, trochę z oporem szło.

dodam że cały wkład trochę był luźny w obudowie, przesuwał się jakieś 5mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to juz trzeba było całego out, albo zwykla rurke wstawić z allegro (test pipe) emulator i turbo jeszcze bardziej by odzyło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie wiedziałem czy ten emulator będzie działał.

Jak bedzie ok to zawsze można jeszcze rurkę wstawić

Oczywiście też nie wiem czy po 100 czy 200km nie bedzie błedu, na razie testuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250 km zrobione błedów brak check oczywiście nie świeci.

Czyżby taki emulator "kolanko" tyle pomaga.testuję dalej

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250 km zrobione błedów brak check oczywiście nie świeci.

Czyżby taki emulator "kolanko" tyle pomaga.testuję dalej

Tapatalk

Rozwiercałeś go czy założyłeś tak jak dostałeś? Pytam ze względu na to żeby ustalić taki fakt: czy trzeba rozwiercać każdy emulator? Czy tylko akurat u mnie trzeba było rozwiercić a np.: Twój samochodzik śmiga na standardowym emulatorze itd.? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozwiercałem, otwór był chyba 4mm

emulator taki:

3248042427_1

---------- Post dopisany 24-05-2013 at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany 23-05-2013 at 10:06 ----------

Up

Zrobione 350km-ostatnio mało jeżdże

W bloku silnika zero błedów :banan:

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów .Od pół roku jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4, 2001r 2.0 130 km. Od jakiegoś czasu wyskakuje mi check engine...Byłem sprawdzić to na komputerze. Pojawił się błąd 16804 , czyli katalizator za mało wydajny. Przeczytałem cały wątek. Mam do Was pytanie czy ktoś z Was rozwiązał ten problem na stałe za pomocą emulatora?czy pozostaje tylko wymiana katalizatora :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie każdy silnik może inaczej na emulator zareagować.

Kup emulator i wkręć, koszt nie duży a warto spróbować

U mnie chyba się udało, zrobiłem ponad 500km i zero błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie z tym "emulatorem" zamiast standardowego 16804 daje błąd związany z wolną reakcją sondy i drugi związany z podgrzewaniem sondy, zimą zapalał checka srednio co 3000tys a ostatnio wyskoczył po 7000tys więc jeszcze wszystko przed Tobą:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez sie zastanawiam nad tym cudem bo za kata w aso powedzieli 4300 zl ;d tylko nie wiem czywstawic prosty czy pod katem 90 stopni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...